Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Beetje relaxen en blowen daar vind ik een stuk leuker.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() iig. - Waar ga je uit? Liever een grote stad of liever niet? Ik heb een vaste hangplek in het dorp, rustig blowcafé-achtig iets waar we experimentele en jazzconcertjes hebben, expo's, waar we schaken, lullen, tafelvoetballen, wazig dansen en weet ik het wat nog. Omdat dat helaas niet altijd open is, ga ik ook wel eens naar de plaatselijke boerendiscotheek of discotheken in de omgeving. Het maakt me niet uit waar het zit, over het algemeen amuseer ik me toch wel. Al is het in de dorpen wel minder ok met de muziek gesteld en struikel je over de kleine kinderen. - Hoevaak ga je uit? Vrijdags en zaterdags. Maar dat is meestal dus Plus, de hangplek uit vorig verhaal. - Wat heb je aan als je uitgaat? Ligt eraan waar ik zin in heb. Rok lang of kort, of mijn (Birthmark kent ze heel goed) felblauwe altobroek ![]() - Hoeveel geld neem je mee? 30-50 euro maar maak meestal niet eens de helft op. - Met hoeveel mensen ga je? Ligt eraan waar ik naar toe ga. Bij Plus ontmoet ik de mensen daar, ergens anders is het meestal 3,4 of 5. - Wat drink je vooral? Rode wijn bij Plus. Ergens anders Smirnoff ice en wodka. - Wat doe je vooral als je uit gaat, sta je bijv. de hele avond te springen en te doen, of sta je rustig in een hoekje de kat uit de boom te kijken? Ik ben altijd nogal aanwezig ![]() ![]() Als jullie nog meer kwijt willen over het uitgaan en alcoholische drankjes zet het er maar bij. Drank en uitgaan is belachelijk duur. Al is het bij Plus mooi: 1 euro voor bier en 1.30 voor wijn. Sterke drank hebben ze geen vergunning voor. Meestal gaan we eerst indrinken bij iemand als we naar een discotheek-iets gaan. |
![]() |
||
Citaat:
2-3X/maand 3-Tshirt met coole print, wijde broek plus onderbroek en sokken 4-15 euro 5-tussen 0 en 6 6-Cola en Bier 7-Dansen dus
||
Citaat:
|
- Waar ga je uit? Liever een grote stad of liever niet?
Naar de zelfde boerendiscotheek als waar mutant het over had ![]() - Hoevaak ga je uit? ong. 1x per week, eigenlijk ietsie minder - Wat heb je aan als je uitgaat? een broek en een t-shirt, verder niets bijzonders - Hoeveel geld neem je mee? 30 a 35 euro, meestal gaat het niet op. heb nog wel een voorraadje muntjes - Met hoeveel mensen ga je? iig met mun vriendin, en voor de rest, varierend van 2 tot 7 personen - Wat drink je vooral? ursus redbull, en op 'budget' avondjes bier - Wat doe je vooral als je uit gaat, sta je bijv. de hele avond te springen en te doen, of sta je rustig in een hoekje de kat uit de boom te kijken? redelijk aanwezig... maar niet te overdreven |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ grensgeval Je mag de red bull erbij leveren, maar puur is Ursus toch favoriet. |
![]() |
|
Grote stad - Hoevaak ga je uit? gemiddeld 1 a 2x per maand - Wat heb je aan als je uitgaat? euhm gewoon kleren ![]() - Hoeveel geld neem je mee? €50 ofzo - Met hoeveel mensen ga je? verschilt van alleen tot een growep van 8 man - Wat drink je vooral? Bier - Wat doe je vooral als je uit gaat, sta je bijv. de hele avond te springen en te doen, of sta je rustig in een hoekje de kat uit de boom te kijken? Van beide een beetje, ligt eraan of ik op me gemak ben
||
Citaat:
en 20 euro en als k meer nodig heb pin k meer met veel of weinig mensen en ik drink vanalles, hangt ervan af...meestal ga k wel dansen als er wat te dansen valt maar anders niet...pff wat een lame vragen kon je nix leukers bedenken??
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Arnhem, Zevenaar, Nijmegen. Eigenlijk maakt het me niet uit. Hier in het dorp is het ook soms wel gezellig maar in het algemeen de grote stad. - Hoevaak ga je uit? Gemiddeld 1 keer per week, soms een keer helemaal niet, soms een keer wat meer. - Wat heb je aan als je uitgaat? Combatbroek, kisten, shirt/trui. - Hoeveel geld neem je mee? 15 euro, ik hoef niet veel te drinker voordat ik aangeschoten ben. - Met hoeveel mensen ga je? Hmm verschillend soms 3 of soms 15. - Wat drink je vooral? Bier. - Wat doe je vooral als je uit gaat, sta je bijv. de hele avond te springen en te doen, of sta je rustig in een hoekje de kat uit de boom te kijken? Beetje hangen bij een tafel, lekker praten/kletsen/discuseren over vanallesennogwat. Soms uit mijn dak gaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
A'veen, A'dam. Heel soms hier in Uithoorn. Liever een grote stad. - Hoevaak ga je uit? Eens per week, soms vaker, soms minder vaak. - Wat heb je aan als je uitgaat? In de kroeg meestal gewoon wat ik altijd aan heb. In een dans-iets of op 'n concertje vaak een rokje/hotpants + truitje, zoiets. - Hoeveel geld neem je mee? Hangt af van hoeveel geld ik heb. - Met hoeveel mensen ga je? Tussen de 1 en de 15 mensen. - Wat drink je vooral? Bier, whiskey, wodka. - Wat doe je vooral als je uit gaat, sta je bijv. de hele avond te springen en te doen, of sta je rustig in een hoekje de kat uit de boom te kijken? In de kroeg - kletsen en nutteloze filosofische discussies houden. Shop - idem. In een dansding - dansen. Concertje - hangt er van af in wat voor 'n bui ik ben. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Drugs & Alcohol |
enquete drankgebruik bij jongeren in Oost-Vlaanderen ttcheikant3 | 2 | 26-03-2009 17:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Demotivatie onder studenten Love & Peace | 67 | 12-04-2008 22:02 | |
Drugs & Alcohol |
onderzoek: drankgebruik onder studenten light fighter | 17 | 08-12-2007 11:09 | |
Seksualiteit |
[Enquete] SOA Megadeth | 59 | 13-02-2006 03:32 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: `Echte liefde` kan niet ontstaan in een reguliere uitgaansgelegenheid... ^AmArU^ | 111 | 26-04-2002 19:29 |