Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik weet nie precies wa je moet doen, maar één ding weet ik zeker: je moet het NIET gaan uitmaken voo rhen. Ten eerste omdat ze dan 'winnen'. En ten tweede omdat als jehet an uitmaakt je nog niet weet of het wel echt je vrienden zijn.
Test ze maar es, en als je ze kwijt raakt heel jammer, en zwara klote, maar je verliest dan echt nie veel. Wel als je kei goed met je vriendje over weg kunt en je die kwijt zou raken. Wa wil je nou liever, 5 nepvrienden of 1 hele goeie? Lijkt me duidelijk, toch?
|
Jouw vrienden moeten jou accepteren wie je bent, en nu hoort daar dus jou vriendje bij, en zij zullen ook maar moeten accepteren dat je verkering met die jongen hebt. Dat DOEN ECHTE VRIENDEN. En als ze dat niet doen, zijn ze je gewoon niet waard.
|
![]() |
Het hangt ervan af waarom ze zo tegen je reageren. Als ze jaloers zijn dat hje niet genoeg tijd met hen doorbrengt, dan ben je ze beter kwijt dan rijk, maar als ze hetdoen omdat ze je zien afdwalen in de, volgens hun verkeerde richting, dan is het volgens mij beter dat je vraagt wat er mis is met je en dan weet je misschien wie de oorzaak is van die verandering.
Het gaat misschien wat duren voor ze met je willen praten (serieus, ipv zeggen dat er helemaal niets scheelt), maar het kan lonen, en anders kan je nog altijd kiezen om hen in de steek te laten, maar dan weet je tenminste waarom.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
openingzinnen ........!!!!!!!!!!! LOVE THE GAME | 3 | 27-02-2011 13:25 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
grapigge opening zinnen LOVE THE GAME | 2 | 26-02-2011 22:34 | |
Liefde & Relatie |