Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Vroeger was ik wel wat stoerder met truien, nu heb ik meer blousjes aan, wat nettere dingen..maar geen drastische lifestyle-change
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ontopic; Je hebt gelijk ![]() Ik skate (?) regelmatig voor mijn 16e, en daarbij luisterde ik ook nog eens naar troep als Oasis, dus soms had ik Vans of Simpletjes aan en soms Docs ![]() ![]() Op mijn 16e kwam er een rigoreuze omslag. Voor een examenfeest wilde ik anders voor de dag komen en besloot ik om eens iets nieuws/anders te kopen. Op goed geluk naar de stad en daar een voor die tijd heel hippe outfit gekocht, zonder dat ik er bij stilstond dat die echt ultrahip was. Veel leuke reacties op gehad, en vanaf toen ben ik me met mode bezig gaan houden en kocht ik alleen nog maar kleding bij de H&M enzo. En aangezien er geen H&M was in de uithoek waar ik toen woonde liep ik altijd voor. Kakoutfitjes en preppy niemendalletjes als Lacoste polootjes en lichtblauwe en lichtroze bloesjes heb ik wel in de kast hangen, maar meer voor de gelegenheden waarbij je niet aan kunt komen zetten met baggy spijkerbroeken en All Stars ofzo. Dat is gewoon aanvoelen wanneer welke kleding wel of niet kan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben altijd wel een beetje apart geweest qua kleding, toen ik mn eigen kleren mocht gaan uitzoeken was ik helemaal de weg kwijt, maar gelukkig ben ik nu aan het bijtrekken en val ik steeds minder op tussen de massa. Niet dat ik nou iemand ben die met elke trend mee wil doen, ik pik de dingen die ik leuk vind er tussenuit |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() (en erin geslaagd uh)
||
Citaat:
![]() je kleren maken de man! en je lifestyle! dus ik heb altijd tweedehands kleding gedragen. een tijdje veel spikes, rokjes. toen veel zwart en tule, tijdje veel roze en uhm elvig ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
wat is een soepgothic precies?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() voor mij was het ook space quest 3 sinds mijn jeugd en tot mn dood. voor de rest was ik natuurlijk alto en ben ik nou iets normaler, hoewel ik uiteraard wel nog de nodige jaren wat subculturele invloed met me mee zal dragen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||