Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2002, 12:44
Tsoenami
Tsoenami is offline
De laatste tijd snap ik mezelf niet goed... Ik ben zo'n meisje dat jaloersheid altijd dom heeft gevonden. Ik ben nooit jaloers geweest op het feit dat mijn vriendje nog veel (gewone) vriendinnen had.
Tot voor kort...
We zijn nu al redelijk lang samen, en 1 keer zijn we voor drie maanden uit elkaar gegaan; toen heb ik hem opgebiecht dat ik hem nog steeds graag zag en dat ik nog eens op nieuw wou proberen. Maar rond die tijd was hij bijna samen met een ander meisje (ik zal haar T noemen), maar hij heeft toch voor mij gekozen omdat we daarvoor echt al zoveel mooie momenten hadden beleeft. Mijn vriend en ik wonen echter wel een eindje van elkaar, dus onze realtie is echt we gebaseerd op wederzijds vertrouwen. Enkele maanden geleden vertelde een jongen uit zijn school (R), die ik als een goede vriend beschouwde mij dat mijn vriend wel heel erg veel met T optrok en niet over haar kon zwijgen. voor mij kwam dit redelijk hard aan, maar mijn vriend verzekerde mij dat er niets aan de hand was.
Maar sinds dat moment ben ik veel sneller jaloers dan vroeger.
Weet er soms iemand wat ik daar aan kan doen? Ik vertrouw mijn vriend echt, maar toch blijft dit gevoel steeds opnieuw komen, terwijl ik daar vroeger NOOIT last van had...
Oud 12-02-2002, 13:16
JAP
JAP is offline
ja ik heb precies hetzelfde als jouw, ik en mijn "vriendin" houden echt van elkaar ,maar zij flirt met jongens waar ik bij ben misschien uit vriendscahp ofzo maar dan ben ik toch wel een beetje jaloers als zij dat doet terwijl ik jaloezie echt dom vind maar dat krijg je als je echt van elkaar houdt, misschien is die vriend van jou een meisje aan het zoeken waar hij jou mee vergelijkt en waar die vaker mee om kan gaan als met jou maar dat wil niet zeggen dat hij niet meer van je houdt
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 13:25
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
beetje jaloers is nooit verkeerd ..
maar t kan natuurlijk al gauw TE zijn .. maar echt TE is t pas als je die andere niks meer gunt

ik ben ook bij regelmaat jaloers .. op 2 verschillende personen met name en om verschillende redenen

en ik ben jaloers op lava .. en op olga zelf dat zij lava heeft
Oud 12-02-2002, 13:38
Tsoenami
Tsoenami is offline
maar weet iemand soms wat ik er aan kan doen om het wat te verminderen, want soms word ik echt kwaad op mezelf van dat gevoel, zeker omdat ik weet dat ik er geen reden toe is...
Oud 12-02-2002, 17:04
~!~Crazygirl~!~
~!~Crazygirl~!~ is offline
ik snap heel erg goed hoe je je veolt ik flirt ook nog steeds met jongens terwijl ik een vriend heb en ik weet dat hij ut nie leuk vind..maaar tis gewoon automatisch en het is niet om iemand te kwetsen en ik wil het meestal geen eens flirten noemen want zo voelt ut niet..K denk dat hij heel veel van je houdt maar dat flirten zit gewoon in hem dnek ik..!!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 17:08
Verwijderd
Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt, ik zou zeggen praat er eens over met je vriend, dat kan je behoorlijk gerust stellen,

Succes!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 17:49
Tsoenami
Tsoenami is offline
Citaat:
bigmoi schreef:
Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt, ik zou zeggen praat er eens over met je vriend, dat kan je behoorlijk gerust stellen,

Succes!

ik heb het er al met hem over gehad, maar hij reageert dan zo'n beetje van dat ik overdrijf. Is misschien wel zo ook, maar ik kan dit gevoel gewoon niet tegenhouden, en hij vindt het leuk om aandacht te krijgen van meisjes zegt hij steeds, maar hij beseft wel niet dat hij me daar eigenlijk mee kwetst. Dat voelt alsof hij niet genoeg heeft aan mij alleen. Ik kan me er echt erg rot door voelen soms...
Oud 12-02-2002, 18:12
Ruben
Ruben is offline
Citaat:
Tsoenami schreef:

ik heb het er al met hem over gehad, maar hij reageert dan zo'n beetje van dat ik overdrijf.
Hmm, in een relatie moet je toch rekening met elkaar houden, blijkbaar heeft hij daar geen zin.
Reageren

Regels voor berichten