![]() |
|
Hee!
Ik had precies hetzelfde, en zat maar te wachten op een menstruatie die maar niet kwam.. De pil is in principe gewoon veilig vanaf de eerste dag dat je hem slikt, maar 1 procent minder als je hem op een andere dag dan je eerste menstruatiedag begint. Ik denk dat dat komt door als je middenin je cyclus begint, je hele cyclus door de war gaat. Voor de zekerheid kan je nog een paar dagen een condoom gebruiken. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben dus van de diane naar de loevtte overgestapt.
Maar ik heb normala de routine : maandags slikken-3 x dan van maandag tot maandag de stopweek. nou na de stopweek van de diane 35 was het dus maandag en begon ik met mijn nieuwe pil LOvette. de 7de dag geslikte pil [zondag] had ik gevreeen, maar hij was niet in mij klaargekomen. Maar nu las ik : als je overstapt op een andere pil en je begint niet op de dag dat je ongesteld moet worden moet je dus 7 dagen met condoom vrijen.{ want ik liet eerst mijn stopweek gaan en pas maandag begon ik weer met slikken} Kan ik nu zwanger zijn?? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
omdat overal staat dat als je na de 5de dag na je laatst werkende pil begint met de nieuwe pil dan moet je 7 dagen nog met condoom... maar wta is het nou??? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik heb gewoon mijn stopweek laten komen tot het weer maandag werd en ben toen pas begonnen met de nieuwe pil[ die routine deed ik voorheen ook altijd met die oude pil] maar volgens mij wat ik deed issi dan de eerste 7 dagen niet betrouwbaar ofzo, |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maare.. er moeten tot 8 dagen tussen zitten dus als je dan een week wacht istie toch gewoon betrouwbaar.. ![]() XxX
|
Verwijderd
|
Je kunt id wel beginnen op een andere dag tijdens je menstruatieperiode, al klopt het volgens mij niet wat Eztaz zei, je bent dan de eerste week NIET beschermd tegen zwangerschappen, daarna wel gewoon. Maar of je hem van te voren kunt gaan slikken, heb eigenlijk geen idee, heb het nooit gehoord en denk eigenlijk van niet. Als je immers vlak voor je menstruatie begint met slikken, is je baarmoeder al wel 'voorbereid' op je menstruatie en moet deze het slijm en bloed etc wel kwijt.. zou het niet zomaar doen, maar bel anders de dokter.. ben denk ik wel een beetje laat met mijn reply, succes ermee ook met je examens uiteraard!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote pil topic #18 Bloem | 500 | 30-08-2007 18:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic # 13! Daantje_0705 | 499 | 30-12-2005 10:36 | |
Lichaam & Gezondheid |