Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2004, 20:19
Anti-Schaap
Anti-Schaap is offline
dit topic heeft waarschijnlijk een rare naam, maar ik weet ff niet hoe ik het zo kort anders moet zeggen.
het verhaal:
ik loop al een jaar rond met het idee in mijn hoofd om een ska-festival te organiseren. (leuk hoor een studie vrijetijdsmanagement) Ik heb nu wat vrienden erbij gehaalt en we hebben er echt zin in. We willen dus een festival met alleen ska-bands, in de open lucht, wat een dag duurt. Nu moeten we dus op zoek naar een locatie, maar ook al hou ik zelf van ska en ga ik heel vaak naar optreden van ska-bands, ik zou echt niet weten waar nou zeg maar de meeste ska-liefhebbers zitten. Dus ken jij een grote groep mensen die allemaal van ska houden en bereid zijn ongeveer 15euro voor een festival neer te leggen, vertel mij dan ajb waar zij wonen zo kan ik ff verder gaan zoeken naar een lokatie. (Ikzelf zat te denken aan noordholland-de randstad..)
Ik heb al een hele waslijst gemaakt met bands die ik wil uitnodigen, maar heb je suggesties, let me know. (Dit moeten natuurlijk wel bands zijn die bereid zijn voor een klein bedragje te spelen )
ja, dat was het wel zo'n beetje...
ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen, zodat er volgend jaar echt een festival komt!
Oud 08-09-2004, 20:36
pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
ehm, eindhoven?
Oud 08-09-2004, 21:16
knir
knir is offline
Nouja mensen zijn ook niet te beroerd om te reizen als ze iets echt leuk vinden, denk maar aan lowlands o.i.d.
Nijmegen is aardig centraal dacht ik, het goffertpark dan, al ben ik er nog nooit geweest, "park" klinkt wel ok En uiteraard moet het in de zomer.
Oud 08-09-2004, 21:27
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
kNir schreef op 08-09-2004 @ 22:16 :
Nouja mensen zijn ook niet te beroerd om te reizen als ze iets echt leuk vinden, denk maar aan lowlands o.i.d.
Nijmegen is aardig centraal dacht ik, het goffertpark dan, al ben ik er nog nooit geweest, "park" klinkt wel ok En uiteraard moet het in de zomer.
nijmegen centraal?? ...maar wel een goed plan hoor, in nijmegen hoef ik niet zover

ontopicer: utrecht/adam is natuurlijk het centraalst en daar wonen de meeste mensen. en aangezien er in nederland volges mij niet echt een plek is waar relatief veel skamensen wonen kan je het daar het beste doen he ...ruigoord is btw wel een geschikte locatie denk k, bij alle andere heb je veel gezeur met vergunningen ed
Oud 08-09-2004, 21:42
MikeyMo
MikeyMo is offline
Jep Utrecht is dope

Tip: Shenanigans
Oud 08-09-2004, 21:45
knir
knir is offline
ok ok mijn kennis der nederlandse topografie is redelijk dramatisch maar ik dacht zeg maar dat als je een kaart erbij pakt, dat het dan ongeveer evenver was van alle kanten..

euh lama maar het park blijft een leuk idee
en voor de FB dit topic staat dubbel, het staat ook bij N&F
Oud 08-09-2004, 21:54
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
kNir schreef op 08-09-2004 @ 22:45 :
ok ok mijn kennis der nederlandse topografie is redelijk dramatisch maar ik dacht zeg maar dat als je een kaart erbij pakt, dat het dan ongeveer evenver was van alle kanten..
hangt ervan af welke kanten je neemt
Oud 08-09-2004, 22:03
Verwijderd
in de randstad komen er sowieso het meeste mensen op af. dat verzeker ik je. ik ken iig in haarlem/amsterdam en omgeving een hoop mensen die er wel op af zouden komen. anders utreg want dat ligt wel centraal in nederland.

bands die je voor niet al te veel zou kunnen boeken:
the bouncers
the skarabeez
venus hill
de hardheid
breadcock specials
skabalters

nou ja alle niet al te grote nederlandse ska bands dus
Oud 08-09-2004, 22:07
Roxy
Roxy is offline
Aangezien dit over een festival gaat hoort ie toch op n en f. En aangezien ie daar al staat kan ik deze gewoon sluiten. Een topic over leukste zaaltjes of tips op het gebied van ska mag wel hier. Lees anders de mededeling van hier en van n en f even door.

Regels voor berichten