Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2002, 11:30
Roos
Roos is offline
Was ik even benieuwd naar. Besteed je er veel aandacht aan? Vijlen, knippen, lakken, de hele mikmak? Of bijt je ze gewoon af?
Als je ze lakt, welke kleuren gebruik je dan?

Ik heb bij mezelf frech manicure geprobeerd. Dan lak je het randje van je nagels wit. De rest heb ik naturel gelakt.
Tis ernstig mislukt maar dat vind ik wel het mooist. Je nagels lijken er heel sterk en gezond door.

Hoe zien jullie nagels eruit?
Oud 25-05-2002, 11:33
beuk
beuk is offline
Ik knip ze af en toe, bijten wordt zo´n rotzooi..
Oud 25-05-2002, 11:35
mickael
mickael is offline
Tegenwoordig knip ik mijn nagels weer.... vroeger altijd bijten maar dat is idd niet zo mooi...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 11:35
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Ik laat ze altijd een beetje lang groeien, vinnik mooi
maar ik vind het ook fijn als ze gewoon lekker stevig en kort zijn zoals nu. Ik vijl en knip ze altijd. En soms doe ik doorzichtige of gekleurde nagellak op.
Oud 25-05-2002, 11:36
de
de is offline
Zeer netjes nu,

ik ben laatst nog naar de manicure geweest
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 11:37
shanli
shanli is offline
Ik laat mijn nagels meestal groeien,maar als ze zo lang zijn dan gaan ze zo afbrokkelen,jak,nu heb ik ze geknipt,maar niet te kort,daar kan ik niet tegen hmm,voor nagellak gebruik ik doorzichtige of zwarte.
Oud 25-05-2002, 11:38
Roos
Roos is offline
Scan je hand eens in

Deze hand gaat nog wel, maar die andere is ernstig mislukt
Oud 25-05-2002, 11:40
shanli
shanli is offline
Citaat:
rosi schreef:
Scan je hand eens in

[img]foto van rosi's handje[/img]

oeeew,jij hebt mooie nagels.
*ter informatie*ik heb van mezelf redelijk lange vingers ne ook rlange vingernagels(het roze gedeelte dan)vind het best mooi.
Oud 25-05-2002, 12:24
AtHell
AtHell is offline
mmz mja mijn nagels zijn mja gewoon geknipt en ik vind dan mijn hand veel intresanter die is momenteel vrij verneukt knokkels zijn weer bijna heel en mja me pink heeft 3 vrij diepe sneden van het werk waar ik net van terug kom

Oud 25-05-2002, 12:25
Esmée
Esmée is offline
Vroeger beet ik altijd nagels, maar sinds de brugklas of zo niet meer (dankzij die speciale anti-nagelbijt-nagellak, ugh wat is dat spul smerig). Ik besteed er niet superveel aandacht aan over het algemeen, heb er wel altijd glansnagellak of parelmoer op, soms als ik zin heb er iets mee te doen ga ik ijverig zitten vijlen en met zo'n wit nagelpotlood aan de gang en zo, maar heb ik meestal geen zin in. Mijn nagels zijn niet bijzonder

Fjieuw wat een verhaal over nagels
Oud 25-05-2002, 12:37
June bug
June bug is offline
Ik uh, probeer niet meer om ze lang te laten groeien ofzo, dat werkt toch niet bij mij. En ik vind het ook niet zo mooi meer, en onpraktisch met sporten, typen, gitaarspelen, etc.

Ik knip ze iedere week ofzo een keertje weer kort en vijl ze mooi glad... That's it...
Oud 25-05-2002, 12:40
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Scan je hand eens in

Mmmm saucijs
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 12:41
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
vijl ze niet zo vaak.. knip ze soms..

ze groeien bij mij best snel, maar scheuren ook snel weer af..

als ik ze lak, doe ik meestal zwart, zilver met glitters oid
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 12:43
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Mijn nagels hebben een beetje rare vorm, en ik heb ook helemaal niet zo'n mooi wit boogje aan de onderkand

Maar ze zijn wel sterk en gezond, en breken maar heel af en toe af, als ze te lang zijn. Want dan ga ik ze ombuigen met m'n tanden :/
Oud 25-05-2002, 12:49
Verwijderd
ik heb van die dooraichtige nagels met rouwrandjes en soms zwarte randjes want die teken ik dr altijd op met pen
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 12:54
Verwijderd
Mm, momenteel zijn ze allemaal wel redelijk netjes en verzorgd (heb best een lange tijd nagels gebeten, niet goed )
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 13:00
PV
PV is offline
1 nagel is vrij lang (duim), de rest normaal... behalve mn andere duim, die heeft tussen de deur en de deurpost gezeten dankzij een agressieve broer 10 jaar geleden, en die ziet er nog steeds verminkt uit
verder zijn ze vergeeld door de nagellak
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 13:33
Stoel
Stoel is offline
ik heb bijna altijd zwarte nagels eigenlijk, en mn pink is heel lang, derest is allemaal gewoon
Oud 25-05-2002, 13:35
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
op zich heb ik wel mooie nagels, als ik ze niet altijd zou afknauwen...verder bijt ik ook in m'n vingers, van die velletjes...
Oud 25-05-2002, 13:45
Roos
Roos is offline
Citaat:
Bliksem schreef:

Mmmm saucijs
Paddepik, je moet het afleren om zomaar offline te gaan. Nurd.
Oud 25-05-2002, 14:08
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik bijt op mijn nagels
Oud 25-05-2002, 14:28
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Echt lelijke nagels heb k vin ik zelf.. ik krijg weinig kalk binnen dus kan ze ook niet laten groeien, en dan splijten ze weer, enz enz.
Verder doe ik er ook weinig mee, soms van die doorzichtige nagellak erop.. maar daar houdt et ook mee op!

