Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ofwel 'paranomaal, heel normaal!'. --> Is titel van een interessant boek...
|
Kunamosity, wij kennen elkaar nu al 2/3 jaar! en inderdaad ik kom jou overal tegen! haha. Je hebt gelijk.. Ik weet wat jij nu denkt als jij dit leest: "I Love J haha. nee grapje! Inderdaad hebben wij van die dingen. We hoeven elkaar maar aan te kijken en we weten genoeg.
Net had ik iets raar. ik moest iets opslaan op schijf, toen dacht ik bij mezelf: "Deze schijf is vol" en inderdaad kwam er dat op mijn computer te staan!! ![]() Nou. Ik hoor het nog wel! veel succes met deze topic. haha. |
![]() |
|
ik geloof zeker in paranormale gaves (wat ik nog altijd een stomme benaming vind want het is eigenlijk best normaal) maar goed, ik weet ook bijna zeker dat ik het heb/kan (wat je wil) maar ik kan het op het moment niet aan. ben veels te veel aan het rondzweven enzo.
Wat ik dan kan? kweet niet precies. Mensen heel duidelijk aanvoelen, iets met energie, gedachtenlezen
||
Citaat:
|
![]() |
|
kheb ook wel eens alsk ergens aan denk (onbewust) dat het later gebeurd.. en dat je dan achteraf denkt hej, dat dachtik net..
Ik fietste bv eerst naar school, en zat vaag te dromen over iets dat ik had meegemaakt, en dacht hm misschien kom ik die en die nog wel tegen.. En 10 minuten later, reed die persoon langs. Of toen ik mijn nieuwe gitaarleraar kreeg, ik fietste nara de muziek school, was onbewust aan het denken van het zal wel zown oude man zijn, die helemaal niet kan spelen.. ik had al zijn gezicht en karakter in mijn hoofd zitten. Ik kwam binnen, en die man zag er bijna Precies zo uit.. dat was echt heel raar.. dat besef je achteraf pas eigenlijk.. M aar het kan ook gewoon toeval zijn.. ik weet het allemaal neit |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik kan bij mensen bepaalde liedjes in hun hoofd denken
![]() dat is echt leuk om te doen, vooral als het hele vervelende liedjes zijn. voorwaarde: de persoon die je probeert te bereiken moet het desbetreffende liedje wel kennen, en het helpt als je die persoon zelf ook nog eens goed kent, tot nu toe lukte het mij enkel bij familie. verder onthoud ik weleens dromen en komen die van tijd tot tijd weleens uit. maar echt blij ben ik daar ook niet mee ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik kan aura's lezen. Maar ik vind dat niet echt een gave. Want ik kan et niet altijd en ik kan et alleen zonder bril. En er zijn dan types als mn opa en oma die zwaar christelijk zijn die vinden dat ik gewoon een potje loop te liegen, zelfs als ik zeg dat mn opa last van zn rug heeft en dat nog erger word en als ie dan de volgende dag niet meer kan lopen enzo omdat hij zo'n last van zn rug heeft, en mn vader denkt dat et een fase is
![]() ![]()
||
Citaat:
Maar je moet wel eerst even de mensen aankijken voor je erover begint misschien. Vaak zijn ze er eigenlijk een beetje bang voor. Daarom willen ze er dan niets van weten, en ze besluiten dan (zonder te weten of het bestaat) dat het onzin is en dat t niet bestaat. Of ze zijn bang, wat hun vrienden of familie van ze vindt als ze erin geloven. Maar ze zullen je nooit zeggen dat ze bang zijn. Vooral niet als ze ouder zijn. Natuurlijk zijn er ook mensen die er gewoon nooit in geloven en er helemaal niet bang voor zijn. Natuurlijk is het wél een geweldige gave, als je er een keer iemand mee kan helpen. Met zijn of haar rug bijv. Als je ze kan waarschuwen om kalm aan te doen, om het niet te verergeren. Of als het over hun problemen gaat. Mensen weten vaak niet eens, wat ze precies voelen. Met auralezen kan je het ze soms beter zeggen als zij zelf kunnen voelen, lijkt me. Goeie raad geven is soms veel waard, hoor. Maar misschien is het voor later wel leuk dus, als je andere mensen tegenkomt die er blij mee zijn. groeten, peter. Laatst gewijzigd op 03-10-2003 om 15:59. |
![]() |
||
Citaat:
groeten, peter. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
en dat zijn dan kleuren ofzo om iemand heen en dat moet energie voorstellen of hoe iemand is
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() zelfs ik ![]()
|
![]() |
Even tussendoor ik geloof dat iedereen paranormaal begaafd is. Voor mij zijn al die "bovennatuurlijke gaves" eigelijk gewoon heel natuurlijk en normaal. Zie het maar net als sport, de één is beter in hardlopen en de ander weer in tennis. Zo ook bij het paranormale, de één heeft gewoon sterker ontwikkelde gaves, de ander weer niet.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() peter. |
![]() |
|
Ja ik geloof er wel in...en ik geloof dat je het hebt of niet hebt...je kan oefenen wat je wilt maar als het je in dit leven niet is meegegeven dan is het je niet gegeven...ik doel dan op echte paranormale begaafdheid als medium zijn, daar is ook best veel kracht voor nodig om dat op te kunnen brengen die gevoeligheid een leven lang...tartokaarten lezen en horoscopen duiden valt m.i niet eens onder paranormaal begaafd zijn (alhoewel er soms wel een goed aanvoelingsvermogen bij komt kijken, en sommige mensen krijgen dingen door terwijl ze met een consult bezig zijn, dit is dan weer wel paranormaal)
Tja wat je zelf WEL een klein beetje kunt oefenen is openstaan voor dingen, je kan je wel trainen in bepaalde dingen maar ik denk niet dat je kan oefenen in aura's zien enzo, dat heb je dan al in je en anders niet. En nee ik ben zelf niet paranormaal begaafd. Net als ieder mens heb ik wel een deja-vu momenten, dromen die een beetje deja-vu schijnen, denken aan iemand en daar dan ook snel iets van horen, 'toevalligheden' etc. maar lang niet genoeg om paranormaal te zijn, als het nu dagelijks of zelfs wekelijks was dan was het wat anders..... |
![]() |
||
Citaat:
Paranormale zaken zijn onbewezen en breken allerlei vastgestelde wetten. Daarom heet het paranormaal of bovennatuurlijk.
|
Weet niet of ik paranormaal begaafd ben
Ik heb best vaak dat dingen die ik droom ook waar zijn Of als ik iets kwijt ben, dat ik dan droom waar het ligt en dat dat achteraf klopt Ik weet niet of je dit paranormaal begaafd kan noemen, ik noem het gewoon toeval en verdiep me er verder ook niet in.
||
Citaat:
-Nee -Nee -Kom op MSN en overtuig me ![]() ![]() -Nee -Weetnie zo dat hebben we ook weer gehad ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb wel het gevoel dat ik het ben, maarja zeker weten kun je het niet. Je kunt enkel het beste er van maken denk ik zo!
Maar ik heb het gevoel dat ik het ben. Ik heb het gevoel dat ik met geesten kan praten, en als ze erg strek zijn kan ik ze ook zien. Ik voel ook altijd dat ze op bepaalde plaatsten (dus NIET in een cafe ofzo) in de buurt komen, of er zijn. Maarja, dat is enkel één van de twee 'gaven'. De andere is voorspellende dromen en visioenen uit het verleden. Zo voorspelde ik de dood van mijn opa en zag ik ongelukken en zocht ze na er ze waren zo gebeurd als ik ze zag.
||
Citaat:
Ongelofelijk hoe sommige mensen zo anti-wetenschap kunnen zijn terwijl er andersom een gezonde nieuwsgierigheid is.
||
![]() |
Citaat:
Kortom er blijft altijd die eeuwige twist
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Voorstellen AutistBoy | 9 | 20-05-2013 19:16 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Ronnie het medium Verwijderd | 10 | 27-04-2005 22:10 | |
De Kantine |
Raad de stad Str0nk | 500 | 08-02-2005 16:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat onderscheidt ons als mensen van dieren? FLechdrop | 103 | 11-12-2004 19:23 | |
De Kantine |
Test hier je paranormaal begaafdheid Fatal Exception | 180 | 09-02-2004 20:19 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Annelie's Vlucht Nieni | 4 | 26-01-2003 21:11 |