![]() |
||
Citaat:
ik ben 'n keer ( lang geleden hoor) tegen iemand aan geknalt met basketballen .. juist klapwond en die moest gehecht worden .. nou die prik is dan alleen maar lekker ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ja, je kan voor alle behandelt worden, lijkt me sterk dat dat niet kan voor prikangst ![]()
||
Citaat:
probeer es te bedenken waarom je er bang voor bent. en als je een prik krijgt zeg 't dan even. dan kan degene die je prikt daar een beetje rekening mee houden. als het dan een paar keer goed gegaan is dan zijn de meeste mensen er niet meer zo bang voor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
dat wil zeker niet zeggen dat elke prik zo'n pijn doet. misschien moet je dat es in gedachten houden dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
is niemand die daarom zal lachen hoor. en meestal is het zo dat als het dan een paar keer goed gegaan is je een stuk minder bang bent. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() hmmja geen ervaring mee gelukkig |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik viel dus van mijn fiets, bovenop mijn pols. Toen ik viel deed het wel zeer, maar dat was gewoon de val. Toen ik opstond voelde ik dat er iets niet goed zat in mijn pols, maar het deed absoluut niet zeer. Toen met een hand naar huis gefietst, en daar ging het kloppen. Maar zeer deed het nog steeds niet. Ik voelde dus nog steeds dat er iets mis was, ik kon het niet bewegen. Bij de eerste hulp bleek dus dat het gebroken was. Toen gingen ze het rechtzetten, ik weet niet eens meer of ik een spuitje kreeg maar wel dat ik toen ze het deden het hele ziekenhuis bij elkaar heb gekrijst ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Linsaairie en vibrators #1485 Verwijderd | 501 | 29-08-2011 23:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
verdovingsprikken in buik BlackTiger | 29 | 11-01-2009 18:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
moedervlek verwijderen... evanescence | 25 | 28-10-2004 06:29 | |