XxX
Oud 25-05-2002, 14:46
Floosje
Floosje is offline
ik bijt nagels, dus ze zien dr niet altijd zo geweldig uit, en ook die ranjes ernaast zeg maar bijt ik er vaak af.

Maar soms lak ik zo ook weleens, als ik zin en tijd heb. Meestal iets van zilver of blauw ofzoiets, maar soms ook van die glans of parelmoer.

Als ik ze heb gelakt, ga ik ook minder nagelbijten.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 14:56
Qamra
Qamra is offline
Ik heb nu afgebrokkelde nagellak en zachte nagels (werken en douchen is niet zo best..)

Normaal; netjes gelakt en gevijld enzo...
Oud 25-05-2002, 15:02
Loesje
Loesje is offline
ik heb hel lang nagels gebeten...en ben er nu nog steeds niet vanaf. In stress periodes (zoals nu tijdens mijn examens) ga ik weer beginnen. Ik houd sowieso niet van lange nagels, in heb er op de een of andere manier altijd last van. Op dit moment lak ik mijn nagels altijd met bye bite van herome, omdat ik toch ga bijten als dat er niet op zit. En het tijdje dat ik er echt vanaf was lakte ik ze gewoon met glans nagellak. En idd die french manicure mislukt bij mijzelf altijd!
Oud 25-05-2002, 15:07
Verwijderd
heb me nagels gelakt gevijlt weet ik veel en toen eraf gebeten
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 15:31
Verwijderd
Mijn nagels zijn eigenlijk altijd netjes, naar de manicure gaan doe ik alleen voor een belangrijk iets, gala ofzo.. ik ben er veel te ongeduldig voor en sinds ik 18 ben moet ik dat soort dingen zelf betalen..
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 15:48
Luca
Luca is offline
Ik heb erg afgebeten nagels. Ik bijt al zolang ik me dat kan herinneren. Ik baal er gigantisch van maar ik kan er weinig aan doen. Die nagellakjes met vieze smaakjes werken bij mij niet. verder lak ik ze ook bijna nooit meer. Vroeger deed ik dat wel heel veel, in verschillende kleurtjes. Nu zijn ze dus afgebeten.
Oud 25-05-2002, 15:51
~Feria~
~Feria~ is offline
ik gebruik geen nagellak dat staat ordi, ik gebruik alleen van die transparante nagelverharder, nagelvijlen en schaartjes. En zo af en toe es naar de manicure.
Mijn nagels zien er ongeveer zo uit als die van Rosi
Oud 25-05-2002, 15:52
boardbabe
boardbabe is offline
ze waren best lang maar zijn afgebroken in een wilde bui bij een 'gevecht'op school
Oud 25-05-2002, 15:54
Verwijderd
Ik vind mn nagel lelijk.. vroeger deed ik heel erg nagel bijten, nu is dat gelukkig wel een beetje minder.. mja, ze zien dr nog steeds niet uit..
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 17:13
Faery
Faery is offline
als dur een weekje nagellak op zit worden ze vrij lang.

Zonder nagollak scheur ik ze altijd maar af, uit verveling ofsow.. of gewoon te lui om af te knippen.. en ik kan inmiddels heel goed scheuren dus ik ben gewoon geweldig enzo
Oud 25-05-2002, 17:16
Chelsea
Chelsea is offline
afgekloven zwart gelakte nageltjes
Oud 25-05-2002, 17:22
Jenseltjuh
Jenseltjuh is offline
ik bijt nagels...ik probeer het niet te doen maarja...

soms is een nagel opeens bestwel lang geworden maar dan breekt ie heel snel af...niet echt een stimulatie om te stoppen met bijten. En korte nagels vind ik op zich prima, ivm gitaarspelen, maar te kort is niet mooi en doet zeer

Soms lak ik ze met doorzichtige lak, maar meestal heb ik geen nagellak op.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 17:28
dark_shadow
dark_shadow is offline
Ik heb lange zwartgelakte nageltjes
Oud 25-05-2002, 17:51
Alet
Alet is offline
Ik ben best een trutje wat mijn handen betreft Loop altijd met verzorgende creme te smeren en mijn handen mogen niet vies zijn, vooral onder mijn nagels niet want ik kan niet tegen die nagelborsteltjes, krijg ik de kriebels van.
Dit heb ik trouwens van baby af aan al

Ik vijl mijn nagels, knip ze niet en draag altijd nagellak, french manicure, transparant of parelmoer. Mijn nagels zijn nooit kort, ik bijt ook geen nagel (snap eerlijk gezegd niet dat sommige mensen dat doen).

