Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij dit soort dingen is het vaak hoe mensen er zelf mee omgaan. Misschien dat hij jouw mail en msn enzo wel bezoekt om jou te controleren en hierdoor jou ervan beschuldigd. Zo werkt het wel vaker met dit soort dingen en daar hoeft hij zich niet eens zo bewust van te zijn. Misschien is het het beste er geen probleem van te maken. Als er toch niets boeiends staat mis je ook niets en ik denk dat het meer een probleem van hemzelf met jouw mail/msn is dan andersom. Laat hem maar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik denk zelf altijd; je vertrouwt iemand als je zelf ook te vertrouwen bent. (net als je kan pas van iemand houden als je van jezelf houdt) ik laat hem ook maar eventjes. hij mag me controleren wat hij wil maar ik geef alleen om hem. en ja ik chat met andere jongens maar hij ook met meisjes dus wat geeft het. blijkbaar vond hij het erg dat ik met een jongen chatte en hij zat elke dag wel even op mn msn. en hij vertelde me dat die jongen op me geilde en weetikveel wat allemaal meer. ik heb die jongen verwijdert uit mn lijst omdat ik niet wil dat hij zich kut voelt, en die jongen gwn iemand van internet is dus zo belangrijk vond ik het allemaal niet. ik laat hem denk ik maar even en ik denk dat hij me binnenkort zn wachtwoord wel geeft. ik vond het alleen een beetje vreemd ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het is misschien dom. maar zulke gedachten komen dan wel even bij je op. daarom post ik dit topic ook. zodat ik weet hoe anderen erover denken en ik me om nix druk maak ^^ (hoop ik) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik vond het alleen raar dat hij nu opeens een nieuw wachtwoord heeft die geheim is. mja misschien door dat hij jaloers was/is.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als hij het zo vervelend vindt, waarom laat hij het zelf dan niet? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zeg hem gewoon dat jij je er niet goed bij voelt, dat hij het doet. Moet kunnen als je al lang bij elkaar bent. Kijk hoe hij reageert.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als hij constant op jouw msn zit en jouw emails zit te lezen vind ik het ook maar stom dat jij het zijne niet mag hebben. Hij controleert jou veel meer dan jij hem, dat is toch ook geen blijk van vertrouwen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() geen wachtwoord.....dan verander ik ook de mijne en neem ik ook een nieuwe mail etc.....kkan daar niet volwassen mee omgaan denk k ![]() hoewel k met e-mail over algemeen wel relaxt ben ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
zijn reden was: je wilt alleen maar mn w8woord om me te controleren. terwijl ik nooit op zijn msn ben. en hij bijna elke dag op de mijne.maargoed.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||