Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2004, 23:52
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Ik ben van plan een Sony Ericcson T610 te gaan kopen en nou vroeg ik mij af hoe de ervaringen ermee was. Ik heb een aantal reviews gelezen en steeds komen ze er op terug dat het bereik van die telefoon heel slecht is. Nu is dat in USA maar nu weet ik niet of in Nederland het bereik van die telefoon ook zo slecht is want alles is hier meer geconcentreerd.

Ook hoorde ik dat de camera slechte foto's maakt. Als iemand een foto'tje zou kunnen emailen of online kan zetten hoe een foto met die phone eruit ziet zou ik dat op prijs stellen.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2004, 08:44
ExVaal
ExVaal is offline
Bereik is goed, niet super te noemen. De camera is niet super slecht voor een telefooncamera, maar je moet het niet als digicam gaan gebruiken, gewoon wat shots om je telefoonboek mee op te leuken.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 09:57
LB06
LB06 is offline
Leuk telefoontje. Alleen het scherm is slecht leesbaar buiten als de zon schijnt.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 11:45
WillKillForSex
Vaal, heb je misschien een foto over van je mobiel? Ben wel benieuwd hoe het er op computer uitziet want ik las ook dat er USB aansluiting bij zat?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 14:47
LB06
LB06 is offline
Nee je moet er apart een usb kabeltje bijkopen. Je kunt het ook overzetten via bluetooth als je een dongle hebt.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 14:48
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
http://images.google.com/images?hl=e...to&btnG=Search

Had je zelf ook wel kunnen bedenken.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 15:01
Koen
Koen is offline
Citaat:
LB06 schreef op 30-08-2004 @ 10:57 :
Leuk telefoontje. Alleen het scherm is slecht leesbaar buiten als de zon schijnt.
Dat is idd wel een nadeel. Tevens is het bereik idd nét iets minder dan met een gemiddelde andere telefoon, maar daar heb ik nooit last van gehad.

De T630 is overigens nagenoeg gelijk aan de T610, maar dan met een TFT scherm (itt het STN scherm van de T610) die buiten beter leesbaar moet zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 15:09
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Koen schreef op 30-08-2004 @ 16:01 :
Dat is idd wel een nadeel. Tevens is het bereik idd nét iets minder dan met een gemiddelde andere telefoon, maar daar heb ik nooit last van gehad.

De T630 is overigens nagenoeg gelijk aan de T610, maar dan met een TFT scherm (itt het STN scherm van de T610) die buiten beter leesbaar moet zijn.
Maar dat scherm is echt veel minder scherp dan het STN.

Fototje zal ik even opzoeken.

Mwah, matigjes.

Deze is scherper, ookal is het zwart wit waarin het contrast beter uitkomt.

Zowieso moet je de camera echt LANG stil houden om geen bewogen foto's te maken.

Maar nogmaals, die camera is eigenlijk gewoon een leuk speeltje.

-edit-

Koen, ik kan geen ( en ) gebruiken in een img url?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 16:39
Verwijderd
Heey..

ik heb die telefoon ook sinds 2 weken.. ik ben er tevreden over. Beeld is slecht zeggen ze. nou merk er niet zo veel van en tsjah de foto's het is geen topkwaliteit en daarvoor moet je ook geen telefoon met cam kope maar het is gewoon voor de gein..
ik vind het een goeie telefoon.
ik plaats ook effe een foto'tje..
Greet*Z

Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 17:57
WillKillForSex
Kwaliteit van de foto is boven mijn verwachting! Ik had veel slechter verwacht.

Er zit ook Java op las ik, dus ik kan gewoon mijn eigen zelfgemaakte applicaties eropgooien?

Is het een beetje stevig ding die tegen een stootje kan? (De cam ook?) want ik las in consumenten gids dat 23% van deze phones na 2 jaar al stuk is.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 18:00
Koen
Koen is offline
Citaat:
Hardstylesage schreef op 30-08-2004 @ 18:57 :

Is het een beetje stevig ding die tegen een stootje kan? (De cam ook?) want ik las in consumenten gids dat 23% van deze phones na 2 jaar al stuk is.
Moeilijk te zeggen, zolang is ie nog niet uit, maar ik heb in 't jaar dat ik 'm heb nog geen problemen gehad.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 19:01
Verwijderd
Waarom haal je niet die witten T630, dat is het nieuwe model.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:14
WillKillForSex
Nou bij Orange kan ik namelijk een voordelig Smart prepaid/Abonnement afsluiten waarbij die maar 129 euro is. Dan word er een jaar lang 10 euro per maand aan beltegoed bijgeschreven.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:41
Verwijderd
ohw is een leuk ding. Alleen niet met sleutels in je zak doen.. komen er krassen op
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:59
Darko
Darko is offline
Citaat:
Alex schreef op 30-08-2004 @ 23:41 :
ohw is een leuk ding. Alleen niet met sleutels in je zak doen.. komen er krassen op
ik denk dat je dat met alle telefoontjes wel zal hebben hè..
Oud 31-08-2004, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Darko schreef op 30-08-2004 @ 23:59 :
ik denk dat je dat met alle telefoontjes wel zal hebben hè..
Mwah, bij sommige telefoons vervang je dan een cover. En bij deze krast het echt diep in het alumium. Zal eens voor de gein een foto van mijn batterijklepje neerzetten. Is echt niet leuk meer..
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 00:34
WillKillForSex
Goed idee! Hoe meer info hoe beter
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten