Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2004, 20:38
bezorghoer
bezorghoer is offline
Hallo iedereen,

ik heb een vraag:
Hoe komt het dat als ik bijvoorbeeld America's Army speel op een nederlandse server mijn ping 200 is en als ik direct daarna bijvoorbeeld Call of Duty opstart met een NL server mijn ping 30 is? We zitten op een netwerk van 4 computers, die allemaal in gebruik zijn (internetten ect.), is dat het probleem? Ik heb kabel internet van Wanadoo... (misschien handig te weten).

Oh, en is er misschien ook een oplossing? (kan ik me bijvoorbeeld van het netwerk afhalen als ik ga gamen zodat ik geen last heb van de andere gebruikers die downloaden ofzo?)

Alvast bedankt!
Oud 29-08-2004, 20:57
Verwijderd
Kan aan de snelheid van de server liggen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 22:03
Verwijderd
Gewoon snelheidsverschillen in servers, drukte op die servers, verschil in de hoeveelheid data die per spel verstuurd wordt.

Van het netwerk afhalen is niet mogelijk als je via een LAN op internet zit (zoals bijv. in een studentenhuis). De beste oplossing voor gedeeld internet is gewoon de hoeveelheid data die elke user kan opnemen beperken.

Op zich gaat je ping er namelijk niet van omhoog als er nog vrije bandbreedte is en er gedownload wordt. Als bijv. jullie verbinding max. 200 KB/sec aankan en iemand downloadt iets met 150 KB/sec, dan kun jij nog makkelijk zonder pingverschil spelen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 17:10
bezorghoer
bezorghoer is offline
Oh oke.... dan ga ik maar eens op zoek naar goede servers! Thnx allebei.
Reageren

Regels voor berichten