Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar liefst van al doet ie geen van de drie ![]() hij heeft foto's en filmpjes genoeg waar hij naar kan kijken, en als hij die beu is moet ie het maar zeggen, maken we wel nieuwe ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En sowieso, als je zo iets in het 'geheim' doet, dan is dat, in mijn ogen, toch ook een teken dat je er aan twijfelt. Als je het doet terwijl je vriend/vriendin er van af weet en hij of zij vindt het best of doet mee of weet ik het wat, dan is dat een keus van beiden, dan vind ik het al weer anders. Verder: Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het geen vreemdgaan. In mijn ogen is het vrij onschuldig en het kan geheel losstaan van wat je voor je vriend voelt. Ik zou er wel voor zorgen dat je vriend/vriendin er niet achterkomt, want die zou er toch heel anders tegenaan kunnen kijken. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou het ongelooflijk fout vinden. Hij heeft contact met een echte persoon, het is dus niet dat hij zomaar naar een beeldje kijkt.. hier is er interactie, wat voor mij niet kan. (bij een sekslijn kan je evengoed een computer aan de lijn hebben ofzo.. maar eigenlijk heb ik er geen flauw idee van ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() zeg dat dan meteen haha |
![]() |
||
![]() |
Vreemdgaan is het natuurlijk niet..zolang je elkaar niet echt kust/aanraakt/etc is het voor mij geen vreemdgaan....dus niet zo overdrijven
![]() Tja, en ach... Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
AANDACHT! Lovestory topic! kous | 22 | 06-09-2008 19:22 | |
De Kantine |
"internetvriendjes" Shortiej | 71 | 28-04-2005 13:14 | |
Liefde & Relatie |
Ontmoeten?? Verwijderd | 22 | 21-07-2004 19:11 | |
Liefde & Relatie |
Hoe heb je je huidige relatie ontmoet? Alistar | 44 | 23-03-2004 17:39 | |
Liefde & Relatie |
[Chatvriendin ontmoeten] Vriend doet moeilijk Timmert | 90 | 27-02-2003 09:59 | |
Liefde & Relatie |
hoever mag jouw lover gaan via het internet? phoebe4000 | 71 | 15-07-2002 14:18 |