Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
liefs Buffy
|
Hey..
Ik vind dat er nog verschil zit tussen verliefd zijn, en verliefd zijn. Eerstegraads en tweedegraads zeg maar. En bij eerste graads, dan is het zeg maar 10x zo erg als bij tweedegraads. Bij tweedegraads vind ik een jongen leuk, en denk ik veel aan hem, en al dat soort, maar het kan ook zo over zijn. en bij eerstegraads niet. En ik denk dat je dus wel op meerdere tweedegraads verliefd kan zijn, maar niet eerstegraads... Snapt iemand het nog? Snapt iemand wat ik bedoel??? Kuzzz
|
tja ik weet niet...ik kan niet op 2 mensen tegelijk verliefd zijn, dus als ik op een ander verliefd zou worden is dat wel een teken voor mij dat ik op mijn vriend niet meer verliefd ben, (ook al zou ik dat bewust nog nt eens doorhebben) Het kutte is dat je aan zulke gevoelens nooit wat kunt doen
![]() |
![]() |
|
Het kan zijn dat je even een soort 'bevlieging' hebt voor iemand..Als je al lang een vriend/vriendin hebt wordt het op een gegeven moment wat saaier en kan er opeens een ander in beeld komen..
Als je echt verliefd wordt op diegene is je relatie wel over..Je kan dan toch niet doorgaan, als je verliefd bent op iemand anders? Lijkt me duidelijk... |
![]() |
|
![]() |
ja dat kan inderdaad, ik heb t zelf ook meegemaakt. ik kon er niet tegen dat ik verliefd was op die ander. ik ging alle positieve kanten van de desbetreffende jongen zien en de negatieve van mijn vriend. het verliefd zijn voelde voor mij als vreemdgaan, ik voelde me zo schuldig tegenover mijn vriend, maar ja ik kon er eigenlijk ook niks aan doen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Liefde & Relatie |
je ex heel erg missen ookal is het al geen hele tijd uit en kan het niks meer worden. meisje833 | 7 | 12-07-2004 21:22 | |
Psychologie |
Is het dan echt zo raar, dat ik hier toch mee zit? ~~dolce~~ | 12 | 19-02-2004 18:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Dan is het te laat berteltje | 5 | 03-06-2002 18:20 | |
Liefde & Relatie |
Ineens is het over Roozie | 12 | 24-05-2002 14:58 | |
Verhalen & Gedichten |
ik hield van jou+liefde is het waar+liefde is blind misspretty | 1 | 09-12-2001 03:04 |