![]() |
|
Naar aanleiding van het off-topic geneuzel in een ander threadje. Ik meen me te herinneren dat er al eentje was, maar ik kan hem niet vinden. Maar goed.
![]() ![]() http://www.gamerankings.com/htmlpages2/516492.asp http://www.gamefaqs.com/console/game...ta/516492.html You may proceed.
Laatst gewijzigd op 18-03-2006 om 14:25. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Melee is lekker vlot, en met vier goede spelers is het pas echt fun. |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet het niet precies, maar het was met Ganondorf's smash boven. Je moest dat drie keer dan en dan een 'spike' in de lucht maken waardoor de zak niet te hoog vliegt maar keihard weer op dat platform landt. Volgens mij moet je dit 2 of drie keer herhalen en dan met nog 1 sec op de klok rammen met je knuppel. Voor een duidelijkere beschrijving zie gamefaqs. Ook hoge tijden zijn te behalen met fox. Blijven schieten met zijn blaster omdat de zak daar niet van beweegt....
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op de DS is het ook vaak zo dat een spel perse gebruik moet maken van de touchscreen functie. Zelfde kan gelden voor de Revolution, maar SSB met die afstandsbediening zie ik eerlijk gezegt niet echt zitten, maar het kan natuurlijk ook fantastisch worden. Ben ook wel benieuwt wat ze gaan toevoegen als het gaan om de characters. |
![]() |
||
Citaat:
Maar wat jij zei, voor hetzelfde geld kan het ook fantastisch worden. En ja Zelda hé. Alleen al om die reeks zal ik nooit kunnen overstappen naar Sony of Microsoft.... Qua karakters hoop is op Diddy Kong, Banjo-Kazooie (tegelijkertijd dus), Mumbo Jumbo zou ook wel cool zijn... King K. Rool zou goed tegengewicht kunnen bieden aan DK en Bowser.... Wario zou er ook in moeten. En verder is ieder karakter uit Zelda welkom. Misschien Goron Link, Zora Link en Deku Link uit MM....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Consoles vind ik juist leuk omdat je lekker kan multiplayeren terwijl je met zn allen voor de tv zit(1 of meer consoles).. De fun die je hebt tijdens SSB of mario party als je dat met zn allen speelt, dat is (vind ik) toch niet te evenaren, ook al zou je met een heleboel mensen het over het internet kunnen spelen. Maar misschien ben ik ook wel ouderwets ![]() ![]() hm en ja, stelletje ****ers bij rare.. beetje weg gaan bij nintendo, maar okeej, dat is oud zeer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee maar even serieus, als ik tegen een extreem snel character als Fox speel kies ik liever voor een wat sneller character, maar voor vrijwel alle anderen gebruik ik Jigglypuff. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als dat toernooitje na juni wordt georganiseerd ben ik van de partij, tot die tijd kan ik helaas niet... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze zijn trouwens wel erg goed als je twee wapens kunt vinden, met name twee zwaarden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je iemand vastpakt en je kiest voor beneden kan je hem nadat die bounced tegen de grond nog een keer vastpakken. Moeilijk om uit te leggen, moet je gewoon zien. Fox kan ook een move met behulp van een platform dat je de hele tijd onsterfelijk bent. Niet echt handig, maar wel grappig. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Team is wel het leukste.. Maar 1 vs 1 vs 1 vs 1 (vier tegen elkaar dus) is ook wel grappig. Ik ben dan meestal de oppertunist de van een afstand pijlen schiet en bommen gooit ![]()
|
![]() |
|
|