Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het belachelijk! Ik vin het dood normaal dat je zekerheid wil dat wil iedereen of je nou hetro bent of niet!
Er voor uit komen lijkt me niet makkelijk( ik ben hetro dus weet het niet allemaal) dus ik vind het knap dat je het juist wel doet. jah en als andere dat gewoon niet snappen das hun probleem niet de jouwe |
![]() |
|
Verwijderd
|
Natuurlijk mocht je die brief schrijven.. als je als meisje een jongen leuk vind en je doet dat, klaagt er toch niemand over dat je dat niet had moeten doen?
Ik zou het zelf ook niet zo leuk vinden als ik een brief zou krijgen van een meisje dat verliefd op me was (ben zelf ook een meisje) want het blijft toch vreemd natuurlijk. Maar dan zou ik diegene net zo behandelen als de manier waarop ik een jongen in zo'n geval zou behandelen! Echt belachelijk van die vrienden van dat meisje.. tss |
![]() |
|
![]() |
Okey, ik heb er dus wel goed aan gedaan om die brief te geven, maar had ik er dan niet in mogen zetten dat ik het gevoel had dat het wederzijds was? Ze (zij en haar schoolmates) vinden dus dat ik daarmee tever ben gegaan. Hoe zou ik zoiets van haar kunnen denken?? En dan zeggen ze dat ze het accepteren dat ik op meisjes val (komt toch veel vaker voor zei er eentje), wat is het probleem dan, want ze zouden het dan toch niet als beledeging voor haar opvatten? Zo heb ik het iig niet bedoeld, dat lijkt me voor hun toch ook wel logisch.
|
![]() |
|
1 persoon is slim maar meerdere niet!
als ze met vriendinne der overpraat denkt ze michien wel heel anders der over dan in der eentje. michien helpt het als je gewoon (ok is michien niet zo gewoon maar daar moet je je even overheen zetten dan) even met der gaat praten. ALLEEN veel geluk |
![]() |
|
vindt 't maar dapper hoor dat je toch zo'n brief heb geschreven, zal wel nie zo makkelijk zijn. en zij heeft dus echt geen rede om boos te zijn. als iemand niet eerlijk is heb je toch een rede om boos te zijn, niet als iemand wél eerlijk is ??!
|
![]() |
Ik vind het heel goed wat je gedaan hebt, als je hetero was geweest was die reactie ook niet zo geweest, en dus is hetgeen waar ze tegenaan lopen hun eigen bekrompenheid. Ik zou me zeer vervelend voelen als ik erachter kwam dat mijn beste vriendin al tijden in stilte verliefd op me was, en het niet verteld had.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ook heb ik wat negatieve reacties doorgekregen van een vriend. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord om homoseksualiteit mikey1995 | 21 | 08-08-2012 15:18 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homoseksualiteit en de bijbel (vrij) letterlijk nemen Verwijderd | 129 | 11-04-2007 14:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De evolutie (verleden, heden en toekomst) Verwijderd | 181 | 19-03-2007 21:39 | |
Psychologie |
Homosexueel --> Ziekte/afwijking? Verwijderd | 267 | 11-02-2005 14:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat als... Sjoukie | 136 | 09-05-2003 19:26 |