Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2002, 18:13
blue_angel
blue_angel is offline
bedoel als iemand je aleen voor de seks wil enzo en niet voor een normale relatie bedole zouden jullie dat doen

of voor een avond met iemand seks hebben wat denken jullie ervan

meningen graag
Oud 03-02-2002, 18:15
Wennup
Wennup is offline
Ik vind ene jongen meestal erg leuk en als et dan alleen om sex zou gaan, zou ik dat heel kut vinden. Maja tis welluhs gebeurd.. en als je dat allebij wil en duidelijk bent tegen elkaar dat et alleen om sex gaat is er niks aan de hand.

In mij geval was het iig kutgelopen want ik werd verliefd op die jongen. En ja.. dan breekt ie je hart een beetje
Oud 03-02-2002, 18:33
Demi
Demi is offline
Ik zou denk ik niet seks en liefde los van elkaar kunnen zien. En het lijkt me ook niet verstandig of je moet echt heel goed weten dat het jullie allebei aleen om de seks gaat, maar vaak gaat dat mis...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 19:18
blue_angel
blue_angel is offline
ja dat hoorde ik meer ik bedoel je eerste keer meot toch heel speciaal zijn en je krijgt dan gevoelens voor iemand he tje daar ben ik ook wel een beetje bang voor
Oud 04-02-2002, 10:15
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
ik heb een open relatie (geen sex-relatie trouwens .. gewoon een open relatie ->alles mog behalve natuurlijk een tweede vriendin) gehad en hoewel ik wel altijd zeg van *alles moet kunnen (als je niet al met iemand hebt)* weet ik wel dat ik dat dus echt niet aankan .. want ik was wel erg verliefd op dr (naja zij ook op mij maar uiteindelijk niet zo als ik) en ik werd er heel erg onzeker en lichtelijk jaloersig van.
uiteindelijk kreeg ik ook t gevoel dat ik meer wilde ik wilde gewoon een echte vaste vriendin ,toen ik dit haar vertelde maakte ze t uit :\ .. al met al vind ik dus persoonlijk een open relatie niks en t lijkt me dat een sexrelatie precies zo zou verlopen
Reageren

Regels voor berichten