Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2002, 20:14
*InANna*
*InANna* is offline
Ik moet gewoon ff kwijt dat het nou nooit mee zit bij mij in de liefde. Ben zo vaak verliefd enzo, maar ze zien mij vaak niet staan of alleen als "vrienden". Ik ben ook wel een beetje stil enzo maar daar zou het niet aan mogen liggen vind ik. Heeft iemand van jullie dat nou nooit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2002, 20:30
Psychoot
Psychoot is offline
Jawel heb ik altijd gehad. Tot 1 maand geleden en nu heb ik een lieve en mooie vriendin
Komt heus wel goed, ikke pas 17 1e vriendin en wordt over 19 dagen 18 jaar. Dussuh...... ben wel laat denk ikzelf maar boeien.
Oud 02-02-2002, 22:58
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
eeh alleen maar weet wat je bedoelt
maar ik ben niet verlege/stil
verander je toch niet
we zijn hopeloze gevalle
Oud 02-02-2002, 23:17
Piccola
Piccola is offline
Als ik gek was op een jongen en ik was bij hem in de buurt durfde ik nix meer. Was heel erg verlegen en stil. Durfde zelfs geen hoi meer te zeggen! Hierdoor heb ik dus wat jongens aan mijn neus voorbij laten gaan!
Bij mijn huidige vriend had ik dit totaal niet. Kon mijn mond juist niet houden, kletste over van alles en durfde gewoon lekker gek te doen enzo! Er is dus hoop!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 23:20
Blitzwing
Blitzwing is offline
Ik weet precies hoe dat is.In mijn geval is het van:
Je bent een leuke jongen,MAAR........
en na een tijdje begint het toch echt te vervelen..

[Dit bericht is aangepast door Blitzwing (03-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 08:51
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
komt wel goed denk ik....ik ken het wel....

maarre bijna 18 en een vriendin lekker boeiend. Als je dan de juiste hebt.
Hoe later je met liefde begint hoe beter het is ofzo waarom weet ik niet. Volwassener ofzo?

Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 09:58
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
t probleem is ook nog es , dat als t een tijdje niet meezit achter elkaar dat dat heel sterk vast gaat zitten in je hoofd en dat je denkt dat dat toch altijd wel zo zou zijn , daardoor kan je potentiele wel goeie relaties ook nog es mee verpesten
Oud 05-02-2002, 20:18
*InANna*
*InANna* is offline
Maar denken jullie niet dat ik gewoon meer moet praten, want ik kan er ook niet tegen dat ik zo al die jongens aan me neus voorbij laat gaan. Ik heb der wel 1 gehad maar die vond ik eigenlijk niet echt leuk. Mijn vriendinnen zeggen altijd dat ik niks te verliezen heb, en daar hebben ze wel gelijk in natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 21:20
Verwijderd
Hoe meer je op zoek bent, des te minder wil het lukken.

Gewoon wachten is mijn devies. Ik had ook pas voor het eerst een vaste vriendin toen ik 17 was.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 21:24
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
*InANna* schreef:
Maar denken jullie niet dat ik gewoon meer moet praten, want ik kan er ook niet tegen dat ik zo al die jongens aan me neus voorbij laat gaan. Ik heb der wel 1 gehad maar die vond ik eigenlijk niet echt leuk. Mijn vriendinnen zeggen altijd dat ik niks te verliezen heb, en daar hebben ze wel gelijk in natuurlijk...
Meiske je bent 14! Natuurlijk is het balen, heb ik nl ook van mijn 13 t/m 16 gehad, tenminste niks serieus. Altijd als ik echt iemand leuk vond, was er altijd wel iets,maar zodra ik geen interesse in een jongen had....

en nou ineens zonder da ik er naar op zoek was, kwam ik mijn vriendje tegen, ging ok nie helemaal soepel in het begin, maar nou zijn we al weer 2 maanden verder en tgaat nou super.

Je moet gewoon geduld hebben en nie bij elke jongen denken: oh zou die wa zijn? want juist dan komt het nie!

Oud 05-02-2002, 22:06
Verwijderd
ik heb pcies hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 16:53
Python
Python is offline
Ik snap je precies . En ik zit al tegen de 19 aan... Nog nooit een vaste vriend gehad, mede waarschijnlijk omdat ik heel moeilijk verliefd wordt Maar het is zo vervelend.......
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 20:04
*InANna*
*InANna* is offline
Okee, maar ik moet echt even zeggen dat ik over ongeveer 5 daagjes 15 wordt, maar toch bedankt voor de tips
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 14:10
Severus
Severus is offline
Hoi meid,

Ik heb ook hetzelfde, en ik kan me dus voorstellen dat het heel erg kut voor je moet zijn. Zelf heb ik nog nooit een vriend gehad, maar net als bij jou zagen ze me nooit staan of was ik alleen maar een ''leuk'' en ''aardig''. *zucht* En nu ben ik weer eens heel erg verliefd op iemand, maar dat zal altijd op een afstandje blijven, want hij is populair bij iedereen (hij heeft nou eenmaal een charmante persoonlijkheid) en wat zou hij nou in godsnaam in mij kunnen zien als hij iedere meid krijgen kan? *zucht*

Ja meis, ik weet hoe je je voelt.... maar ja, wat doen we eraan?

Ripper
Oud 08-02-2002, 20:31
Verwijderd
Jah, gewoon niet te wanhopig zijn, 't komt inderdaad wanneer je niet zoekt (klinkt kut, ik weet het, maar ik wil momenteel geen verkering en kan er drie krijgen (en ik vind ze ook wel leuk, ben alleen niet verliefd).

Uhm, da's geen positieve vergelijking want ik vind het niet leuk... maja...

Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 00:15
sha
sha is offline
ik ben bang dat ik alleen oud word, voor de zekerheid maar mn kat beter te eten geven......
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten