Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2006, 13:20
Dinalfos
Dinalfos is offline
Naar aanleiding van het off-topic geneuzel in een ander threadje. Ik meen me te herinneren dat er al eentje was, maar ik kan hem niet vinden. Maar goed.

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/516492.asp

http://www.gamefaqs.com/console/game...ta/516492.html

You may proceed.

Laatst gewijzigd op 18-03-2006 om 14:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2006, 13:35
Verwijderd
<3<3 kirby de steen, kirby het keukenkastje en kirby die iedereen opzuigt
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 14:13
Verwijderd
Toch is jigglypuff wel degelijk kut
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 14:15
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ja, Jiggly zit echt alleen maar in het spel om mensen het bloed on de nagels vandaan te halen. Om mij te treiteren kiezen mijn tegenspelers soms alledrie bewust voor Jiggly Puff
Oud 18-03-2006, 14:29
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Link is tha man.

Jiggly heeft maar één nut: event 51.

Event 50 en smash the bag moet je trouwens met Ganondorf doen. Smash boven doet 50% schade per slag. Brutal!
Oud 18-03-2006, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 18-03-2006 @ 15:29 :
Link is tha man.

Event 50 en smash the bag moet je trouwens met Ganondorf doen. Smash boven doet 50% schade per slag. Brutal!
Ik heb een filmpje van een gekke aziaat die met Ganondorf bij Homerun contest 999999, of te wel oneindig haalt omdat het spel daarna vast loopt.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 14:39
Verwijderd
lol, ik heb nooit bijster ver gehaald bij dat home-run gebeuren.. hm, toch nog maar eens proberen
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 14:45
Verwijderd
Ganondorf!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 15:42
Verwijderd
Ik wil online spelen nu, ik wil ownen, ik wil dood zien.

Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 16:11
Menahem
Menahem is offline
Mooi, is dat andere topic eindelijk SB vrij
Oud 18-03-2006, 16:27
Naz
Naz is offline
Ik ben hier misschien de enige in maar vond SSB toch echt leuker dan ssb:m
Oud 18-03-2006, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Naz schreef op 18-03-2006 @ 17:27 :
Ik ben hier misschien de enige in maar vond SSB toch echt leuker dan ssb:m
SSB was zo langzaam.

Melee is lekker vlot, en met vier goede spelers is het pas echt fun.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 17:17
Verwijderd
Maar SSB heeft weer nostalgie.. net als SSBM straks, maar okeej..

Het was wel langzaam, dat is waar.. toch was het wel een van de snellere spellen op de n64.. alleen omdat we nu nog meer gewend zijn door de GC.. hangt btw ook maar af van welke char je kiest, mja..
Altijd leuk mekaar achterna rennen met een honkballknuppel.. wie ramt de ander er het eerste uit..
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 18:21
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 18-03-2006 @ 15:39 :
lol, ik heb nooit bijster ver gehaald bij dat home-run gebeuren.. hm, toch nog maar eens proberen
Ik had er vroeger een heel systeem voor.

Ik weet het niet precies, maar het was met Ganondorf's smash boven. Je moest dat drie keer dan en dan een 'spike' in de lucht maken waardoor de zak niet te hoog vliegt maar keihard weer op dat platform landt. Volgens mij moet je dit 2 of drie keer herhalen en dan met nog 1 sec op de klok rammen met je knuppel.

Voor een duidelijkere beschrijving zie gamefaqs.

Ook hoge tijden zijn te behalen met fox. Blijven schieten met zijn blaster omdat de zak daar niet van beweegt....
Oud 18-03-2006, 19:26
Suspender
Suspender is offline
haha ja sorry dat ik dat SSBM gedoe op de andere topic heb veroorzaakt.

anyway:

ik kan nie wachten tot ssb online is
alleen daarvoor koop ik al een Revo (die wordt toch goedkoop)

voor de rest schijn ik het vaak maar heel erg eens te zijn met Blupp en Darksavior

KING OF THEM ALL:
Oud 18-03-2006, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Suspender schreef op 18-03-2006 @ 20:26 :
haha ja sorry dat ik dat SSBM gedoe op de andere topic heb veroorzaakt.

anyway:

ik kan nie wachten tot ssb online is
alleen daarvoor koop ik al een Revo (die wordt toch goedkoop)

voor de rest schijn ik het vaak maar heel erg eens te zijn met Blupp en Darksavior

KING OF THEM ALL:
[afbeelding]
Ik ben wel bang dat ze het gaan verneuken met die nieuwe controller.

Op de DS is het ook vaak zo dat een spel perse gebruik moet maken van de touchscreen functie.
Zelfde kan gelden voor de Revolution, maar SSB met die afstandsbediening zie ik eerlijk gezegt niet echt zitten, maar het kan natuurlijk ook fantastisch worden.

Ben ook wel benieuwt wat ze gaan toevoegen als het gaan om de characters.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 23:34
blupp
blupp is offline
Ik vond de N64 versie ook wat meer hebben, misschien omdat het systeem iets minder rommelig was. Ik vind die hogere snelheid in deel 2 ook leuker maar sommige dingen waren gewoon zo aangepast dat ik t net wat minder leuk vond. Een voorbeeld wat meteen in me opkomt: LINK>> zn smash zuigt, zn B+omhoo special is verneukt, zn bommetjes zijn niet meer zo vet als in deel 1, en hij is nog slomer in dit spel Vond dat echt jammer want Link was in deel 1 mn favoriete ventje. Nu moet ik t met Marth doen ofzo maar die is nog net geen partij voor een speler die even goed als je is maar met een veel sneller ventje speelt zoals falco
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 10:07
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 18-03-2006 @ 20:54 :
Ik ben wel bang dat ze het gaan verneuken met die nieuwe controller.

Op de DS is het ook vaak zo dat een spel perse gebruik moet maken van de touchscreen functie.
Zelfde kan gelden voor de Revolution, maar SSB met die afstandsbediening zie ik eerlijk gezegt niet echt zitten, maar het kan natuurlijk ook fantastisch worden.

Ben ook wel benieuwt wat ze gaan toevoegen als het gaan om de characters.
Die afstandbediening heb ik ook geen goed gevoel over...
Maar wat jij zei, voor hetzelfde geld kan het ook fantastisch worden.
En ja Zelda hé. Alleen al om die reeks zal ik nooit kunnen overstappen naar Sony of Microsoft....

Qua karakters hoop is op Diddy Kong, Banjo-Kazooie (tegelijkertijd dus), Mumbo Jumbo zou ook wel cool zijn...
King K. Rool zou goed tegengewicht kunnen bieden aan DK en Bowser.... Wario zou er ook in moeten.
En verder is ieder karakter uit Zelda welkom. Misschien Goron Link, Zora Link en Deku Link uit MM....
Oud 19-03-2006, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 18-03-2006 @ 19:21 :
Ik had er vroeger een heel systeem voor.

Ik weet het niet precies, maar het was met Ganondorf's smash boven. Je moest dat drie keer dan en dan een 'spike' in de lucht maken waardoor de zak niet te hoog vliegt maar keihard weer op dat platform landt. Volgens mij moet je dit 2 of drie keer herhalen en dan met nog 1 sec op de klok rammen met je knuppel.

Voor een duidelijkere beschrijving zie gamefaqs.

Ook hoge tijden zijn te behalen met fox. Blijven schieten met zijn blaster omdat de zak daar niet van beweegt....
Ik gebruik zelf altijd Yoshi. Zijn omlaag-B aanval (die met die trappelende voetjes) veroorzaakt aardig wat schade als je 'm goed timed. Ik zal zodra ik weer thuis ben (in mei ) eens opzoeken wat mijn record is.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 18-03-2006 @ 15:29 :
Link is tha man.

Heb je ooit wel eens een battle gespeeld tegen iemand die Jigglypuff goed beheerst? Zelf speel ik regelmatig met Jigglypuff (naast Fox en Young Link), maar met Jigglypuff win ik toch echt de meeste battles, zelfs tegen Cpt. Falcon. Als je die slaapaanval goed timed wordt het voor de tegenstander extreem moeilijk
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 19-03-2006 @ 12:08 :
Heb je ooit wel eens een battle gespeeld tegen iemand die Jigglypuff goed beheerst? Zelf speel ik regelmatig met Jigglypuff (naast Fox en Young Link), maar met Jigglypuff win ik toch echt de meeste battles, zelfs tegen Cpt. Falcon. Als je die slaapaanval goed timed wordt het voor de tegenstander extreem moeilijk
Speel je tegen CPU of Human?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 11:54
Reynaert
Reynaert is offline
Marth, Falco, Ganondorf... <3
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 12:35
ExVaal
ExVaal is offline
Ness <3
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 13:01
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik hoop nog steeds dat Kid Icarus er een keer bij komt .
Oud 19-03-2006, 13:27
Verwijderd
Mumbo Jumbo zou tof zijn ja..

Ach, ik denk dat ze wel wat goeds maken van SSB op de Revo. Het is toch een belangrijke titel, en ik denk niet dat nintento het risico wil lopen dat te verneuken.. Ik heb er nog wel vertrouwen in.. En ach, de revo koop ik toch wel, al is het maar vanwege(zoals gezegd) zelda enz

Heb nog nooit tegen iemand gespeeld die Jiggly serieus GOED kan spelen. maar het lijkt mij wel dat ie verdomde moeilijk wordt bij een tactische slaap-aanval. Maar die kan je van een afstand toch ook weer ongedaan maken..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2006, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 19-03-2006 @ 14:27 :
En ach, de revo koop ik toch wel, al is het maar vanwege(zoals gezegd) zelda enz
Ik ook, hij is niet heel erg duur. En de online mogelijkheden zijn natuurlijk fantastisch.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 15:52
Dinalfos
Dinalfos is offline
Wat ik voor het volgende deel hoop is dat er wat meer balans zit in de spelers. Oh en geen palette/colour swapping meer, please. Want nu hebben we luigi/Mario/Dr. Mario, Ganondorf/Falcon, Roy/Marth, Pikachu/Pichu, Link/Young Link.....Gaarne een beetje meer variatie in de moves!

Ik vrees trouwens dat Banjo-Kazooie en co. niet tot de mogelijkheden behoren, aangezien die karakters eigendom zijn van Rare Maar Wario, Kid Icarus, Diddy Kong, een Gerudo Thief en natuurlijk Dinalfos mogen zeker niet ontbreken bij de REFO-versie!
Oud 19-03-2006, 16:02
Verwijderd
Citaat:
DarkSavior schreef op 19-03-2006 @ 15:43 :
Ik ook, hij is niet heel erg duur. En de online mogelijkheden zijn natuurlijk fantastisch.
och ik weet niet.. online mogelijkheden op consoles hebben me nooit echt aangetrokken. Als ik iets online wil spelen dan speel ik wel WoW of counterstrike of iets op de PC..
Consoles vind ik juist leuk omdat je lekker kan multiplayeren terwijl je met zn allen voor de tv zit(1 of meer consoles)..
De fun die je hebt tijdens SSB of mario party als je dat met zn allen speelt, dat is (vind ik) toch niet te evenaren, ook al zou je met een heleboel mensen het over het internet kunnen spelen.
Maar misschien ben ik ook wel ouderwets. Tis gewoon leuker, bak chips erbij, biertje, en dan maar spelen en schreeuwen als je eraf wordt gemept..

hm en ja, stelletje ****ers bij rare.. beetje weg gaan bij nintendo, maar okeej, dat is oud zeer
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 19:02
Verwijderd
Citaat:
DarkSavior schreef op 19-03-2006 @ 12:48 :
Speel je tegen CPU of Human?
Human natuurlijk, met CPU is het helemaal huilen met de pet op.
Nee maar even serieus, als ik tegen een extreem snel character als Fox speel kies ik liever voor een wat sneller character, maar voor vrijwel alle anderen gebruik ik Jigglypuff.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 21:33
Young Predator
Young Predator is offline
hehe inderdaad eindelijk een ssb topic.
peach is ownage. En jiggly-control is easy shit.
Is er mischien niet een mogelijkheid om een keer een soort van toernooitje te organiseren. Als ik hiero lees krijg ik neigingen
Oud 19-03-2006, 21:56
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Oh en ik baal nog steeds dat megaman geen nintendo karakter is . Ik zou nooit meer met welk karakter dan ook spelen als hij erin zat.
Oud 19-03-2006, 21:57
Verwijderd
hmm, en wat kan je winnen dan?

*forumbaas van games voor 1 dag* ?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 23:08
blupp
blupp is offline
Ik ben voor een guilty gear toernooi, heb al maanden geen smash gespeeld
Denken jullie trouwens dat ik met marth een kans maak? Ik wordt met marth meestal afgemaakt door de snelle dudes zoals falco enzo, wel door een goeie speler natuurlijk, even goed als ik met de meeste games maar met smash niet omdat falco gewoon 2x zo snel is
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 08:55
Young Predator
tja. het moet wel een beetje een tof toernooitje worden. Als er mensen initiatief willen nemen komen we er zeker op uit.

Prijzen? ik denk dat dat geen probleem zal zijn. Uiteraard in overleg met de andere mensen.

Regels ? Daar komen we easy op uit. met een simpel pool systeem en onderlingen regels betreffende gebruik van items, maps, en characters.

En natuurlijk, waar en wanneer. Mijn voorkeur zal uitgaan op een vrijdag, centraal NL. Omdat dan iedereen met OV vrij kan reizen. Dus das wel chill.

En marth maakt alleen goeie kans in multiplayer. Niet 1vs1.

