Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2002, 08:10
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Hier is mijn adres: Jottem80@hotmail.com
Als je dus net als mij in Ki gelooft. En dus ook mischien gelooft in de ultieme Ki wezen... de "Superhuman." Laat het me alsjeblieft weten...
Oud 07-02-2002, 10:13
legatus
legatus is offline
Kom maar op met je bewijzen.
Oud 07-02-2002, 10:48
kosmos
kosmos is offline
Wel eens de Sha-Olin (of hoe je het ook schrijft) monniken gezien???
Oud 07-02-2002, 10:50
legatus
legatus is offline
Jij wel? Deze levitatie monniken?
Oud 07-02-2002, 11:25
kosmos
kosmos is offline
Citaat:
legatus schreef:
Jij wel? Deze levitatie monniken?
Alleen op tv helaas....maar is wel indrukwekkend om te zien.

[Dit bericht is aangepast door kosmos (07-02-2002).]
Oud 07-02-2002, 11:44
legatus
legatus is offline
op TV... en wat leviteren ze? toch niet hunzelf?
http://www.artbell.com/mediafiles/levitation.asf
http://www.artbell.com/mediafiles/levitation2.asf

Puur camera-standpunt.
Oud 07-02-2002, 14:43
Darvan
Darvan is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Hier is mijn adres: Jottem80@hotmail.com
Als je dus net als mij in Ki gelooft. En dus ook mischien gelooft in de ultieme Ki wezen... de "Superhuman." Laat het me alsjeblieft weten...
me gelooft in Ki, over de "superhuman" heb ik nog nix gelezen en ben zelf ook nog maar net begonnen met pyrokinese, maar het wil nog niet echt lukken. Misschien omdat ik er geen aanleg voor heb, maar wel voor een andere kracht.
Oud 07-02-2002, 15:59
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Welke kracht dan Darvan?
Oud 07-02-2002, 16:10
Darvan
Darvan is offline
weet ik niet maar ik bedoel dat ik misschein aanleg heb voor aerokinese en niet voor pyro
Oud 07-02-2002, 16:18
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Aerokinese? De macht over het lucht dus. Welke gaves daarvan "denk" je al aanleg voor te hebben?
Oud 07-02-2002, 17:05
Darvan
Darvan is offline
heb jij icq?? en het was een voorbeeld
Oud 07-02-2002, 17:12
legatus
legatus is offline
Met pyrokinese word je dus de beste pyromaan, laat ze maar eens in de rechtzaal gaan uitleggen dat jij het ESP/KI/PSI/ETC. doet wat niet bewezen is door de wetenschap.

Nog niemand die mee doet aan het nieuwe fenomeen genaamd CRYOKINESE? het laten stilstaan van objecten (of vertragen)... wonderbaarlijk
Oud 07-02-2002, 17:17
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Jaah dat zo mooi zijn Legatus, hahahaha
Oud 07-02-2002, 17:50
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Cryokinese is al heel oud. Het is de macht over het ijs. Als je wilt leren hoe je ijsballen maakt moet je me maar melen naar jottem80@hotmail.com
Oud 07-02-2002, 18:24
Darvan
Darvan is offline
ik zal je wel mailen
Oud 07-02-2002, 19:04
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
okeej
Oud 08-02-2002, 15:12
watermannetje
watermannetje is offline
kan iemand mij uitleggen wat al die dingen zijn?
Oud 08-02-2002, 16:47
Darvan
Darvan is offline
zie: http://undergrounddragon.tripod.com
Oud 08-02-2002, 16:55
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Aan watermannetje.
Ki is een engergie die voorkomt uit de dan-tien. Dat is een energiepunt 5 cm onder je navel. Vlakbij je stuitje. Deze energie is je levens-energie. Mensen zoals ik hebben deze engergie leren handhaven (is niet moeilijk hoor). Je kunt alles met Ki doen. Maar dan ook echt alles. Ik zelf gebruikt het voor het vechten. Krijg je nu al een idee wat Ki is?
Oud 08-02-2002, 18:47
KiPracticer
KiPracticer is offline
Citaat:
legatus schreef:
Met pyrokinese word je dus de beste pyromaan, laat ze maar eens in de rechtzaal gaan uitleggen dat jij het ESP/KI/PSI/ETC. doet wat niet bewezen is door de wetenschap.

Tsja.... als je het op dat moment kan tonen...

Nog niemand die mee doet aan het nieuwe fenomeen genaamd CRYOKINESE? het laten stilstaan van objecten (of vertragen)... wonderbaarlijk
Ey legatus, jij ook hier?
Sinds wanneer is cryokinese het stil laten staan van objecten? cryo betekent toch echt wel ijs hoor. wat jij je er misschien wel bij indenkt is het bevriezen van mensen om ze veel later weer op te wekken (wat technisch onmogelijk is, maar daar hebben we het nu niet over).

En Ki Fighter, het superhuman idee is niet het ultieme ki wezen (trouwens: wezen en human, kies dan 1 vd 2 ;-)), het is het ultieme en uiterste gebruik van je lichaam en je geest. als je wilt ga ik er nog wel verder op in.

En om nog ff te gaan zeuren:
Watermannetje, ki is niet alleen voor vechten, maar ook bijvoorbeeld voor genezing enzo.

K, mzzlz,
KiPracticer (Vex Angelus)
BTW, Darvan, heb ik jou email adres nou al?

Oud 08-02-2002, 19:09
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Eej KiPracticier ik had watermannetje al mooi uitgelegd wat ki was. Maar als je nog door wil gaan over de "Superhuman" mij best hoor. Of geloof jij er ook al niet in? Nou ik hoor het anders nog wel van jou. En over dat Cryokinese had ik ook al uitgelegd. Laat nog wat van je horen...
Oud 08-02-2002, 19:27
KiPracticer
KiPracticer is offline
ik weet dat je t al uitgelegd hebt, ik geef alleen ff wat meer info erover
Oud 08-02-2002, 19:28
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
ok
Oud 08-02-2002, 20:47
Mey
Mey is offline
Jij, mijn vriend gelooft daar in! ik weet het niet, kweet er niet zo veel over...
Oud 08-02-2002, 21:12
Suzanne79
Suzanne79 is offline
Wat wordt er precies bedoeld met Superhuman? zoiets als Nietsche's übermensch?
Advertentie
Oud 08-02-2002, 22:18
KiPracticer
KiPracticer is offline
Paaarrrrrrrrrrdon?
Ik ben niet zo bekend met de ubermensch theorie, zou je em ff willen uitleggen?
Oud 09-02-2002, 09:59
Darvan
Darvan is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:

BTW, Darvan, heb ik jou email adres nou al?

[/B]

Geen idee maar hier is ut: Darvan_roi@hotmail.com vergeet niet de underscore
Oud 09-02-2002, 16:29
watermannetje
watermannetje is offline
Citaat:
Darvan schreef:

das engels...
Oud 09-02-2002, 16:33
watermannetje
watermannetje is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Aan watermannetje.
Ki is een engergie die voorkomt uit de dan-tien. Dat is een energiepunt 5 cm onder je navel. Vlakbij je stuitje. Deze energie is je levens-energie. Mensen zoals ik hebben deze engergie leren handhaven (is niet moeilijk hoor). Je kunt alles met Ki doen. Maar dan ook echt alles. Ik zelf gebruikt het voor het vechten. Krijg je nu al een idee wat Ki is?
ja dank je ik begin het een beetje te snappen maar bedoel je met alles ook dingen die je met magie kan doen en ook zweven enzo? dat kan ik me namelijk niet zo goed voorstellen, maargoed. en ben ik dom als ik vraag of je me ook ff uit wil leggen wat dat pyrokinese, aerokinese is? en cryokinese snap ik nu wel een beetje maar niet helemaal
kus
ps: het klinkt wel interessant allemaal...

Oud 09-02-2002, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Darvan schreef:
ik heb die pagina gelezen maar nog steeds een vraag: heeft een van jullie ooit iets fysieks laten gebeuren mbv KI?? Het klinkt namelijk als een manier om je (geestelijk) sterker te _voelen_ en op die manier meer te kunnen. Or am I wrong??
~PCRODENT

Oud 10-02-2002, 12:05
KI-Warrior
KI-Warrior is offline
Ik ben ook een beoefenaar van KI net als jou.

Ki houd je nu in leven het is overal om je heen in die bloempot daar en in je iritante broetje /zusje in de andere kamer.
Ki zit nu ook in die hand op de muis Ki is wat on alle Inleven houd.

Ki word in japan Chi genoemd en de dan tien = hara . 't maakt niks uit hoe je het noemt het is allemaal het zelfde het is de life force wat in alles zit.

De ki kan ook gebruikt worden voor healing defending en Atacking.

Ki werd vroeger al gebruikt maar is (volgens mij) NIet zolang geleden niet meer verboden geworden.

KI kan dodelijk zijn als je 't goed kan gebruiken ook is KI bruikbaar voor zelf verbreidin.

Er zijn veel mensen die nu denken dat KI een soort van dbz is nu is dit niet helemaal waar.
IN dbz denken ze dat je kI kan gebruiken om Hele gebouwen tot planeten op te blazen dit is dus echt gewone bulshit!.

Ookal gelooft jouw religie er niet in toch is 't daar overal om je heen.

en nogmaals er is geen leven zonder ki/chi.

Voor meer informatie:Kamerplant_2001@hotmail.com

Ik heb msn.

Oud 12-02-2002, 07:58
mastermaster
mastermaster is offline
hoe wil je dat dan wel niet gebruiken je ki
Oud 13-02-2002, 02:54
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Als je wilt leren hoe je ijsballen maakt moet je me maar melen naar jottem80@hotmail.com
Daar hoef ik je niet voor te mailen hoor...

Men neme, in de wintertijd, een homp sneeuw, boetseren dat tot een bal, garneren dat met een laagje water, en voila... een ijsbal.

Oud 13-02-2002, 19:49
KiPracticer
KiPracticer is offline
WOW, this topic grew....
Om maar weer ff wat te gaan zitten zeuren:
Watermannetje: nederlandse site komt eraan (door moi!). dat van dingen laten zweven wordt ook wel telekinese genoemd, dat wil zeggen met je wilskracht dingen laten bewegen, in de ki-'religie' wordt dit gedaan met solid ki, een compactere en fysieke vorm van ki, wat dus ook fysieke effecten heeft. Pyrokinese en Aerokinese is respectievelijk de macht over het vuur element (pyro) en de macht over het wind element (aero).

en mastermaster (ego naam trouwens): kijk op de site daar staat hoe je ki kan gebruiken.

Ok dat was het weer, sry voor het gezeur,
KiPracticer (AKA Vex Angelus)
Oud 13-02-2002, 20:08
mastermaster
mastermaster is offline
jaja wat jij wil gozer maar geef me nu dan ff die site dan kan ik ff mijn ki verder ontwikkelen

alvast bedankt
Oud 13-02-2002, 20:20
Darvan
Darvan is offline
staat al in deze topic
Oud 14-02-2002, 09:36
watermannetje
watermannetje is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:
WOW, this topic grew....
Om maar weer ff wat te gaan zitten zeuren:
Watermannetje: nederlandse site komt eraan (door moi!). dat van dingen laten zweven wordt ook wel telekinese genoemd, dat wil zeggen met je wilskracht dingen laten bewegen, in de ki-'religie' wordt dit gedaan met solid ki, een compactere en fysieke vorm van ki, wat dus ook fysieke effecten heeft. Pyrokinese en Aerokinese is respectievelijk de macht over het vuur element (pyro) en de macht over het wind element (aero).

thnx nou snap ik er wel wat meer van
Oud 14-02-2002, 20:42
mastermaster
mastermaster is offline
he ik probeerde het last een tijdje en ik voelde gewoon de KI of hoe je het ook noemt omhoog komen maar ik kon het niet vast houden. (please help me een beetje daarmee mensen hoe je het vast houdt.

alvast bedankt iedereen
Oud 15-02-2002, 12:05
Verwijderd
hm. ik was eerst best wel sceptisch tegenover dat soort dingen maar nu ik dat shaolin shit gezien heb zie ike er wel wat in ja...

maar wat betreft een "super-human", zouden ze daarmee niet bedoelen dat je gewoon je max. hebt gehaald? (als die er is)...
ik bedoel; er moet een punt zijn in je leven waarop je sterker bent (als je 30 bent ofzo) waarna je ouder word en je lichaam minder snel (kracht kan redlijk behouden blijven)
Oud 15-02-2002, 12:14
legatus
legatus is offline
Leuk die Shoalin-shit, hoor.

David Copperfield heeft ook ESP, KI, CHI, etc. Illusionist? Nee man! Hij is the real thing!
Oud 15-02-2002, 12:17
legatus
legatus is offline
Cryokinese heeft trouwens niks met Cryogenetics te maken KIPRACTICER. Het is het zoveelste (misbruikte) woord gegrepen en verdraaid door mensen die over deze zogenaamde kracht bezit.

Momenteel word hard gewerkt aan Cryogenetics en het zal uiteindelijk zeer mogelijk zijn.

Oud 15-02-2002, 13:49
super-morpheus
super-morpheus is offline
mn neef gaat naar het Shao-lin klooster Voor een jaar
Oud 15-02-2002, 19:10
Sîmpèle
Sîmpèle is offline
He mensen, die undergrounddragon-site is wel aardig, maar vind hem ook wel vaag. Wanneer is die Nederlandse af?? Dan ik misschien beter begrijpen wat jullie allemaal bedoelen met die verschillende vormen
Oud 15-02-2002, 20:30
KiPracticer
KiPracticer is offline
Duurt nog wel een tijdje,
en ik heb geen idee wat je met 'verschillende vormen' bedoelt, zou je het eens willen uitleggen?
Oud 16-02-2002, 02:34
mastermaster
mastermaster is offline
Maar mensen is die nederlandse site,,,,
Oud 16-02-2002, 14:26
Sîmpèle
Sîmpèle is offline
Vooral welke soorten toepassingen van Ki enzo, pyro,aero,cryo-kinse en dat soort dingen. Ook heb ik op die site verschillende technieken doorgenomen, ik geloof dat sommige wel kunnen (ki punch en genezen ook wel) maar dat van Genki Dhama en dat van tegen de wind fietsen vind ik toch teveel fantasie en dbz-achtig. Ik vind dbz overigens wel een mooie tekenfilm, maar je moet wel een grens kunnen trekken tussen mogelijk (extra energie oproepen voor wat sterker te worden) en onmogelijk (planeten opblazen)
Oud 16-02-2002, 15:50
LaLaH
LaLaH is offline
Ik heb de ki gevoeld in mijn arm en bovenarm Eerst werd ik er bang van (ik lag in bed en voelde t opeens..), maar toen ik merkte dat IK het eigenlijk deed (ik liet het gaan van hand naar arm), was t niet meer zo erg.. Ik heb daarna op 'national geographic channel(?) gekeken en daar lieten ze er ook iets over zien. Met de Ki kun je je arm sterker maken. Dus als je veel en veel harder wilt slaan..

Nah.. ik weet t zo niet .. Maar t klinkt interessant nie??

Oud 16-02-2002, 18:33
Sîmpèle
Sîmpèle is offline
Zoiets had ik ook al, kreeg tintelend gevoel in vingers en arm. Maar daarna voelde ik me raar, leeg ofzo. Best wazig. misschien kan iemand uitleggen hoe je die energie kunt sturen of opslaan ofzo??
Oud 16-02-2002, 19:20
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Halooooo ben terug van vakantie!!!!!! (ik ben degene die met deze topic is begonnen). Nou, je kunt je Ki sturen met je geest. Visualeer een bol van energie die door je lichaam stroomt. Dit is echt niet moeilijk hoor. Bij mijn broertje lukte het in één keer.
Oud 18-02-2002, 13:35
Cute Angel
Cute Angel is offline
Dit is vet interresant!

lijkt me gaaf om dingen te kunnen verplaatsen...
Advertentie

Regels voor berichten