Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2002, 11:38
cinnie
cinnie is offline
nu ongeveer 4 weken geleden heeft mijn vriend(j) het uitgemaakt, het was de neef van een vriend van mij..en die vriend van mij(h) had al gezecht tegen mij dat ik hem niet kon vertrouwen omdat hij om de dag een ander heb en dat gedoe.. maar ik geloofde hem niet omdat j zo lief tegen mij was enzo..totdat ik opgebelt werd door hem en hij zei dat hij met een ander had gezoent en dat hij wat voor haar voelde.... j woond nogal een eindje uit de buurt van mij dus ik d8 , ik vind het helemaal niet erg, ik ben zo over hem heen, maar dat benik dus niet... ik denk bijna elke dag nog aan hem, k weet nou niet ofik nog steeds iets voor hem voel of datik alleen maar boos op hem ben dat ik erin ben getrapt..en datik de zoveelste voor hem was , hij wou verder gaan dan zoenen enzo, maar dat hebik niet gedaan... daar benik nu wel heel blij om,
steeds alsik nu een jongen leuk vind, ga ik hem op de 1 of andere manier vergelijken met j... sorry datik jullie heermee lastigval, maar ik moest het ff kwijt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2002, 10:25
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
tis 4 weken geleden .. pas na 2 maanden moet je je echt zorgen gaan maken , liefdesverdriet is over t algemeen niet gauw over en kan zelfs later nog spoortjes na houden.
die gemengde gevoelens komen door dr liefdesverdriet en de verwarring door de situatie .. allemaal heel normaal dus en ff doorbijten , sterkte
Oud 04-02-2002, 11:09
eztah
eztah is offline
Zoiets moet 'slijten' ja, en er is niet echt een manier om dat snel te doen, behalve afleiding zoeken, leuke dingen doen met vrienden, werken, dan kan helpen..
En praat er verder met je vriendinnen over, ook belangrijk
Sterkte!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten