Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2002, 19:26
[E]-RiC
[E]-RiC is offline
ik geloof niet dat je verliefd kan zijn op twee mensen te gelijk, dus als je een vriendin hebt en je word verliefd op iemand anders, betekent dat dan volgens jou dat de liefde met je vriendin over is ?

Oud 03-02-2002, 19:27
Verwijderd
ik geloof dat ik dubbel zie!!!!

maar heer, hier is een ander forum voor.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 19:27
Verwijderd
Oh-oeh-oooh, het is overrrr, de liefde tussen jou en mij..
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:
Oh-oeh-oooh, het is overrrr, de liefde tussen jou en mij..
ja dat hoor ik nu ook galmen in me hoofd.. hehe 2 zielen..??
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 19:32
Tofke_H
Tofke_H is offline
Er is een forumdeel dat heet "Liefde & Relatie" en dit topic past daar perfect op...

Oud 03-02-2002, 19:36
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
[E]-RiC schreef:
ik geloof niet dat je verliefd kan zijn op twee mensen te gelijk, dus als je een vriendin hebt en je word verliefd op iemand anders, betekent dat dan volgens jou dat de liefde met je vriendin over is ?
Ik ben van mening dat je heel je leven verliefd gaat worden, ook al ben je getrouwd. Maar dat is geen reden om het uit te maken met je huidige vriendin/vrouw. Het is niet dat je een fijn kriebelachtig gevoel krijgt dat het slecht gaat in je relatie. Het is toch niet als ik bv volgende week een heel mooie meid tegenkom dat ik van die kriebels mag krijgen en FF mag dromen. Misschien komt dat zelfs te goede in je huidige relatie.

Oud 03-02-2002, 19:38
Buffy
Buffy is offline
Citaat:
[E]-RiC schreef:

ik heb dat net meegemaakt ik heb het net met mijn vriend uitgemaakt omdat ik verliefd was op een andere jongen dus ik vindt dat de liefde dan inderdaad over is

liefs Buffy
Oud 03-02-2002, 20:12
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hey..

Ik vind dat er nog verschil zit tussen verliefd zijn, en verliefd zijn. Eerstegraads en tweedegraads zeg maar. En bij eerste graads, dan is het zeg maar 10x zo erg als bij tweedegraads. Bij tweedegraads vind ik een jongen leuk, en denk ik veel aan hem, en al dat soort, maar het kan ook zo over zijn.

en bij eerstegraads niet. En ik denk dat je dus wel op meerdere tweedegraads verliefd kan zijn, maar niet eerstegraads...

Snapt iemand het nog? Snapt iemand wat ik bedoel???

Kuzzz
Oud 04-02-2002, 08:20
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
dat gevoel hou je toch niet tegen lijkt me ?
maar t lijkt me dan ook dat als t goed gaat in een relatie .. dat t niet eens zover komt dat je verliefd op iemand anders wordt..
hmmm lastig
Oud 04-02-2002, 13:24
the exploding boy
the exploding boy is offline
tja ik weet niet...ik kan niet op 2 mensen tegelijk verliefd zijn, dus als ik op een ander verliefd zou worden is dat wel een teken voor mij dat ik op mijn vriend niet meer verliefd ben, (ook al zou ik dat bewust nog nt eens doorhebben) Het kutte is dat je aan zulke gevoelens nooit wat kunt doen
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 14:43
eztah
eztah is offline
Het kan zijn dat je even een soort 'bevlieging' hebt voor iemand..Als je al lang een vriend/vriendin hebt wordt het op een gegeven moment wat saaier en kan er opeens een ander in beeld komen..
Als je echt verliefd wordt op diegene is je relatie wel over..Je kan dan toch niet doorgaan, als je verliefd bent op iemand anders? Lijkt me duidelijk...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 20:32
mijnnaamislaura
mijnnaamislaura is offline
ja dat kan inderdaad, ik heb t zelf ook meegemaakt. ik kon er niet tegen dat ik verliefd was op die ander. ik ging alle positieve kanten van de desbetreffende jongen zien en de negatieve van mijn vriend. het verliefd zijn voelde voor mij als vreemdgaan, ik voelde me zo schuldig tegenover mijn vriend, maar ja ik kon er eigenlijk ook niks aan doen
Reageren

Regels voor berichten