Als je niet zo'n vaste hand hebt is een afdekplakkertje over je nagel trouwens heel handig bij french manicure.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 17:54
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
Faery schreef:
als dur een weekje nagellak op zit worden ze vrij lang.

Zonder nagollak scheur ik ze altijd maar af, uit verveling ofsow.. of gewoon te lui om af te knippen.. en ik kan inmiddels heel goed scheuren dus ik ben gewoon geweldig enzo
precies hetzelfde bij mij (jah, ik ben ook geweldig)
Oud 25-05-2002, 18:00
heldin
heldin is offline
ik bijt op mn nagels, en nou waren ze dus eindelijk weer lang, heb ik zo door alle examenspanning weer afgebeten na de examens weer een nieuwe poging
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 18:23
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
mjah ik heb enorm kleine dikke vingertjes dus lange nagels staan daar niet echt bij, ik heb ook best lelijke nagels en ik scheur/bijt ze eigenlijk altijd af

ik lak ze soms wel meetsal roze of zwart
Oud 25-05-2002, 18:56
the tourist
the tourist is offline
Ik heb best wel korte nagels (ze groeien na een bepaalde lengte niet meer ), ik bijt ze altijd (met een nagelschaartje gaat het bij mij scheef en met bijten niet, zo doe ik het mijn hele leven al ) en ik heb op dit moment donkerblauwe nagellak op (half afgebladderd) Ja, het ziet er geweldig uit
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 19:21
vixen
vixen is offline
k probeer mn nagels lang te laten groeien, en k vijl ze als k me verveel. verder heb k altijd nagellak op, meestal zwart, soms rood of blauw of grijs.
Oud 25-05-2002, 20:19
fruitmand
fruitmand is offline
Ik heb 16 jaar lang mn nagels gebeten, en daardoor zijn ze helemaal naar de klote geholpen . Ben nu bezig om 1x per week (meestal zondag!), ze helemaal te vijlen, schoon te maken, te hardenen, etc. om ze goed te laten verzorgen. Ik heb er altijd een laagje nagelak op zodat als ik wil bijten, ik de kleur zie en ik denk "nee, niet bijten!!!". Een tip van mn lerares aadrijkskunde. Nu heb ik hele donkerrode nagelak op. Ze zijn nog wel kort, maar niet zo afgekloven als de afgelopen 16 jaar...gelukkig.
Oud 25-05-2002, 20:24
punkyfish
punkyfish is offline
soms heb ik opeens een nagelaanval ofzo, dan ga ik ze lakken en vijlen en vanalles. maar dat komt niet erg vaak voor

mijn nagels groeien gewoon lang, totdat ik besluit dat ze toch wel té lang worden en dan ROETSJ, gaan ze eraf .
Oud 25-05-2002, 20:28
marlies
marlies is offline
Ik knip en vijl ze, maar meer niet, dat vind ik maar onzin
Oud 26-05-2002, 09:58
Qamra
Qamra is offline
Owja mijn nagellak blijft NOOIT ziten... Na een halve dag is de helft er al af (zelfs de mega-dure french manicure set is er na een halve dag al af )

Maar goed.. Ik geef niet op!!!
Oud 26-05-2002, 11:02
Roos
Roos is offline
Citaat:
Alet schreef:
Ik vijl mijn nagels, knip ze niet en draag altijd nagellak, french manicure, transparant of parelmoer.

Als je niet zo'n vaste hand hebt is een afdekplakkertje over je nagel trouwens heel handig bij french manicure.
Koop je dat bij de drogist/kruidvat ofzo? Lijkt mij ook wel handig.
Oud 26-05-2002, 11:11
KazzZ
KazzZ is offline
ik knip en vijl ze regelmatig..en doe meestal doorzichtige nagellak op, of anders een parelmoerig/rozig kleurtje op ofzo..of een raar kleurtje
Kvind ze wel mooi als ze lang zijn, maar ze scheuren zo snel waardoor ik ze dan weer moet afknippen
Oud 26-05-2002, 11:31
~blue christal~
~blue christal~ is offline
K heb niet zulke geweldige nagels. Meestal probeer ik ze lang te laten groeien, maar als ze dan eenmaal lang zijn ga ik ze dubbelklappen zodat ze afbreken... Ik lak me nagels niet echt vaak ofzo (ik heb ook niet de mooiste vorm nagels: rond/vierkant achtig), als ik het wel doe is het meestal roze, blauw, groen of zwart. Doorzichtig doe ik echt heel af en toe.
Oud 26-05-2002, 12:10
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
rosi schreef:

Koop je dat bij de drogist/kruidvat ofzo? Lijkt mij ook wel handig.
Ja.. "Slechts" 15 euro.. En na een halve dag valt het er al af (hmmja.. bij mij dan )
Oud 26-05-2002, 12:50
seann
seann is offline
Ik bijt nagels, dus korte nagels
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten