Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2004, 12:38
Liberace
Liberace is offline
Sinds ik het weet en dat is donderdag heb ik last van een erg trage hotmail. Daarmee bedoel ik dat mailtjes veel te laat aankomen. Het vreemde is, is dat sommige mailtjes helemaal niet aankomen (ook niet bij ongewenste post) terwijl die wel verstuurd zijn. Ook komen mailtjes die eerder verstuurd zijn dan andere mailtjes vreemdgenoeg later aan.

Ik heb aan mensen gevraagd hoe dat kon en of zij het ook wel eens hadden. Zij zeiden dat het kwam door de server. Maar is dit een storing van hotmail.com en gaat deze ook (na verloop van tijd) over? Ik heb er nu al 2 dagen last van, dat mailtjes soms uren te laat aankomen of helemaal niet(!!!).

Hoeveel geduld heb ik nog ongeveer over, want dit is wel erg vervelend??

Alvast hartelijk bedankt voor jullie reacties.
Oud 04-09-2004, 12:51
freyk
freyk is offline
Wat voor een internetverbinding heb je?

Misschien is het verstandig om je temporary internet files map leeg te maken.
In internet explorer extra -> opties -> tabblad algemeen -> tijdelijke internet bestanden & cookies verwijderen.
Oud 04-09-2004, 13:17
Liberace
Liberace is offline
Citaat:
freyk schreef op 04-09-2004 @ 13:51 :
Wat voor een internetverbinding heb je?

Misschien is het verstandig om je temporary internet files map leeg te maken.
In internet explorer extra -> opties -> tabblad algemeen -> tijdelijke internet bestanden & cookies verwijderen.
ADSL
Oud 04-09-2004, 13:33
Verwijderd
Citaat:
GHZ schreef op 04-09-2004 @ 13:38 :
Sinds ik het weet en dat is donderdag heb ik last van een erg trage hotmail. Daarmee bedoel ik dat mailtjes veel te laat aankomen. Het vreemde is, is dat sommige mailtjes helemaal niet aankomen (ook niet bij ongewenste post) terwijl die wel verstuurd zijn. Ook komen mailtjes die eerder verstuurd zijn dan andere mailtjes vreemdgenoeg later aan.

Ik heb aan mensen gevraagd hoe dat kon en of zij het ook wel eens hadden. Zij zeiden dat het kwam door de server. Maar is dit een storing van hotmail.com en gaat deze ook (na verloop van tijd) over? Ik heb er nu al 2 dagen last van, dat mailtjes soms uren te laat aankomen of helemaal niet(!!!).

Hoeveel geduld heb ik nog ongeveer over, want dit is wel erg vervelend??

Alvast hartelijk bedankt voor jullie reacties.
Dit heb ik ook, maar heb nog niet gehad dat er geen berichtjes aangekomen zijn.

Ligt gewoon aan Hotmail, niet aan de gebruiker.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 19:07
Thompie
Thompie is offline
Ik heb daar ook last van........ligt aan hotmail. Elk bericht dat ik via hotmail verstuur komt 2 a 3 dagen later pas aan. Ontvangen vanuit een adres buiten hotmail ontvangt ie wel gewoon snel.

Heel vaag.........en verdomd irri.
Oud 11-09-2004, 00:24
Q8
Q8 is offline
En dan willen ze nog miljoenen hotmail accounts upgraden van 2MB naar 250 MB Ik denk dat de service dan nog slechter zal zijn dan nu.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 10:24
Dittohead
Dittohead is offline
Citaat:
Q8 schreef op 11-09-2004 @ 01:24 :
En dan willen ze nog miljoenen hotmail accounts upgraden van 2MB naar 250 MB Ik denk dat de service dan nog slechter zal zijn dan nu.
nee daarom doen ze t juist........het is een COMPLOT
Oud 11-09-2004, 11:16
snarl
snarl is offline
heb ik ook. ik hoop dat ze t snel fiksen want het is echt verrot irritant.
Oud 11-09-2004, 20:48
Earphone
Earphone is offline
Jups hier hetzelfde. Ik zou een mailtje moeten gehad hebben van iemand donderdag, sprak die me verwonderd aan of ik haar mailtje niet had gehad. Nu vandaag heb ik haar mailtje gekregen. Donderdag > zaterdag. De traditionele postduif is nog sneller.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten