gaat er iemand dit jaar naar dit kleine metal festival? Of kent iemand et uberhaupt wel.. Tis dit weekend, ik ga er ook heen, kijken of dr iets te doen is
Gaat niet alleen om het aantal bezoekers, maar kijk voor onze definitie van een festival even in de mededeling bovenaan de index van muziek.. In onze ogen is het een festival om het aantal bands, om de duur van het festival en om de gezamenlijke promotienaam. dus ->
Roxy schreef op 02-09-2004 @ 20:42 : Gaat niet alleen om het aantal bezoekers, maar kijk voor onze definitie van een festival even in de mededeling bovenaan de index van muziek.. In onze ogen is het een festival om het aantal bands, om de duur van het festival en om de gezamenlijke promotienaam. dus ->
Oh ja, ik ken dat festival (JA FESTIVAL! ) Ik ga er ook weer heen, gaat echt ver ownen, al moet ik zeggen dat ik maar twee bands echt ken Misschien zie ik je daar wel.
ghehe, ja ik ken er geen ik ga meer mee voor de sfeer... want als ik er niet bij zou zijn zou heel et festival maar een dooie boel zijn maar wordt zeker wel lache