Laatst gewijzigd op 20-03-2006 om 08:57.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 14:14
Verwijderd
Leuk idee, maar hoeveel mensen is redelijk voor een toernooi?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 09:41
blupp
blupp is offline
Ja ik zou dan moeten gaan oefenen met falco ofzo..want de iets langzamere ventjes zijn gewoon kansloos met 1vs1.. punt, klaar, geen discussie Dus ik meld me er niet voor aan
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 09:56
Verwijderd
Citaat:
blupp schreef op 21-03-2006 @ 10:41 :
Ja ik zou dan moeten gaan oefenen met falco ofzo..want de iets langzamere ventjes zijn gewoon kansloos met 1vs1.. punt, klaar, geen discussie Dus ik meld me er niet voor aan
Jigglypuff!
Als dat toernooitje na juni wordt georganiseerd ben ik van de partij, tot die tijd kan ik helaas niet...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 10:00
Verwijderd
Hoezo perse 1vs1.. we kunnen ook teams maken.. of gewoon 4 spelers iedereen tegen elkaar.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 10:04
Verwijderd
1 vs 1 geeft een eerlijkere uitkomst. Dan komt het meer op skills aan in plaats van gewoon een bommetje tussen drie vechtende figuurtjes gooien
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 10:18
Dinalfos
Dinalfos is offline
Smerig spelen(vooral met Peach) is wel onwijs gaaf, zeker als je met drie onervaren spelers speelt die zonder nadenken op elkaar afvliegen
Oud 21-03-2006, 10:47
Young Predator
We kunnen er een mix van maken. 1vs1 en team. Ik denk dat team voorang heeft, omdat niemand niemand kent. Dus hoe dan ook zal het balanced zijn.

juni? zo lang wachten nog .
Is er reeds iemand die een goeie locatie kan regelen ?

Ik ben bereid eerlijke regelementen te verzinnen, die na acceptatie ingevoerd zullen worden. Ik heb al ervaring met melee-toernooien dus dat komt goed.

Tjah. Hoeveel mensen is redelijk voor een toernooi. Als we al eens een 5 mensen hebben is het al heel wat denk ik. 10 mensen is het limiet. Anders wordt het een chaos.

Laatst gewijzigd op 21-03-2006 om 10:54.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 11:17
Verwijderd
Je hoeft natuurlijk niet op mij te wachten, maar voor juni kan ik er niet bij zijn. Of ben je bang om door Jigglypuff geowned te worden .
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 11:20
Young Predator
Kerel.
Ik speel zelf jiggly.
En geloof me, 100 % control
Oud 21-03-2006, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Young Predator schreef op 21-03-2006 @ 12:20 :
Kerel.
Ik speel zelf jiggly.
En geloof me, 100 % control
Alleen pro's spelen met Jigglypuff
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 14:01
Verwijderd
Ice Climbers hoor je ook niemand over eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 14:07
Young Predator
belachelijk goeie smash.
sucks in teamplay
Zusjes slaan ruleerd
niet bepaald goeie comeback.
te makkelijk te intercepten.
Oud 21-03-2006, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 21-03-2006 @ 15:01 :
Ice Climbers hoor je ook niemand over eigenlijk
Ice Climbers kan een one-hit-kill combo.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 15:15
Verwijderd
Citaat:
DarkSavior schreef op 21-03-2006 @ 15:23 :
Ice Climbers kan een one-hit-kill combo.
O ja?
Ze zijn trouwens wel erg goed als je twee wapens kunt vinden, met name twee zwaarden.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 21-03-2006 @ 16:15 :
O ja?
Ze zijn trouwens wel erg goed als je twee wapens kunt vinden, met name twee zwaarden.
Ja zeker, maar dat kan alleen met bepaalde characters.

Als je iemand vastpakt en je kiest voor beneden kan je hem nadat die bounced tegen de grond nog een keer vastpakken.
Moeilijk om uit te leggen, moet je gewoon zien.

Fox kan ook een move met behulp van een platform dat je de hele tijd onsterfelijk bent.
Niet echt handig, maar wel grappig.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 15:44
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 21-03-2006 @ 11:47 :
We kunnen er een mix van maken. 1vs1 en team. Ik denk dat team voorang heeft, omdat niemand niemand kent. Dus hoe dan ook zal het balanced zijn.

juni? zo lang wachten nog .
Is er reeds iemand die een goeie locatie kan regelen ?

Ik ben bereid eerlijke regelementen te verzinnen, die na acceptatie ingevoerd zullen worden. Ik heb al ervaring met melee-toernooien dus dat komt goed.

Tjah. Hoeveel mensen is redelijk voor een toernooi. Als we al eens een 5 mensen hebben is het al heel wat denk ik. 10 mensen is het limiet. Anders wordt het een chaos.

Team is wel het leukste..
Maar 1 vs 1 vs 1 vs 1 (vier tegen elkaar dus) is ook wel grappig.
Ik ben dan meestal de oppertunist de van een afstand pijlen schiet en bommen gooit
Reageren

Regels voor berichten