Advertentie | |
|
![]() |
|
Vroeger beet ik altijd nagels, maar sinds de brugklas of zo niet meer (dankzij die speciale anti-nagelbijt-nagellak, ugh wat is dat spul smerig). Ik besteed er niet superveel aandacht aan over het algemeen, heb er wel altijd glansnagellak of parelmoer op, soms als ik zin heb er iets mee te doen ga ik ijverig zitten vijlen en met zo'n wit nagelpotlood aan de gang en zo, maar heb ik meestal geen zin in. Mijn nagels zijn niet bijzonder
![]() Fjieuw wat een verhaal over nagels ![]()
|
![]() |
Ik uh, probeer niet meer om ze lang te laten groeien ofzo, dat werkt toch niet bij mij. En ik vind het ook niet zo mooi meer, en onpraktisch met sporten, typen, gitaarspelen, etc.
Ik knip ze iedere week ofzo een keertje weer kort en vijl ze mooi glad... That's it...
|
![]() |
Mijn nagels hebben een beetje rare vorm, en ik heb ook helemaal niet zo'n mooi wit boogje aan de onderkand
![]() ![]() Maar ze zijn wel sterk en gezond, en breken maar heel af en toe af, als ze te lang zijn. Want dan ga ik ze ombuigen met m'n tanden :/
|
![]() |
Echt lelijke nagels heb k vin ik zelf.. ik krijg weinig kalk binnen dus kan ze ook niet laten groeien, en dan splijten ze weer, enz enz.
Verder doe ik er ook weinig mee, soms van die doorzichtige nagellak erop.. maar daar houdt et ook mee op! XxX
|
ik bijt nagels, dus ze zien dr niet altijd zo geweldig uit, en ook die ranjes ernaast zeg maar bijt ik er vaak af.
Maar soms lak ik zo ook weleens, als ik zin en tijd heb. Meestal iets van zilver of blauw ofzoiets, maar soms ook van die glans of parelmoer. Als ik ze heb gelakt, ga ik ook minder nagelbijten. |
![]() |
|
ik heb hel lang nagels gebeten...en ben er nu nog steeds niet vanaf. In stress periodes (zoals nu tijdens mijn examens) ga ik weer beginnen. Ik houd sowieso niet van lange nagels, in heb er op de een of andere manier altijd last van. Op dit moment lak ik mijn nagels altijd met bye bite van herome, omdat ik toch ga bijten als dat er niet op zit. En het tijdje dat ik er echt vanaf was lakte ik ze gewoon met glans nagellak. En idd die french manicure mislukt bij mijzelf altijd!
|
![]() |
|
Ik heb erg afgebeten nagels. Ik bijt al zolang ik me dat kan herinneren. Ik baal er gigantisch van maar ik kan er weinig aan doen. Die nagellakjes met vieze smaakjes werken bij mij niet. verder lak ik ze ook bijna nooit meer. Vroeger deed ik dat wel heel veel, in verschillende kleurtjes. Nu zijn ze dus afgebeten.
|
ik bijt nagels...ik probeer het niet te doen maarja...
soms is een nagel opeens bestwel lang geworden maar dan breekt ie heel snel af...niet echt een stimulatie om te stoppen met bijten. En korte nagels vind ik op zich prima, ivm gitaarspelen, maar te kort is niet mooi en doet zeer ![]() Soms lak ik ze met doorzichtige lak, maar meestal heb ik geen nagellak op. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben best een trutje wat mijn handen betreft
![]() Dit heb ik trouwens van baby af aan al ![]() Ik vijl mijn nagels, knip ze niet en draag altijd nagellak, french manicure, transparant of parelmoer. Mijn nagels zijn nooit kort, ik bijt ook geen nagel (snap eerlijk gezegd niet dat sommige mensen dat doen). Als je niet zo'n vaste hand hebt is een afdekplakkertje over je nagel trouwens heel handig bij french manicure. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
mjah ik heb enorm kleine dikke vingertjes
![]() ik lak ze soms wel meetsal roze of zwart
|
![]() |
Ik heb best wel korte nagels (ze groeien na een bepaalde lengte niet meer
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb 16 jaar lang mn nagels gebeten, en daardoor zijn ze helemaal naar de klote geholpen
![]() ![]()
|
Owja mijn nagellak blijft NOOIT ziten... Na een halve dag is de helft er al af (zelfs de mega-dure french manicure set is er na een halve dag al af
![]() Maar goed.. Ik geef niet op!!!
||
Citaat:
![]()
|
K heb niet zulke geweldige nagels. Meestal probeer ik ze lang te laten groeien, maar als ze dan eenmaal lang zijn ga ik ze dubbelklappen zodat ze afbreken... Ik lak me nagels niet echt vaak ofzo (ik heb ook niet de mooiste vorm nagels: rond/vierkant achtig), als ik het wel doe is het meestal roze, blauw, groen of zwart. Doorzichtig doe ik echt heel af en toe.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Heeft iemand hier een automatische voermachine voor katten? Verwijderd | 5 | 30-01-2010 10:41 | |
Lifestyle |
Nagels Verwijderd | 88 | 18-11-2006 13:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
De Kantine |
wat voor tik hebben jullie ?? tyger | 52 | 13-12-2004 22:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred Verwijderd | 15 | 02-09-2004 01:26 | |
Lifestyle |
Nagels Verwijderd | 20 | 14-05-2003 20:30 |