Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2002, 08:06
wilco984
wilco984 is offline
Waarom zou je het met vreemde mannen of vrouwen doen ??
Ik snap dit echt niet...
ZOu iemand het mij uit kunnen leggen
Oud 04-11-2002, 08:12
strafcorner
strafcorner is offline
retourtje amsterdam zou ik zeggen , ga het ze vragen
Oud 04-11-2002, 08:30
wilco984
wilco984 is offline
ehhh ja das een optie.. IEMAND ANDERS NOG EEN ANTWOORD
Oud 04-11-2002, 08:32
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
wilco984 schreef:
ehhh ja das een optie.. IEMAND ANDERS NOG EEN ANTWOORD
er is geen antwoord op deze vraag daar elke hoer haar eigen beweegredenen zal hebben..

lame topic...
Oud 04-11-2002, 09:01
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
wilco984 schreef:
Ik snap dit echt niet...
Het is echt om te huilen dat je geen enkele reden kan bedenken om te hoereren.
Oud 04-11-2002, 09:15
Verwijderd
waarom?
- voor het geld
- omdat ze hjet leuk vinde
- omdat het leuker is dan iets anders

dit kunnen al 3 argumenten zijn...
Oud 04-11-2002, 09:45
lake bodom
lake bodom is offline
jaa ieder zun eigen smaak he
t verdient veel....
naja en als ze niks anders kunne
Oud 04-11-2002, 09:51
Vinzz
Vinzz is offline
lijkt me logisch .. sommige hebben het geld HEEL hard nodig (waarvoor dan ook) .. sommige worden gedwongen .. en er zijn er idd ook vast die het leuk vinden
Oud 04-11-2002, 09:52
KiMZz
KiMZz is offline
Ik neem aan dat ze t voor hun lol doen... Als ze t voor t geld zouden doen kunnen ze net zo goed een uitkering aanvragen.
Ik heb pasgeleden op tv een interview met een hoer gezien die t leuk vond om mensen een plezier te doen. Nou ja, dit is ook een plezier maar dan uhm... anders zeg maar.
Er zijn overigens ook meisjes die van hun vriend meer geld moeten verdienen op die manier.
En in ontwikkelingslanden zijn er zat meisjes van 13-14 jaar die worden gedwongen tot prostitutie...
Oud 04-11-2002, 09:59
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Wel, lees eens een boek...

Onder andere drugs, als je niet meer aan geld voor je dope kan geraken en je ziet je medeverlaafden aan het station staan...

Dan onzekere, doelloze meisjes die van straat geplukt worden, verzorgd en geindoctrineerd door een "lieve man" aka pooier... Of gewoon lam geslagen als ze het niet doen.

Zoveel redenen...
Oud 04-11-2002, 15:40
qghp
qghp is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:
lijkt me logisch .. sommige hebben het geld HEEL hard nodig (waarvoor dan ook) .. sommige worden gedwongen .. en er zijn er idd ook vast die het leuk vinden
Oud 04-11-2002, 15:47
Verwijderd
Lijkt me vrij simpele verklaring...omdat ze het geld nodig hebben. Vuilnisman, fabrieksarbeider of stratenmaker lijkt mij nou ook niet het meest ideale beroep, maar soms kun je niet anders, vanwege een gebrek aan opleiding of gewoon je algehele sociale situatie.

Het feit dat je het absoluut niet kunt begrijpen zegt meer over jouw voorstellingsvermogen dan over die hoeren.
Oud 04-11-2002, 16:16
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
nare man schreef:
Lijkt me vrij simpele verklaring...omdat ze het geld nodig hebben. Vuilnisman, fabrieksarbeider of stratenmaker lijkt mij nou ook niet het meest ideale beroep, maar soms kun je niet anders, vanwege een gebrek aan opleiding of gewoon je algehele sociale situatie.

Het feit dat je het absoluut niet kunt begrijpen zegt meer over jouw voorstellingsvermogen dan over die hoeren.
true... meestal voor het geld en als 2e rede denkik omdat ze het leuk vinden...
Oud 04-11-2002, 16:47
marlies
marlies is offline
Heel veel mensen zijn NIET vrijwillig prostitue
Oud 04-11-2002, 17:30
emperor crono
emperor crono is offline
Voor een uitkering moet je vast onderkomen enzo hebben. Nou en als je dat niet hebt kan je voor suckie suckie, 5 dollars, toch rondkomen.
Oud 04-11-2002, 17:43
Verwijderd
ja maar kijk he
ik heb dan zelf echt nog wel zoiets van: ik ga wel bij de albert heijn achter de kassa zitten, dat verdient op zich misschien wel minder maar dan ben je tenminste wel verzekerd van een vast inkomen, het is veiliger (begin nou niet met de kans om overvallen te worden ofzo) en je hebt geen kans op geslachtsziekten ofzo.

Maar goed.. eer ik zo diep ben gezonken dat ik er al over na zou kunnen denken... dat heb ik gelukkig nu nog niet
Oud 04-11-2002, 18:27
wilco984
wilco984 is offline
Sluit topic en beschouw als nooit geopend okay
Oud 04-11-2002, 19:05
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
wilco984 schreef:
Sluit topic en beschouw als nooit geopend okay

wrom????/
kvinbd dit wel mooie discussie opzich

want je hebt vele redenen:

geld
passie
geen andere optie
mooi (sexverslaafd )
geen vriend kunnen krijgen
je hebt er zoveel

kdenk dat er heel veel hoeren zijn die dit de beste baan vinden puur omdat ze ervan genieten
Oud 05-11-2002, 09:16
Beyoned
Beyoned is offline
toch?
Oud 05-11-2002, 10:19
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik vind hoer één van de mooiste beroepen ter wereld..Niet dat ik het zelf zou willen uitoefenen maar voor mijn part mogen hoeren door de staat betaald worden. Dan zouden er véél minder gefrustreerde verkrachters/aanranders rondlopen en dan zou er een beter toezicht zijn op de werkomstandigheden van die hoeren, bv. dat ze niet tegen hun zin moeten hoer zijn, geen last meer van afperserige pooiers, meer begeleiding op vlak van veilig vrijen (geen aids e.d.) enzovoort.

Maar ja, kdenk nie dat er veel zijn die daar zo over denken .

On-topic: Tja je kan toch genoeg redenen bedenken waarom iemand hoer zou worden: je staat er alleen voor en je hebt geldprobleme en daarbij nog kinderen groot te brengen, of je vindt het 'makkelijk' verdiend, of je wordt verplicht of..of..of..
Oud 05-11-2002, 10:36
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Ik vind hoer één van de mooiste beroepen ter wereld..Niet dat ik het zelf zou willen uitoefenen maar voor mijn part mogen hoeren door de staat betaald worden. Dan zouden er véél minder gefrustreerde verkrachters/aanranders rondlopen en dan zou er een beter toezicht zijn op de werkomstandigheden van die hoeren, bv. dat ze niet tegen hun zin moeten hoer zijn, geen last meer van afperserige pooiers, meer begeleiding op vlak van veilig vrijen (geen aids e.d.) enzovoort.

On-topic: Tja je kan toch genoeg redenen bedenken waarom iemand hoer zou worden: je staat er alleen voor en je hebt geldprobleme en daarbij nog kinderen groot te brengen, of je vindt het 'makkelijk' verdiend, of je wordt verplicht of..of..of..
juist er kunnen zoveel redenen zijn..
Oud 05-11-2002, 13:31
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
juist er kunnen zoveel redenen zijn..

andwoord gekregen?
sluit topic mah toch?
Oud 05-11-2002, 17:46
wilco984
wilco984 is offline
IS GOED IK BESCHOUW DE TOPIC NU ALS GESLOTEN
Bedankt voor de antwoorden
Oud 05-11-2002, 19:14
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Dan zouden er véél minder gefrustreerde verkrachters/aanranders rondlopen
denk je? mensen die iemand verkrachten doen dit heus niet om hun kwakje kwijt te raken hoor... kunnen ze even goed rukken. ze zoeken een gevoel van (over)macht. ga eens vragen op psych ossow

xxx
Oud 05-11-2002, 20:15
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
denk je? mensen die iemand verkrachten doen dit heus niet om hun kwakje kwijt te raken hoor... kunnen ze even goed rukken. ze zoeken een gevoel van (over)macht. ga eens vragen op psych ossow

xxx
nee ik wéét dat veel verkrachters het doen voor de kick van de macht, maar ik denk dat er ook wel wat seksuele misdrijven worden gepleegd uit enorme seksuele frustratie...(verkrachtingen misschien wat minder, maar wel andere soorten 'aanrandingen', bv. handtastelijke kerels enzo...)

