Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2004, 17:38
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Dus geen voorspellingen van wie er kampioen wordt maar wie welke wedstrijd wint, nieuwsberichten over de competitie ect.

Citaat:
AS Monaco begint nieuwe seizoen met overwinning
Gepost door harmjan 08-08-2004 11:54:18

AS Monaco is het nieuwe seizoen goed begonnen. De Monegasken wonnen thuis met 1-0 van het gepromoveerde Saint Etienne. Matchwinner was nieuwkomer Chevanton, die overkwam van het Italiaanse Lecce. De Uruguayaanse international heeft als taak om de naar Real Madrid teruggekeerde Morientes te doen vergeten.

Paris Saint Germain begon het seizoen beduidend slechter. De club uit de Franse hoofdstad ging met 2-1 onderuit bij Stade Rennes. Auxerre verloor met 2-0 van Lille.
Citaat:
Olympique Lyon begint seizoen met overwinning
Gepost door Bas 07-08-2004 08:52:30

Frans kampioen Olympique Lyon is de jacht op de titel met succes begonnen. In en tegen Nice werd er met 0-1 gewonnen.

Het elftal van coach Paul le Guen speelde goed voetbal wat resulteerde tot een goal in de 78ste minuut, Élber was de doelpuntenmaker. In tegenstelling tot vorig jaar wordt er dus nu wél gewonnen in de openingswedstrijd. Destijds werd er met 1-0 verloren van Lille.
Citaat:
Van Marwijk begint bij Borussia met nederlaag
Gepost door Bas 07-08-2004 22:00:11

Trainer Bert van Marwijk is met Borussia Dortmund slecht aan het seizoen begonnen. Kansen waren er, maar met name de spitsen waren niet scherp.

Thomas Brdaric scoorde twee keer, en was daarmee de grote held voor vFl Wolfsburg, waar Kevin Hofland in de basis begon. Éwerthon opende de score nog voor de thuisploeg, maar het was uiteindelijk niet genoeg; Wolfsburg won met 1-2.
Citaat:
Werder Bremen wint openingsduel van Schalke
Gepost door Niels 06-08-2004 23:34:20

Werder Bremen heeft het openingsduel van de Bundesliga gewonnen. De titelverdediger wist door een doelpunt van Nelson Haedo-Valdez de drie punten thuis te houden.

Ver in de tweede helft wist invaller Valdez de openingstreffer voor de thuisploeg aan te tekenen. In de 84e minuut was het raak voor Werder. Nog geen dertig seconden later kon Schalke de score gelijk trekken. Maar Ailton bleek zelfzuchtig en liet zijn medespeler niet binnen tikken.
Citaat:
Titelverdediger Anderlecht verliest van Moeskroen
Gepost door Niels 07-08-2004 00:09:29

Titelhouder Anderlecht is de seizoensopening van de Jupiler League zeer slecht begonnen. Anderlecht verloor uit bij Exelsior Moeskroen met 2-0. Patrick Dimbala scoorde het eerste doelpunt van het nieuwe Belgische seizoen. In de zestigste minuuit verdubbelde Marcin de score.
Citaat:
Goals Pi-Air niet genoeg voor winst Fenerbahce
Gepost door Niels 06-08-2004 23:59:15

Fenerbahce is de landelijke competitie niet zeer succesvol gestart. De Turkse club bleef uit bij Rizespor steken op een 2-2 gelijkspel, ondanks een goede inbreng van Pierre van Hooijdonk.

Voor de titelverdediger kwamen beide treffers op naam van de oud-Feyenoorder. Onze landgenoot bracht z'n club voor rust al met 2-0 voor. Die goals bleken echter niet genoeg, want de thuisploeg wist in het verloop van de tweede helft nog twee keer te scoren.
Citaat:
Rode Ster Belgrado maakt valse start

7/8/2004 23:28

Rode Ster Belgrado is de competitie in Servië-Montenegro slecht begonnen. De tegenstander van PSV in de voorronde van de Champions League leed op eigen veld een onverwachte nederlaag.

De wedstrijd van de regerende kampioen (Rode Ster) en de nummer twaalf (Borac Cacak) van afgelopen seizoen eindigde verrassend genoeg in het voordeel van de underdog. Twintig minuut voor het einde maakte Boban Stojanovic de enige treffer, die 'zijn' Borac Cacak

Laatst gewijzigd op 08-08-2004 om 18:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2004, 18:04
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Arsenal geeft Manchester United eerste tikkie

8/8/2004 17:55

Arsenal deelde aan de vooravond van het Premiership-seizoen een eerste tikkie uit aan Manchester United, dat de Community Shield moest laten aan de Engelse kampioen (3-1).
Een week voor de start van de competitie liet Arsenal zien verder te zijn dan Manchester United, dat het in Cardiff moest doen zonder onder meer Ruud van Nistelrooy, Rio Ferdinand, Cristiano Ronaldo. Pas in de tweede helft kwam de betere vorm van The Gunners in de score tot uitdrukking.

Op aangeven van José Antonio Reyes, die eerder een schitterende individuele actie zag stranden in het zijnet, opende Gilberto Silva de score. Robin van Persie was kort daarna dichtbij een verdubbeling van de marge. Maar de kopbal van de oud-Feyenoorder, die in de rust in de plaats kwam van Thierry Henry, miste net het doel.

Manchester United kwam via Alan Smith onverwacht snel op gelijke hoogte. Maar lang kon de formatie van Alex Ferguson niet genieten van de gelijke stand. Man of the Match Reyes zette Arsenal een half uur voor tijd opnieuw op voorsprong. Het eigen doelpunt van Silvestre maakte in de 79-ste minuut een einde aan de illusies van Manchester United.

Oud 08-08-2004, 18:07
Ketjing
Ketjing is offline
Werd ManU tegen Boring Arsenal uitgezonden op de Nederlandse tv? Had namelijk graag willen zien hoe Van Persie het deed.
Oud 08-08-2004, 20:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het altijd gevaarlijke Borac Cacak wint met 0-1 bij Rode Ster Belgrado ja...
En PSV krijgt woensdag daar gewoon flink op de broek
Oud 08-08-2004, 21:56
RayMania
RayMania is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 08-08-2004 @ 19:07 :
Werd ManU tegen Boring Arsenal uitgezonden op de Nederlandse tv? Had namelijk graag willen zien hoe Van Persie het deed.

Er word bijna geen Engels/Duits voetbal meer uitgezonden op RTL 5 . Misschien Eurosport ofzo in 5 min.
Oud 08-08-2004, 22:13
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
RayMania schreef op 08-08-2004 @ 22:56 :
Er word bijna geen Engels/Duits voetbal meer uitgezonden op RTL 5 . Misschien Eurosport ofzo in 5 min.
Dat meen je niet?
Dat zou wel jammer zijn, was toch altijd leuk zo vlak voor etenstijd een Duitswedstrijdje kijken.
Heeft het een reden of is het gewoon zomaar?
Oud 08-08-2004, 22:49
Ketjing
Ketjing is offline
volgens mij idd geen live meer, maar ik dacht dat er nog wel samenvattingen waren
Oud 08-08-2004, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 08-08-2004 @ 23:49 :
volgens mij idd geen live meer, maar ik dacht dat er nog wel samenvattingen waren
en ze mogen nu ook samenvattingen van de eredivisie uitzenden geloof ik... behalve op zondag.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 09:04
ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 08-08-2004 @ 18:38 :
Paris Saint Germain begon het seizoen beduidend slechter. De club uit de Franse hoofdstad ging met 2-1 onderuit bij Stade Rennes. Auxerre verloor met 2-0 van Lille.
*Snik* Ik had mezelf voorgenomen om het seizoen van PSG eens wat actiever te volgen (naar wedstrijden gaan etc.) en dan krijg je dit
Oud 09-08-2004, 10:19
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 09-08-2004 @ 10:04 :
*Snik* Ik had mezelf voorgenomen om het seizoen van PSG eens wat actiever te volgen (naar wedstrijden gaan etc.) en dan krijg je dit
gloryhunter
Oud 09-08-2004, 10:25
ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 09-08-2004 @ 11:19 :
gloryhunter
Durf dat nog 1 keer te zeggen tegen een NAC fan
Oud 11-08-2004, 21:52
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ailton eerste 'vreemde' speler van het jaar

11/8/2004 16:24

Ailton heeft er weer een onderscheiding bij. De Braziliaanse goalgetter is door het toonaangevende Duitse sportblad Kicker uitgeroepen tot speler van het jaar. Nooit eerder eindigde een buitenlandse speler uit de Bundesliga als eerste.
De trefzekere spits verdiende de onderscheiding bij Werder Bremen, de club waar hij met zijn 28 doelpunten in de nationale competitie een groot aandeel had in de landstitel en waarmee hij ook de beker won. Ailton verruilde Werder daarna voor Schalke 04.

Met 216 stemmen bleef Ailton de concurrentie ver voor. Philip Lahm (VfB Stuttgart) werd tweede met 172 stemmen. Titelhouder Michael Ballack werd derde (63 stemmen). Roy Makaay eindigde als zesde.

'Ik ben totaal verrast en verheug me ontzettend op het ontvangen van de prijs. Ik hoop dat ik mezelf met goed spel en goals weer kan bewijzen', liet de Torjäger weten aan Kicker. Zaterdag, voor aanvang van Schalke-Kaiserslautern, krijgt Ailton de onderscheiding overhandigd
Oud 11-08-2004, 23:20
Alexanchez
Alexanchez is offline
Vreemd dat Makaay niet op een hogere plek staat.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 16:25
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Nu al ruziën trainer en spelers bij Bayern München
Gepost door Rogier 04-09-2004 12:25:06

Het seizoen is amper begonnen of bij Bayern München rommelt het al aan alle kanten. Nadat de nieuwe trainer van de Zuid-Duitsers, Felix Magath, na de blamage tegen Bayer Leverkusen (4-1 nederlaag) kritiek op zijn ploeg uitte, hebben nu de spelers hard terug geslagen. Onder andere Roque Santa Cruz en Lucio zijn woedend.

Lucio werd in de wedstrijd tegen zijn oud-werkgever al na een uur gewisseld. "Als zoiets nog een keer gebeurt, heeft Magath een probleem. Ik ben geen speler die gewisseld hoort te worden", luidde zijn keiharde commentaar afgelopen week in Der Kicker.

"Lucio heeft gelijk als hij zegt dat ik een probleem heb. Want als een speler niet naar behoren presteert en kinderlijke fouten maakt, heb ik inderdaad een probleem. We stonden met 4-0 achter toen ik Lucio wisselde. Zonder hem werd het nog 4-1. Maar ja, ik zal er wel niks van snappen", was de daaropvolgende geïrriteerde reactie van Magath in de Munchener Tages Zeitung.

Magath ligt dus bij veel spelers nu al niet goed, na pas enkele weken bij elkaar te zijn. Ook Santa Cruz klaagde. "Ik weet niet wat er met deze man aan de hand is, maar hij maakt onbegrijpelijke beslissingen en tactische blunders."

De trainer van de Champions League-tegenstander van Ajax zelf gaat echter door met zijn huidige beleid. "De witte broodsweken zijn voorbij. Ik heb de spelers de tijd gegeven aan me te wennen, maar die tijd is nu over. Het wordt tijd voor een hardere lijn. Een voetbalteam is een kleine gemeenschap. Om te presteren zijn er regels nodig die voor iedereen gelden'', zegt Magath die vindt dat zijn spelers meer met hun uiterlijk bezig zijn dan met voetbal. "Ze smeren wat gel in hun haar, maar negeren datgene wat op het veld gebeurt.''
Oud 05-09-2004, 17:57
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Een vuurzee in Milaan. http://www.papparaggia.ch/Video/CL-0...b/Pyroshow.MPG

Toch jammer dat het hier 'niet' mag.
Oud 06-09-2004, 16:56
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-09-2004 @ 18:57 :
Een vuurzee in Milaan. http://www.papparaggia.ch/Video/CL-0...b/Pyroshow.MPG

Toch jammer dat het hier 'niet' mag.
Toch zeker vet!
Oud 06-09-2004, 17:39
Verwijderd
voor al da nieuws kenk ook gewoon naar de desbetreffende sites gaan..... of de krant lezen.... forum is toch een discussiepunt?

( emilio zeikt altijd over topics doe ik het een keer terug )
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 17:42
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 06-09-2004 @ 18:39 :
voor al da nieuws kenk ook gewoon naar de desbetreffende sites gaan..... of de krant lezen.... forum is toch een discussiepunt?

( emilio zeikt altijd over topics doe ik het een keer terug )
Ga verdomme dan ook discussieren over die stukjes die ik post.

Pak je een hotel of moet of ga je gezellig met de auto 3keer?
Oud 06-09-2004, 17:49
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-09-2004 @ 18:42 :
Ga verdomme dan ook discussieren over die stukjes die ik post.

Pak je een hotel of moet of ga je gezellig met de auto 3keer?
2x de auto,, naar hoerenveen uit kan ik niet...... maar bij beide wedstrijden tegen jullie gaan we met de auto....
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 19:20
Guissie
Guissie is offline
Ruud van Nistelrooy staat voor rentree

Sneller dan verwacht herstelt Ruud van Nistelrooy van zijn liesbreuk. Alex Ferguson denkt sterk aan een rentree van Van The Man bij ManU.
Reageren

Regels voor berichten