Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2004, 07:20
GishORZ
GishORZ is offline
Hey mensen,

Ik heb sinds een tijdje CS source met een paar maps like de_dust etc etc echt een hele verbetering dan cs 1.6!
En wou het even delen met jullie de meeste zullen het zelf ook al hebben denk ik? Maarja

Preview:

Al is CS Beta al een poosje beschikbaar als download, niet iedereen heeft hem, sommigen wachten liever tot hij 'echt' uit is, bugvrij zeg maar. Doordat CS nog in Beta-Fase verkeerd, zijn er nog maar een paar maps zoals de_dust, bada_aztec2, speedball en nog een paar.

Voor diegenen die Counter-Strike al langer dan 1 jaar spelen is de eerste keer even slikken, aangezien het niet al te vertrouwd overkomt, maar het grafisch geweld wat hiertegenover staat maakt het grotendeels goed. Zoals gezegd spreken we hier over een Beta, dus zal alles nog niet tot in de puntjes op de i afgewerkt zijn, maar we zijn goed op weg.
De vernieuwde omgeving geeft, samen met de nieuwe geluiden, een realistisch gevoel. Zoals een helikopter die af en toe te horen is en het geluid van een schot tegen een emmer, precies zoals je zou denken dat het klinkt. Een groot pluspunt is dat de omgeving veel interactiever is, er zijn bijvoorbeeld een groot aantal voorwerpen toegevoegd, (denk aan emmers/flessen/barrels etc.) die het geheel zeer realistisch doen overkomen.
tekst: counter-strike.nl (ietsie aangepast)

Screens:

Movies/Trailers:

http://content-tsd.game2xs.com/game2...rce_beta_1.wmv
http://content-tsd.game2xs.com/game2...rce_beta_2.wmv
http://content-tsd.game2xs.com/game2...rce_beta_3.wmv
http://content-tsd.game2xs.com/game2...rce_beta_4.wmv

Meer info:

http://halflife2.startkabel.nl/k/hal...index.php?nr=1
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2004, 15:32
perfectme
perfectme is offline
Wereldschokkend nieuws?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 17:34
relyt
relyt is offline
ik ben fervent cser maar heb al 1 bug gezien in dat eerste filmpje dat bloed spat 1 meter te hoog op de muur

ennuh ligt dat nou aan mij of draait diegene die dit heeft opgenomen gewoon lowfps? want naar mijn inzicht schokt t als de ziekte... als ik met mijn systeem ook zo cs kap ik ermee, dat kan ik je wel vertellen
Oud 07-09-2004, 17:35
relyt
relyt is offline
ohja en in die screenshots vind ik die texture van die hand ronduit lame tis geen fucking cartoon maak er dan een realistisch iets van ofzo ?
Oud 08-09-2004, 19:48
fucking hero
fucking hero is offline
Citaat:
relyt schreef op 07-09-2004 @ 18:35 :
ohja en in die screenshots vind ik die texture van die hand ronduit lame tis geen fucking cartoon maak er dan een realistisch iets van ofzo ?
Het is ook maar een beta, geen officiele release. Dat wil zeggen dat je geen hoogstaande kwaliteit hoeft te verwachten. Maar misschien kun je ook een mailtje naar valve sturen dat ze de gast die de texture voor die handen gemaakt heeft eens even flink van jottum geven?

Verder is het allemaal veelbelovend natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 22:26
Jolt
Jolt is offline
Ziet er niet echt als een verbetering uit ..had wel meer verwacht ...
Oud 09-09-2004, 00:48
p-chez
p-chez is offline
Ik vind het niet echt een vooruitgang. Dat het een beta is kan wel zo zijn, maar 't ziet er gewoon kut uit.

Beter maken ze 't gewoon volledig opnieuw. Dus textures, modellen, alles.
Oud 09-09-2004, 07:23
Verwijderd
Citaat:
relyt schreef op 07-09-2004 @ 18:34 :
ik ben fervent cser maar heb al 1 bug gezien in dat eerste filmpje dat bloed spat 1 meter te hoog op de muur

ennuh ligt dat nou aan mij of draait diegene die dit heeft opgenomen gewoon lowfps? want naar mijn inzicht schokt t als de ziekte... als ik met mijn systeem ook zo cs kap ik ermee, dat kan ik je wel vertellen
Ik denk dat het aan jou ligt want bij mij doet hij het goed. En dat bloed kan wel kloppen, want hij wordt van onder beschoten.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 08:08
Verwijderd
die poppetjes lopen alsof ze hard vanachter genomen zijn
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 13:13
relyt
relyt is offline
idd piggly

maar ik bedoel echt soepel loopt t niet... en idd ik ben zo eentje die wacht op de officiele release want wat heb ik nou aan een beta? is wel grappig maar voor de rest nix

ik had t over die gast die t filmpje heeft opgenomen ,

maar ik bedoel ik heb een p4 2.6 ghz HT met 512 ddr400 en fx5900xt... als ik zulke fps draai kap ik ermee

en ik ben t eens met p-chez...gewoon alles vernieuwen.. textures models.. everything... misschien dat dan die opgeschoten pubertjes met hun (van pappie gekregen) pc cs eens leren waarderen zonder gelijk te mekkeren en te janken over de graphics

ohja cs 1.3 ownz ^^
Oud 09-09-2004, 14:03
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
sybje schreef op 09-09-2004 @ 08:23 :
Ik denk dat het aan jou ligt want bij mij doet hij het goed. En dat bloed kan wel kloppen, want hij wordt van onder beschoten.
Aan het einde niet en daar komt het bloed ook tegen de bovenkant van de muur . Ik vind het trouwens ook slechte kwaliteit filmpjes. Daar moet nog een hoop aan gebeuren wil dat een beetje fatsoenlijk worden
Oud 09-09-2004, 14:08
Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
relyt schreef op 07-09-2004 @ 18:35 :
ohja en in die screenshots vind ik die texture van die hand ronduit lame
De textures zijn tijdens de updates van de bèta al verbeterd. Ze zien er nu werkelijk goed uit. De gameplay daarentegen laat nog steeds veel te wensen over, mijn inziens, omdat het totaal veranderd is ten opzichte van 1.6. Nog minder vaardigheid van de gamer eisen, nog meer op tactics en teamplay leunen.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 14:29
relyt
relyt is offline
dus bij cs kun je (bij wijze van spreken) als newb gewoon alleen hs schieten, las je geen tactics kent ben je de lul, en zonder teamplay kun je net zo goed iets anders gaan doen?

ik heb nu al zo een hekel aan van die (beginnende) lui die zichzelf zo goed vinden dat ze je een headshot schieten...totaal per ongeluk in het voorbij-rennen zonder enige moeite om te richten... en dan durven ze nog te zeggen dat t skillz zijn

dood aan dat soort lui!
Oud 09-09-2004, 14:39
Verwijderd
Wauw man, roffe graphics.

'Realistische' shooters zuigen anyhow en zijn imo vooral voor kids die op 'realistische' machinegeweren geilen.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 14:49
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-09-2004 @ 15:39 :
Wauw man, roffe graphics.

'Realistische' shooters zuigen anyhow en zijn imo vooral voor kids die op 'realistische' machinegeweren geilen.
ROFL , cs en realisme....

@ TS:

hmm.. niet impressed door die filmpjes tbh....
en idd relyt als de nieuwe cs zo zou moeten lopen is behoorlijk brak ja
Oud 09-09-2004, 20:29
relyt
relyt is offline
@ nare man >> ik geil niet op realistische shooters maar t enige wat ik een beetje krom vind is dat ze t aanprijsen als realistisch (ragdoll physics enz tonnen die wegrollen als je erop schiet bijv..) maar er dan wel zo een cartoonstyle handje bij maken

ja dacht ik ook skeleton
Reageren

Regels voor berichten