Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2002, 22:33
*mystery*
*mystery* is offline
ik had m'n ex al een jaar of twee niet meer gesproken, maar sinds kort stuurt ie constant smsjes... het schijnt ook heel slecht te gaan sinds ik het uit heb gemaakt...

hij zegt dat ik bij hem terug moet komen, omdat ie denkt dat we voorbestemd zijn, volgens hem zijn we voor elkaar gemaakt, en daar gelooft ie dan ook heilig in
hij zegt dat ik bij me vriend moet weggaan, en hij blijft maar bellen en smsjes sturen...

ik heb hem wel 100 keer gezegd dat ie me met rust moet laten, en dat ik wil dat ie z'n leven weer oppakt, en dat we niet voorbestemd zijn... en dat ik al een relatie heb, maar op de een of andere manier dringt het niet tot 'm door...
ik heb zijn tel. nummer laten blokkeren, maar dan gebruikt ie gewoon telefoons van andere mensen... ik heb die mensen gevraagd hem niet meer op hun telefoon met mij contact op te laten nemen, maar hier reageren ze niet op...

ik word echt gek van 'm... ik hem aardig en onaardig verteld dat ie gewoon op moest zouten, maar hij blijft maar doorgaan...

wat moet ik doen???
Oud 08-02-2002, 22:45
snowboardgirl
snowboardgirl is offline
Ander nummer nemen? jee daar wordt je toch goed gek van he??
maja als je dat nummer aan vrienden geeft dan komt hij er ook weer achter.....of naar de politie gaan? Dan krijg hij n simpele waarschuwing van de politie dat hij je met rust moet laten. Dan ziet ie wel dat t menens is. Ik hoop écht voor je dat t snel ophoudt!! doei, liefs
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 22:50
*mystery*
*mystery* is offline
ik heb zijn nummer via de politie laten blokkeren, maar ze mogen alleen wat ondernemen als hij wat heeft gedaan...
hij zou me nooit pijn doen, maar ik wordt er wel goed gek van...
Oud 08-02-2002, 23:10
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef:
ik heb zijn nummer via de politie laten blokkeren, maar ze mogen alleen wat ondernemen als hij wat heeft gedaan...
hij zou me nooit pijn doen, maar ik wordt er wel goed gek van...
laat desnoods je vriendje opbellen en zeggen dat ie effe moet optiefen ofzo,of laat hem even flink bang maken,desnoods wil ik m'n acteer talenten er ook wel uitgooien aan de telefoon hoor,mail me maar effe

Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 17:22
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
telief.com schreef:
laat desnoods je vriendje opbellen en zeggen dat ie effe moet optiefen ofzo,of laat hem even flink bang maken,desnoods wil ik m'n acteer talenten er ook wel uitgooien aan de telefoon hoor,mail me maar effe

hahahaha! dank je... maar m'n vriend heeft 'm al een paar keer opgebeld en gesmst dat ie 'm zou vermoorden.
nja... dat hoeft van mij nou ook weer niet...
Oud 09-02-2002, 18:36
Dark Angel
Dark Angel is offline
Schakel ouders/mentor/een ouder vertrouwenspersoon in. Voor mijn part z'n oudere broer/zus.

Het klinkt alsof hij gewoon niet doorheeft hoe vervelend dit voor jou is. Als een ouder iemand hem rustig vertelt dat hij echt serious fout bezig is zal het misschien beter doorkomen.
Oud 09-02-2002, 23:15
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef:
hahahaha! dank je... maar m'n vriend heeft 'm al een paar keer opgebeld en gesmst dat ie 'm zou vermoorden.
nja... dat hoeft van mij nou ook weer niet...
nee das weer een beetje " TE "maar ja ,schikt wel af denk

Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 22:45
kizzy
kizzy is offline
maak een afspraak met hem ergens te gaan drinken en praten.. doe normaal tegen hem, zeg dat je het niet fijn vind en dat je genoten hebt van de tijd met hem maar geen toekomst meer in jullie ziet zitten.. wens hem het beste toe en vraag als hij je verder met rust wil laten..

en neem een ander nummer, maar zal wel niet veel helpen als het zo'n di-hard stalker is..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten