Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2004, 21:14
24/7
24/7 is offline
Is er iemand die weet hoe laat morgen (ma. 30 augustus) de introdag aan de faculteit educatieve opleidingen begint?

Mijn inschrijving was rijkelijk laat waardoor ik hier nog geen informatie over heb ontvangen.
En als er iemand is die dit weet, weet diegene ook vast wel wat ik moet meenemen. Dingen als sportkleding o.i.d.

Alvast heel erg bedankt,

Jes
Oud 29-08-2004, 21:25
Liss
Liss is offline
Ik denk niet dat er vanavond nog iemand dit topic leest die dat toevallig ook gaat doen.
Je kan beter morgenochtend gelijk even bellen naar de hogeschool Utrecht.
Oud 29-08-2004, 21:27
24/7
24/7 is offline
Ik denk dat er idd weinig kans is haha, maar dat bellen zit voor mij een nadeel aan, aangezien ik morgenochtend vroeg om een uur of 7 al de bus moet hebben. ZZzzzzZZZzzzzz
Oud 29-08-2004, 21:28
YPrue
YPrue is offline
Staat het niet op de site van die school?
Oud 29-08-2004, 22:07
24/7
24/7 is offline
Nee ook al gekeken. Google gebruikt enz enz enz.... hopeloos
Mja kzorg gewoon dak daar om half 9 ben ofzow in het ergste geval moek paar uurtjes wachten. Ken beure heh...

Nja kga nu maar slapen, truste mensen!!

Jes
Oud 30-08-2004, 08:40
Poeki
Poeki is offline
Hoi,

Ik ga ook naar de Archimedes Lerarenopleiding in Utrecht. Ik ga Engels niet-duaal doen. Vandaag ga ik niet naar de introductiedag, maar woensdag ga ik wel naar de introductie.

Te laat voor jou: het begon om 9.00 dus je was ruim op tijd!

Poeki
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 15:28
langejongen
langejongen is offline
Ik ben helemaal niet naar de intro geweest. Ze hadden door een administratieve fout de brief te laat verstuurd en die kwam op zaterdag 21 aug aan. Ik had nog vakantiewerk en had vrijdag wat. Dus ik mailde die gast die dat regelde en die zei dat ik vanalles zou missen, dat het een slechte start van de opleiding zou zijn enz enz. Nou ik kwam vandaag op school en er waren er meer niet geweest, en degenen die geweest waren zeiden dat ik niet veel gemist had maar dat het wel leuk was. Boeie!!!!!
Oud 30-08-2004, 17:09
Poeki
Poeki is offline
Volgens mij gaan er niet veel mensen naar zo'n introductie. De gasten die dat regelen zeggen dat alleen maar omdat er anders niet veel mensen komen.

Ik ben 1 keer naar een introductie geweest en wat gingen we doen: een puzzeltocht door Utrecht!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 17:15
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Poeki schreef op 30-08-2004 @ 18:09 :
Volgens mij gaan er niet veel mensen naar zo'n introductie. De gasten die dat regelen zeggen dat alleen maar omdat er anders niet veel mensen komen.

Ik ben 1 keer naar een introductie geweest en wat gingen we doen: een puzzeltocht door Utrecht!
Bij ons was er een kroegentocht georganiseerd, maar dat hadden ze op het kampterrein ook. Verder hadden ze sportieve activiteiten en niet nader genoemde activiteiten en sliepen ze in tenten. Gezien het weer van afgelopen week ben ik blij dat ik in m'n eigen bed lag. En afmelden gaat heel makkelijk; ze kunnen je niet dwingen.
Oud 30-08-2004, 17:46
Poeki
Poeki is offline
afmelden moest dat? Ik ben gewoon niet gegaan. oops
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 18:14
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Poeki schreef op 30-08-2004 @ 18:46 :
afmelden moest dat? Ik ben gewoon niet gegaan. oops
Nou, dat stond bij mij in de brief. Heb het maar ff gedaan. Je zal vast geen stokslagen krijgen, maar wel ff netjes dat je je afmeld.
Oud 30-08-2004, 18:57
Poeki
Poeki is offline
Citaat:
langejongen schreef op 30-08-2004 @ 19:14 :
Nou, dat stond bij mij in de brief. Heb het maar ff gedaan. Je zal vast geen stokslagen krijgen, maar wel ff netjes dat je je afmeld.
Bij mij stond er niks in de brief. Ach ja..het is nu te laat.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 09:17
24/7
24/7 is offline
Nja ik was idd netjes op tijd haha

Het gaat mij er ook niet om of het verplicht is o.i.d.
maar ik vind het zelf altijd wel leuk, je leert toch gelijk een beetje de mensen om je heen kennen. Was een soort van sportdag en op het eind een BBQ. Kheb me wel vermaakt, was een leuk dagje uit. Alleen nou weet ik ook nog niet hoe laat die intro woensdag is.

Poeki, weet jij dat dan? Die intro woensdag hoe laat die begint??
Want ik ga trouwens ook Engels niet-duaal doen

Groetjes,

Jes
Oud 31-08-2004, 09:29
Poeki
Poeki is offline
Hoi!

He wat leuk dat je ook niet-duaal gaat doen! Dus jij wilt ook geen leraar worden? Ga je ook Engels studeren? Ik wil graag Engelse Taal & Cultuur studeren in Utrecht.

Ik wist trouwens helemaal niet dat je het ook niet-duaal kon doen. Ik hoorde dat pas op de open dag.

De intro begint morgen om 12.00

Dit is het progamma in het kort:

12.00 - 15.00 Zakelijke info + lunch

15.00 - 17.00 Getting to know your teachers

17.00 Borrel

Je moet ook het formulier meenemen van duaal of niet-duaal. Ik weet niet of je die heb gehad, maar je moest aanstrepen of je duaal of niet-duaal wil doen en een stukje schrijven over waarom je dat wil doen.

Tot morgen!

Poeki
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten