![]() |
|
Ja ehm iets met wat denk je er van, ga je het kopen, ga je een abo nemen, nouja the usual zegmaar
![]() webbie aldaar filmpje [hoge kwaliteit] alhier. Ik zit er serieus voor et eerst in jaren over te denken om een game te kopen (shame on me, i know, maar ik koop alleen maar console games, pc games heb ik jaren niet gekocht). Het lijkt me fantastisch om mee te doen in zón grote wereld, alleen staat die monthly fee me een beetje tegen. Ik wil best maandelijks iets betalen, maar niet te veel eigenlijk. Anyway: "Ja ehm iets met wat denk je er van, ga je het kopen, ga je een abo nemen, nouja the usual zegmaar ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() (ik wou dat mn vriendin zo nu en dan ook levelde... al duurde et een maand ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() oeh, laat mn vriendin dit maar niet lezen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maargoed tzal wel geld kosten om servers te runnen, dus vandaar mijn aanname.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() nee ![]() Citaat:
10-15 euro per maand vind ik niet te veel, maar vind ik wel genoeg, if you catch my drift. En nu we het toch daarover hebben, Wat denk jij een redelijke fee te vinden voor een spel van deze eh, "magnitude"? Of zou je het eerst een maand gratis willen spelen voordat je gaat betalen? (vraag is dus gericht aan mensen die wél aan een game zouden betalen per maand als het et waard is, en niet aan mensen die absoluut nooit maandelijks iets zouden betalen aan een game)
Laatst gewijzigd op 03-09-2004 om 18:09. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Of is er al boxart zegmaar... ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja klopt, is zelfs iemand in Korea die een hacker aanklaagde omdat hij een of ander waardevol item had gestolen. Geen idee of hij het heeft gewonnen though.
http://21stcentury.chinadaily.com.cn....php?sid=14530 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Word Of Warcraft Part II Verwijderd | 500 | 17-04-2005 16:06 | |
Games |
Beta-Testing Verwijderd | 12 | 15-12-2004 10:56 |