maar idd bij veel verkrachters gaat het gewoon om de macht compleet baas te zijn over iemand anders en van het sadisme te kunnen genieten...
Oud 05-11-2002, 20:32
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:

LOLOLOLLOLOLOLOLOLOL

Bij criminelen, zoals ook verkrachters, gaat het vaak heel erg fout bij de opvoeding, of ze gaan met de verkeerde mensen om.

Het is onjuist dat iemand al bij zijn geboorte verkrachter zo zijn. Of iemand crimineel wordt wordt vorrnamelijk bepaald door het karakter, andere mensen en de opvoeding.

Problemen moet je bij de wortel aanpakken. Als je verkrachters hebt moet de staat geen hoeren gaan inhoeren... *kuche* inhuren . Als er een boom op het punt staat om elk moment over een weg te vallen en bijvoorbeeld schoolgaande kindertjes kunnen splatten, dan bouw je geen overkapping over de weg. Dan hak je de boom om.

Sorry voor de off-topic zooi, even een les maatschappijleer .
Oud 05-11-2002, 21:27
Roxy
Roxy is offline
kvind mensen die hoeren meteen veroordelen altijd zo stom.. net als met zwervers ofzow... je kunt het noooooit zomaar ff veroordelen want je kent die mensen niet, weet nie wat er speelt, weet nie wat hun verleden is, waar ze vandaan komen etc... sommige mensen hebben echt geen andere uitweg, de meeste doen het echt niet voor hun lol...
Oud 06-11-2002, 09:16
Beyoned
Beyoned is offline
de handtastelijke manden gaan heus niet betalen voor een hoer als er een dame rondloopt die je zo kan pakken

voor de topic starter verwijder deze topic dan?
Oud 06-11-2002, 20:08
wilco984
wilco984 is offline
Ik ben niet echt een forum dude.. dus hoe verwijder ik hem
Oud 06-11-2002, 20:34
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Achjah.. je kan t zo bekijken : Neuken en er nog geld voor krijgen ook is toch fijn?
Oud 06-11-2002, 20:35
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
de handtastelijke manden gaan heus niet betalen voor een hoer als er een dame rondloopt die je zo kan pakken
Dit vind ik eerlijk gezegd een nogal vrouwonvriendelijke opmerking. Vrouwen vragen er over het algemeen namelijk niet om om te worden "gepakt", maar helaas zijn er nog steeds jongens en mannen die daar ten onrechte anders over denken met alle vervelende gevolgen voor vrouwen en meisjes van dien. Bovendien is het mogelijk dat er mannen zijn die wel sexuel contact met een vrouw willen, maar zich te geremd voelen om zo'n contact tot stand te brengen, dus voor hen kan een prostituée wat dat betreft een goede optie zijn omdat ze dan op een voor hen en hun omgeving acceptabele manier met hun verlangens om kunnen gaan.
Oud 06-11-2002, 23:26
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Dit vind ik eerlijk gezegd een nogal vrouwonvriendelijke opmerking. Vrouwen vragen er over het algemeen namelijk niet om om te worden "gepakt", maar helaas zijn er nog steeds jongens en mannen die daar ten onrechte anders over denken met alle vervelende gevolgen voor vrouwen en meisjes van dien. Bovendien is het mogelijk dat er mannen zijn die wel sexuel contact met een vrouw willen, maar zich te geremd voelen om zo'n contact tot stand te brengen, dus voor hen kan een prostituée wat dat betreft een goede optie zijn omdat ze dan op een voor hen en hun omgeving acceptabele manier met hun verlangens om kunnen gaan.
Oud 10-11-2002, 14:30
kirsten
kirsten is offline
Ik vind dat prostituees een heel honorabel beroep hebben... Als ze er natuurlijk niet toe gedwongen worden... Ze redden heel wat mannen van sexuele frustratie omdat hun vrouw of vriendin hen bijvoorbeeld niet wil pijpen, dus betalen ze ervoor en zijn ze weer tevreden voor een maand. Anders zouden ze misschien vreemdgaan en heel wat verdriet veroorzaken, terwijl ze nu misschien hun sexuele fantasieen kunnen botvieren op iemand die daarvoor openstaat. Als ze die meisjes nou eens een statuut zouden geven, dan zou het er heel wat veiliger aan toe gaan en dan zouden er misschien minder misdadige practijken zijn (Albanese maffia en dat soort zaken).
Oud 10-11-2002, 14:38
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
wilco984 schreef:
Ik ben niet echt een forum dude.. dus hoe verwijder ik hem
Scroll helemaal naar boven, en druk bij de eerste quote (die van jou dus) op 'wijzig', vervolgens vink je 'verwijderen' aan.

