Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2004, 16:18
Phie.
Phie. is offline
Gister ging ik met mijn vriend naar de bioscoop. Omdat we te vroeg waren gingen we nog even op een terrasje zitten. Op dat terras zaten mijn beste vriend en vriendin en nog een gewone vriendin. En mijn best vriendin zal haar A. noemen heeft me constant belachelijk zitten maken en enorm zitten stoken. Eerst begon ze over een gozer waarvan zij denkt dat ik ermee vreemdgegaan ben, wat overigens niet zo is en wat hij allang weet. Dan begint ze over een andere jonegn waar ik altijd mee naar school toe reis alsof het een groot drama is en al dat soort dingen die er helemaal niet toe doen. We zijn na 20 min maar weg gegaan en toen mocht ik al dat gezeik maar gaan verklaren tegenover hem. Waarom zou ze dit nou doen? Mijn vriend heeft ook zoiets van wat gebeurt hier. En ik heb zoiets van nou okee leuk dit zijn nou mijn vrienden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2004, 16:21
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Die "vriendin" toch maar eens bellen/mailen/msn'en om haar te vragen waar dat op sloeg.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 16:22
Phie.
Phie. is offline
Mjah ben er mee bezig. Maar dan krijg ik weer smsjes dat ik niet eerlijk ben tegenover hem en dat zij de reddende engel uit gaat hangen door het hem allemaal maar even te vertellen terwijl het er net eens toe doet en hij de helft al weet.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 16:24
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Phie. schreef op 03-09-2004 @ 17:22 :
Mjah ben er mee bezig. Maar dan krijg ik weer smsjes dat ik niet eerlijk ben tegenover hem en dat zij de reddende engel uit gaat hangen door het hem allemaal maar even te vertellen terwijl het er net eens toe doet en hij de helft al weet.
Daar heeft ze helemaal geen recht toe, het is niet haar relatie, zij staat daar volledig buiten. En als het haar niet zint dan moet ze maar niet meer in je buurt komen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 16:24
Dzjes
Dzjes is offline
Zolang je vriend jou maar blijft geloven is het goed, probeer toch nog eens door te dringen tot je 'beste' vriendin, blijft ze die onzin uitkramen dan wordt het tijd om haar te negeren.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 16:25
luchtballon
luchtballon is offline
Wat Ereshkigal zegt.
Oud 03-09-2004, 16:30
Phie.
Phie. is offline
Mja ik meot me wel evrantwoorden tegenover hem. Hij eglooft mij ook wel vooral omdat alles al een keer ter sprake gekomen was maar zij maakt er een negatief verhaaltje van.
Maar ik weet nu de reden, ze vindt dat ik over haar roddel met haar ex. Want het is tenslotte uit dus ik mag meteen ook niets meer tegen haar ex zeggen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 16:32
MC Bobie
MC Bobie is offline
zij wilt hem..
Oud 03-09-2004, 16:32
Phie.
Phie. is offline
Dat wil ze niet
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 16:35
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Phie. schreef op 03-09-2004 @ 17:30 :
Maar ik weet nu de reden, ze vindt dat ik over haar roddel met haar ex. Want het is tenslotte uit dus ik mag meteen ook niets meer tegen haar ex zeggen.
Gare reden.
Maargoed, ik neem aan dat je er nu dus over gepraat hebt. Mag je nu weer met hem praten?
Oud 03-09-2004, 16:37
Phie.
Phie. is offline
Nee ik mag niet meer met haar ecx praten wnat ze dnekt dat we over haar roddellen. Aangezien ik op zatredag soms wel is voor 'n uurtje kwijtraak denkt ze meteen dat ik dan de hele tijd met hem over haar sta te praten
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 16:48
Verwijderd
Ik denk toch dat je maar eens even een goed gesprek met haar moet voeren. Want dit slaat nergens op namelijk. Vraag haar gewoon waarom ze allemaal dat soort onzin dingen verteld. En ik vind het trouwens achterlijk dat jij van haar niet met haar ex mag praten, dat maak jij toch zeker zelf wel even uit?
En anders is zij het niet waard een vriendin genoemd te worden hoor.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 16:52
Phie.
Phie. is offline
Mwoah ik bel haar zo wel op. Die gozer die er ook bij zat is het wel met me eens maar dan hadtie gister wel ze bek open mogen trekken alstie het zo stom vind. Straks mag ik nog gaan kizen tussen mijn vriend en haar Ze ontkent trouwens dat ze het oevr die mensen eghad heeft omdat ze ze niet kent. Beetje zwak aangezien 4 andere mensen het haar toch echt hebben horen vertellen
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 17:24
filia dei
filia dei is offline
Mijn eerste reactie: dat kind spoort niet (die vriendin dus)

Mijn tweede reactie: Misschien is ze jaloers dat jij een fijne relatie heeft. Het lijkt alsof ze er moeite mee heeft dat het uit is met haar ex en dat jij nog wel 'gewoon' met 'm kan op schieten.

Dus een oplossing lijkt me niet meer samen met je vriend bij die vriendin in de buurt komen. En ook genoeg aandacht aan haar besteden. En het contact met die ex verbreken.
Oud 03-09-2004, 17:53
Phie.
Phie. is offline
Ik haar dus net opgebeld. Weet nu wel hoe het zit en het zit helemaal anders. Die vriend die er ook bij zat die is dus strontjaloers en begint over die jongens om te stoken. OOk heeft hij enorm zitten roddellen over A. met haar ex en zei heeft die smsjes gelezen. En toen kwam ik er dus bij zitten en werd het allemaal even afgereageerd. Met die vriendin heb ik het nu dus besproken en weet hoe het zit. Die vriend bel ik vanavond nog wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten