![]() |
|
In makro België hebben ze tegenwoordig een nieuwe soort stunt. Aan de inkom zal vanaf nu steeds een "HIT" staan, tegen "HIT" - prijzen.
Als opener bieden ze nu een Lite-On DVD Brander aan, aan € 75,-. Welke het juist is, kan ik niet opmaken uit de reclame, maar hij heeft de volgende functionaliteit: DVD+R: x12 DVD-R: x8 DVD+RW en DVD-RW: x4 DVD leessnelheid: x12 CDRW: 48/24/48 Ze geven 2 jaar garantie, en je krijgt er twee schrijfbare DVD's bij (en natuurlijk nero burn en PowerDVD) Is dit inderdaad een koopje, of is toch een risico om zoiets in huis te halen? Mij lijkt het best een aanbieding voor een LiteOn DVD schrijver. Met LiteOn ook nog niet echt veel slechte ervaringen gehad, dus ... Maar wat denken jullie ? Ps. Aanbieding ook te zien op www.makro.be => folderaanbiedingen => non food folder, tweede pagina [edit] Ik denk dat het om de volgende LiteOn DVD schrijver gaat. http://www.liteonit.com/ODD/english/..._sohw1213s.asp [/edit]
Laatst gewijzigd op 11-09-2004 om 13:13. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik had die brander ook al zien staan. Na een beetje zoeken kwam ik er wel achter dat het maar een single-layer burner is. Voor 20-25 euro meer kan je een dual-layer brander krijgen (www.tones.be, www.comtechnology.be)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|