Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
kijk het gewoon even aan...
het lijkt er op, niet om je te ontmoedigen ofzo hoor, dat ricardo zich niet wil binden en gewoon leuk wat meisjes voor in de discotheek zoekt.. maar ik denk dat alleen jij dat zal weten? vertel anders nog wat meer? wat wil hij? of wat denk je dat hij wilt?
|
hm, damn.
Maar euhm, ricardo zou toch niet echt contact met je zoeken als hij een verkeerde indruk van je had gekregen? Dus misschien valt dat wel mee... En over dat opdringerig zijn...ik denk dat als hij "tv met je wil kijken" je niet echt opdringerig zult zijn als je over de dingen die richard over je zegt, begint maar euhm, dit is niet echt een nuttig advies geloof ik.... :/
||
Citaat:
Ja hij heeft inderdaad gezegt tegen mijn beste vriendin dat hij nix vast wil vollopig, maar toen we gister even buiten zaten.. zei ie wel iets wat erop aanduide dat iets wou. (zijn precieze woorden kan ik niet herinneren)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Te zelfbewust, maar hoe vermider je dat? trophus | 23 | 30-10-2011 21:34 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #18 Spelleider | 430 | 12-05-2006 11:58 | |
Liefde & Relatie |
Huis kopen op je 19e Stepsje | 90 | 06-12-2004 21:58 | |
Liefde & Relatie |
Whelp :), advies gevraagd enzo :) *in de war* Mindfields | 47 | 22-02-2004 13:47 | |
Liefde & Relatie |
zucht..... mn ex Verwijderd | 53 | 17-08-2002 14:52 |