|
|
Bekijk resultaten poll: Vinden jullie de mobieltjes ook steeds lelijker worden?? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
14 | 33.33% |
Nee. |
16 | 38.10% |
Deels. |
12 | 28.57% |
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Blijkbaar vinden de mensen het toch mooi, die nieuwe designs, want pas las ik dat Nokia weer meer winst had geboekt oid. [quote]er zijn maar heel weinig telefoons die ik écht mooi vind en dan ook nog eens de features hebben wat ik ervan verwacht ![]() Wat ik dus bedoel: Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-09-2004 om 18:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: slechts een kwestie van smaak.... wees blij dat er veel is om uit te kiezen ,anders loopt iedereen met dezelfde rond. |
![]() |
||
Citaat:
Omdat het tegenwoordig een trend is om het nieuwste snufje te hebben en er geld te verdienen valt aan telefoons met MMS, camera enz, maakt elke fabrikant ze.
||
Citaat:
![]() jij bent degeen die zegt dat die zonder onnodige dingen komen....dus ik vraag... zijn camera's etc nodige dingen dan? |
![]() |
||
Citaat:
"lelijk" is een mening dat niet door iedereen op het zelfde product door de rest gedeelt word ![]() dus je kan lelijk liever veranderen in "ik vind het lelijk"
Laatst gewijzigd op 07-09-2004 om 18:11. |
![]() |
||
Citaat:
6310 camera? No way. MMS? No way. 6510 camera? No way. MMS? No way. 6610 camera? No way. MMS? No way. 8310 camera? No way. MMS? No way.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
IR en bluetooth zijn wat mij betreft idd nuttige functies. Ik gebruik IR op m'n 8310 voor backup van software; nummers, instellingen enzo.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zeker weten van niet. Maar verder ben ik het met de TS eens, zeker wat betreft het rijtje telefoons met een wél strak design. -heeft nog altijd een 6510 die doet wat ie moet doen, bellen, smsen en een boel nmmrs op kunnen slaan. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|