![]() |
|
Verwijderd
|
He, op dit moment bezit ik 25 invites voor gmail, en die kan ik natuurlijk weg geven
![]() Als je me een mailtje stuurt op jvriesenga@gmail.com ligt er vanavond een invite regeltje in je mailbox ![]() Als die copiert, en in je internet browser stopt krijg je vanzelf een procedure om je mail account aan te maken. Voor de mensen die niet weten wat gmail is, het is de webmail van ( google ) de bekende zoekmachine. Nu heb je alleen niet 2mb zoals hotmail, maar 1000mb om dingen op te slaan. ( www.gmail.com ) Dus ik speel even voor sinterklaas ![]() greets Laatst gewijzigd op 03-09-2004 om 10:57. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
FJ_2000@hotmail.com als 't nog kan
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb al een Gmail-account, ik heb al 6 invites weggegeven op een ander forum en ik heb er nog 6 gekregen, ik moet nog zien wat ik daar mee ga doen. De afgelopen week is de "waarde" van een Gmail-invite echter nogal aan inflatie onderhevig geweest ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
kakkers help mij!!!!! ukkie88 | 67 | 17-08-2011 07:26 | |
Software & Hardware |
[Alg] Hotmail gaat concureren met Gmail? DG | 15 | 09-08-2005 16:06 | |
Software & Hardware |
[Web] Hotmail: gratis uitgebreid? ganralph | 82 | 08-08-2005 21:06 | |
Software & Hardware |
[Harddisk] Nieuwe SATA HDD geeft problemen Verwijderd | 53 | 22-05-2005 11:54 | |
Software & Hardware |
[Web] Compose Mail link (GMail) dafelix | 0 | 14-02-2005 18:57 | |
Software & Hardware |
[Alg] Wanneer krijg je GMail invites? oddball55 | 12 | 14-12-2004 21:45 |