Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2002, 18:08
helpwaaromik?
helpwaaromik? is offline
heel lang geleden ( bijna 4 jaar) had ik een soort relatie met een jongen ik heb hem toen bijna anderhalf jaar niet meer gezien!!!! Nu is het weer een goeie vriend geworden en ik ben alweer een jaar op hem!!!!!het is echt vreselijk!!!!Ik heb het 1 keer toegegeven toenw erd die kwaad ( weet ook niet hoeso) hij dacht at we gewoon goeie vrienden waren ofzo!!!ondertussen heb ik al vaak een nieuw vriendje gehad maar ik voel gewoon nog steeds voor hem!!!!!!!! Nu vooral weer nu ik weer even single ben!ik wil hem weer maar ben bang dat die dan weer boos word en me niet moet!!!!!!! Help!!!!!!!!!! Hij heeft hele andere vrienden dan mij!!!!!Maar ik kan hem echt nie tuit mijn hoofd zetten!!!En ik kan al 3 weken s'nachts niet slapen word zowat om het uur wakker!!! en dan blijf ik een uur denken en dan val ik in slaap en dan word ik weer na 1 of 2 uur wakker!!!! Ik ben nu ziek omdat ik gewoon teweinig slaap heb!!!Ik denk alleen maar aan hem!!!!!Als ik slaap heb ik dromen dat hij me zoent!!!Maar ik weet gewoon dat het nooit zou gebeuren!!!!!Het kan zo echt niet langer!!!En ik kan het gewoon niet tegen hem zeggen hij wil me toch niet en dan word die weer boos en dan heb ik nog meer verdriet!!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2002, 18:35
helpwaaromik?
helpwaaromik? is offline
please reageer nou !!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 19:11
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Als die jongen al zo snel boos op je word zit er geen relatie in, lijkt me ..
Oud 09-02-2002, 11:38
helpwaaromik?
helpwaaromik? is offline
wat is dat voor een antwoord heb ik dus geen ene reet aan probeer hem al een jaar te vergeten maar hij is ook weer zo lief op msn enzo!!!!!!!!help!!!!!!xxxxxxxxxxxxxxxx
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 11:52
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
helpwaaromik? schreef:
wat is dat voor een antwoord heb ik dus geen ene reet aan probeer hem al een jaar te vergeten maar hij is ook weer zo lief op msn enzo!!!!!!!!help!!!!!!xxxxxxxxxxxxxxxx
Wat is dit voor vraag? Je weet antwoord tocg zelf ook wel neem ik aan. Je moet het tijd geven en hem vergeten. Het is kennelijk een player, hij daagt je uit, maar word boos als je toegeeft. Er zit dus geen relatie in ..
Oud 10-02-2002, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Er zit dus geen relatie in ..

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten