![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nee natuurlijk niet! Maar dan weet ik een beetje het algemene beeld zeg maar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dank u. |
![]() |
||
Citaat:
Delpaulo; Heb je wel eens een vriendin gehad? Weten mensen uit je omgeving het? Op het moment dat je een vrouw vindt die echt van je houdt en waar jij echt van houdt, zal het, ik verzeker het je, geen probleem zijn. Natuurlijk zal ze het jammer vinden dat je haar met je penis niet tot grote hoogten kan brengen, maar daarvoor zijn ook andere mogelijkheden. Heb je trouwens al eens aan een operatie gedacht? Er zijn voor zover ik weet zeker wel mogelijkheden om de penis minstens enkele centimeters langer et maken! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Muhahahahahahahooooooooooooo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ben je dus niks mee. ontopic heb ik eigenlijk weinig te zeggen, sorry... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het meisje zou jou en je penis samen moeten nemen (het hoort tenslotte bij je). En als de grote van jouw penis voor een meisje de doorslag is om geen relatie met je te hebben is die dame een triest geval.
||
Citaat:
Amen. Je hebt toch geen relatie met een penis,maar met de persoon erachter, of niet soms? Sure, een fijne penis kan fijne sex voortbrengen, maar dat kan ook met mond,handen, speeltjes en whatever... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een vreemde strip over een meid die genomen wordt door een vent met voorbinddildo, op een tweedehands boekenmarkt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar stel je krijgt een vriendin, dan wil ze jou (waarschijnlijk) niet alleen voor de seks, maar om wie je bent. *schraapt keel* Het echte neuken zal je moeten missen (da's *kut*), maar dan blijven er nog genoeg leuke dingen over toch? ![]() En echt gezond is het niet als je je onzeker voelt alleen omdat je penis te klein is. Je bent toch wel meer dan alleen een lul??.. Okee dat laatste bedoelde ik dus niet sarcastisch ![]()
|
![]() |
[QUOTE]Futurist schreef op 05-09-2004 @ 16:43 :
[B]Dat zal niet te maken hebben met je geslachtsdeel, ikzelf kan namelijk niet door broeken heen kijken ![]() Maar bij mij zie je dus ook geen bult enzo |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
[QUOTE]Delpaulo schreef op 05-09-2004 @ 19:56 :
[B] Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ga vooral denken dat je niemand krijgt, daar word je vrolijk van, vind je het dan een wonder dat je er psychisch onder lijdt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat: