Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een docent is tot niets verplicht.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En natuurlijk houdt een leraar dat niet voor zichzelf, duh ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Tuurlijk niet. In geval van misbruik zal er altijd actie ondernomen worden. Wel in overleg met het kind, maar een vertrouwenspersoon zal niet niks zitten doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik vind dat de vertrouwenspersoon eigenlijk sowieso niets moet zeggen uit zichzelf. Alleen in overleg met het kind. Of je moet het zo aanpakken dat niemand er iets van weet en dat je de mishandelaar(es) ook meteen kan pakken Als je er niet tegenkan dat je je mond moet houden moet je geen vertrouwenspersoon worden, want zo'n kind verteld het je in vertrouen (zoals de naam al zegt) Dat betekend dat dat kind niet wil dat andere mensen het weten
||
![]() |
Citaat:
Ik zou het ook melden, ook al ben ik een vertrouwingspersoon. Zoiets móet gewoon gemeld worden. |
![]() |
||
Citaat:
Dit was het eerste waar de vertrouwenspersoon me voor waarschuwde op de middelbare school. Als het zoiets was, kon ze me doorverwijzen naar buitenstaander. Zodat de meldingsplicht ontweken kan worden.
||
Citaat:
Want een verttrouwenspersoon moet iemand zijn bij wie je je verhaal kwijt kan, zonder dat het meteen allerlei gevolgen heeft
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Enquête seksueel misbruik op school criminoloogje | 0 | 18-03-2012 13:22 | |
Studeren |
enquête seksueel misbruik op school criminoloogje | 2 | 18-03-2011 15:59 | |
Studeren |
enquête seksueel misbruik op school criminoloogje | 1 | 18-03-2011 13:53 | |
Algemene schoolzaken |
enquête seksueel misbruik op school criminoloogje | 7 | 11-03-2011 01:13 | |
Psychologie |
monoloog: seksueel misbruikt HelpMePlease | 42 | 31-05-2007 14:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Verwijderd | 500 | 11-01-2007 14:18 |