![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Wat ik daarmee bedoel te zeggen is dat er geen legale middelen zijn die je zomaar even laten afvallen, al beloofd die reclame nog zoveel goeds. Ik kon verder niet zoveel vinden over juso afslank dinges maar voor zover ik het gelezen heb was het een flinke placebo. Kom nou zelf wat doet het nou helemaal, een beetje je darmen stimuleren. Er komt wel meer bij kijken dan dat alleen, en voor de zoveelste maal, wie het in de basis al verkeerd aanpakt zal falen, of iig zijn streefdoel niet lang vasthouden. Ik zeg niet dat pillen etc compleet waardeloos zijn, maar supplementen dienen ter áánvulling. Als je op een normale manier niet meer verder komt, dan kan het een uitkomst zijn. En dan denk ik dus niet aan afslankvezels maar aan stackers/yohimbe. Dingen die daadwerkelijk thermogeen werken. Hup, verdiep je in de materie jij ![]()
||
Citaat:
en nu ik niet meer mag sporten want ik heb iets aan me knie kom ik zo weer kilo's aan dus... maar ik ga proberen om telijnen en als dat ook nie gaat ga ik tog maar die afslankvezels proberen.
||
Citaat:
||
Citaat:
9 van de 10 beginners heeft geen lichamelijke honger, wie zn lichaam namelijk kent weet wat er aan schort, of het koolhydraten/eiwit/vet of wat dan ook nodig heeft. Eerst moet de knop om, wil je er serieus aan werken en ga je er alles voor opzij zetten, of wil je maar wat aan modderen omdat je er eigenlijk geen moeite voor wil doen. ( voor die mensen geld het plaatje dat ik net postte ) ![]()
|
|