Klaar!
Oud 10-11-2002, 15:23
corduroy
corduroy is offline
jezus wat een topic!
laat ik 1 ding zeggen: het percentage hoeren dat hoereert omdat ze er van houden, is erg klein.
Oud 10-11-2002, 15:55
Verwijderd
Citaat:
kirsten schreef:
Ik vind dat prostituees een heel honorabel beroep hebben... Als ze er natuurlijk niet toe gedwongen worden... Ze redden heel wat mannen van sexuele frustratie omdat hun vrouw of vriendin hen bijvoorbeeld niet wil pijpen, dus betalen ze ervoor en zijn ze weer tevreden voor een maand. Anders zouden ze misschien vreemdgaan
en dan niet te bedenken van verkrachtingen,sexueel misdrijven(wat niet onder verkrachting hoort)
Oud 10-11-2002, 20:22
charly not
charly not is offline
Citaat:
wilco984 schreef:
Ik snap dit echt niet...
uuh, geld misschien? problemen thuis? geen werk..
lees het boek "het verotte leven van floortje bloem" eens
Oud 11-11-2002, 00:41
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
kirsten schreef:
Ze redden heel wat mannen van sexuele frustratie omdat hun vrouw of vriendin hen bijvoorbeeld niet wil pijpen, dus betalen ze ervoor en zijn ze weer tevreden voor een maand. Anders zouden ze misschien vreemdgaan en heel wat verdriet veroorzaken, terwijl ze nu misschien hun sexuele fantasieen kunnen botvieren op iemand die daarvoor openstaat.
euh?
dus, als je ervoor betaald is het geen vreemdgaan?
Oud 11-11-2002, 11:26
Spacey
Spacey is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
true... meestal voor het geld en als 2e rede denkik omdat ze het leuk vinden...
in nederland
reden 1: geld
reden 2: gedwongen
reden 3: Sexverslaafd ofzo

als ze zeggen dat ze het leuk vinden andere mensen een plezier te doen dan zijn ze in zulke erge maten geestelijk afgeschreven dat je dat al niet meer serieus neemt.
Oud 04-10-2004, 01:09
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Haha nou ik zou best wel es een keer een hoer willen vragen waarom ze in het vak zit.
Oud 04-10-2004, 02:44
Verwijderd
modder vette up hoor
Oud 04-10-2004, 15:45
Fragezeichen
Fragezeichen is offline
Ik zou het zelf nooit doen maar de meeste mensen doen het denk ik ook echt alleen voor het geld en als ze geen andere mogelijkheid meer zien om daaraan te komen.
Oud 04-10-2004, 16:06
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 04-10-2004 @ 03:44 :
modder vette up hoor

Nou nogal....

Ter informatie, een goede vriendin van mijn zus is prostitue, en die doet het echt werkelijk omdat ze het leuk vind. Ze heeft talloze andere banen geprobeerd, maar ze vond het 3 keer niks, kwam toch altijd terug in de prostitutie, onder voorwaarde dat zij zelf mocht kiezen of ze iemand wel of niet meenam. Dus weigeren van klanten is ze vrij in. Nou hardstikke fijn voor haar, vind ik echt.

Regels voor berichten