Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2004, 17:48
Verwijderd
hoi

vandaag bij Dixons zag ik deze laptop staan.. ik was eerst van plan een sony vaio te kopen.. maar aangezien de Sky Powernote wel iets minder centjes kost... wil ik voor deze gaan
ik heb alleen geen flauw idee of ik kwaliteit koop, er staat wel dat het volgens consumenten de beste koop is bla bla

alleen ik snap weinig van
DVD/RW Combodrive: 4x DVD+R(W), 8x DVD, 16x CD-R, 8x CD-RW, 24x CD-ROM

het enige wat ik wil weten: leest hij cd's en cd roms? leest hij dvd's? kan ik er cd's/ dvds en cd roms mee branden?

of zeggen jullie, koop maar een ander merk, heb je veel meer aan

ik zal er nog bij zetten wat ik voor laptop wil: eentje die minstens 4/5 jaar meegaat
waar ik wellustig op kan photoshoppen/dreamweaveren
en verder alleen gebruik voor wat internetten, niet te veel te downloaden en tekstverwerken

Laatst gewijzigd op 01-09-2004 om 18:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2004, 17:54
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
per piacere schreef op 01-09-2004 @ 18:48 :

het enige wat ik wil weten: leest hij cd's en cd roms? leest hij dvd's? kan ik er cd's/ dvds en cd roms mee branden?
Dat kan
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 18:34
Verwijderd
Citaat:
twain4me schreef op 01-09-2004 @ 18:54 :
Dat kan
dus het is optioneel? of wil je gewoon grappig zijn
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 19:17
twain4me
twain4me is offline
nee als die specs op de doos staan dan kan die cd's en dvd's branden en lezen
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 19:22
Jolt
Jolt is offline
Sony Vaio is wel stylisch, een vriend van mij heeft hem, ziet er wel strak uit

+ er zit alles in wat je nodig hebt!
Oud 01-09-2004, 20:25
ekki
ekki is offline
Ik heb zelf niet zulke goede ervaringen met 'eigenmerklaptops'. De kwaliteit is net ietsje minder (itt wat de meeste verkopers zullen beweren waarschijnlijk).

M'n vriend heeft bijv. een Promedion laptop gehad. Deze was vrij snel stuk (veel te snel voor een laptop en veel te rare defecten).

Daarom zou ik die Sky niet kopen, en dan maar voor een wat duurdere merklaptop gaan. Goedkoop is volgens mij ook in dit geval helaas soms duurkoop (hoewel je het ook kunt treffen).
Oud 01-09-2004, 20:29
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
ekki schreef op 01-09-2004 @ 21:25 :
Ik heb zelf niet zulke goede ervaringen met 'eigenmerklaptops'. De kwaliteit is net ietsje minder (itt wat de meeste verkopers zullen beweren waarschijnlijk).

M'n vriend heeft bijv. een Promedion laptop gehad. Deze was vrij snel stuk (veel te snel voor een laptop en veel te rare defecten).

Daarom zou ik die Sky niet kopen, en dan maar voor een wat duurdere merklaptop gaan. Goedkoop is volgens mij ook in dit geval helaas soms duurkoop (hoewel je het ook kunt treffen).
blind van inet kopen zou ik zeker niet doen, maar waneer je het ding vast hebt gehad en gewoon goed naar kijkt (tegenlicht, toetsenaanslag, speling op de schanieren) kan je best een goede laptop's vinden tussen de Noname's
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten