Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2002, 16:43
xxmoppiexx
xxmoppiexx is offline
haihai Mensen ik heb een probleem help muh asjeblieft...
ik heb 8 maanden met een jongen gehad en daar iz ut mee uitgegaan Mja ben er weer een beetjuh overheen..ik heb nu dus een andere jongen leren kennen heel lief en knap..ik heb um een keer gezien en morgen weer en hij wil sex gelijk hij zij dat ie er van hielt ik zij dat iz nie erg maar die jongen wilt het morgen al en ik heb um pas 1 keer gezien wat mot ik doen hellllllpppppp!! alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2002, 16:46
^AmArU^
^AmArU^ is offline
sorry dat ik het zeg, maar het lijkt erop alsof hij jou gebruikt voor sex
je wil toch niet meteen sex als je echt van iemand houdt, wat trouwens nauwelijks mogelijk is na 1 keer ontmoet te hebben...je moet echt niets met hem doen; volgens mij heb je niets aan em
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 16:47
Verwijderd
Nou, heel simpel, niet doen. Je gaat toch niet op je 14e meteen neuken met een kerel die je pas één keer hebt gezien? LMD...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 16:57
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nou, heel simpel, niet doen. Je gaat toch niet op je 14e meteen neuken met een kerel die je pas één keer hebt gezien? LMD...

ben ik t mee eens... laat je niet door m gebruiken. Je bent immers een mens en niet een of ander voorwerp ofzo.

Oud 02-02-2002, 17:18
moenbase
moenbase is offline
Heb je hier echt hulp voor nodig? Je weet misschien zelf ook wel dat er iets niet goed in zijn hoofd zit bij die jongen...

Maar ja, dat soort jongen moet je natuurlijk niet eens de aandacht geven, ook al vind je hem lief. Ik vind hem niet zo lief als ie dat vraagt/zegt, ik hoop jij nu ook niet.

Oftewel....niet je eigen verder bezighouden met hem. Dumpen, aan de kant zetten...
Oud 02-02-2002, 17:57
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Ik sluit me aan bij de rest..NIET DOEN
Oud 02-02-2002, 22:01
Zorkman
Zorkman is offline
sorry maar als ge zo ne gast als "lief" beschrijft denkek da ge toch es over u eigen principes en waarden zou moeten nadenken....
nuja, mijn mening hé
Oud 02-02-2002, 22:14
Piccola
Piccola is offline
Don't do it! Ben het met de rest eens..
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 10:21
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Ja ga lekker met hem seksen, beter te vroeg ontmaagd dan te laat he. En seks, tja daar moet je natuurlijk wel even mee wachten, al hoeft dat wachten geen uren te duren. 5 minuten is wel op z'n plaats. (origineel)
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 11:44
*charm girl*
*charm girl* is offline
Volgens mij is hij niet erg serieus en t klinkt echt heel erg also hij alleen maar sex wil (anders zou hij best ff kunnen wachten).
Als je gelijk met hem het bed induikt toon je niet veel zelfrespect en dat zal er ook voor zorgen dat hij geen respect voor je krijgt. Resultaat: je wordt gebruikt.
Doe het dus niet! Is ie dan gelijk weg, dan weet je precies wat voor jongen het is en is het dus maar goed ook. Is ie niet gelijk weg en blijft ie 'lief', dan kun je het misschien later doen als het er de tijd voor is.
Laat ff weten wat je gedaan hebt!
Oud 03-02-2002, 11:45
*charm girl*
*charm girl* is offline
en trouwens nog 1 ding:
als je erover twijfelt en het als een probleem ziet...dan moet je het sowieso al niet doen.
Oud 03-02-2002, 16:25
U-NiQ
U-NiQ is offline
Niet doen meiske! Ik heb het idee als ik jouw stukje lees dat die jongen jou alleen leuk vindt om met je te sexen. Je moet je eigen niet laten gebruiken, en niks doen wat je eigelijk, diep in je hart, niet wilt! Dit heb ik ooit een keer gedaan, en daar zal ik mijn leven lang spijt van houden!
En na 1 dag sex is wel erg snel! Als hij je echt leuk zou vinden had hij langzaam van je willen genieten en je eerst heel goed willen leren kennen voordat er ook maar sex aan de pas komt. IK zou HET DUS NIET doen!
Oud 03-02-2002, 18:38
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik twijfel een beetje aan de oprechtheid van deze vraag. Mocht 'ie echt zijn, dan weten we meteen hoe dat gemiddelde hier zo laag komt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten