Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Fortuyn dacht zelf dat hij andere mensen achter zich had staan, maar tja.. de waarheid is hard ![]()
||
![]() |
Citaat:
En misschien is EQ wel belangrijker dan IQ. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat hoeft dus niet per se over je IQ te gaan. Ikzelf reken onder intelligentie ook EQ, SQ, inzicht en allerlei andere zaken. Het liefst zou ik hebben dat mensen die nu LPF hebben gestemd, hoe ondemocratisch het ook is, worden geregistreerd en worden uitgesloten van alle volgende verkiezingen en dat hun namen en adressen op internet worden gepubliceerd. ![]() Ok ok, het mag duidelijk zijn dat ik voor een dictatorschap ben in Nederland, maar ik bedoel het goed. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Oneens...
Gemiddelde van LPF-stemmers onder de 100 ![]() ![]() ![]() Geef eens een goed argument ipv "het staat in de krant"... De media is juist degene die de partij zwart maakt + het feit dat de 1000 mensen die gevraagd worden naar hun intelligentie niet in verhouding staat met de ruim 1,5 miljoen stemmers... En zelfs als het zo is, kan ik het me niet goed voorstellen wat er zou gebeuren als de "slimmere" LPF-stemmers er ook mee zouden ophouden (niet dat dat voorlopig gebeurd, maargoed). Ja, ik ben LPF-stemmer en mijn IQ is 146 en met mij nog vele anderen in mijn woonplaats en de omgeving daarvan... en KontraDix, volgens mij weet je niet waar je over praat...niet iedere LPF stemmer komt in het nieuws omdat ze de familie v.d.G bedreigen enzo... Lis@nne ![]() ![]() Ik vind al deze ophef zowiezo grote onzin, aangezien het nu eenmaal zo is gebeurd en daar kan nu eenmaal niets aan veranderd worden. Vrijheid van meningsuiting weetjewel ![]()
|
![]() |
Laag opgeleid -> slechtere woonbuurt -> meer misdaad -> meer reden om op LPF te stemmen.
Ook hoger opgeleiden stemmen op hem, wat het aloude 'linkse stemmers houden ook rekening met anderen, rechtse stemmers alleen met zichzelf' toch flink de grond in boort. En ik vind dit toch ook een teken van intelligentie. Overigens kan de bovenstaande uitspraak best kloppen, maar dan vind ik de begrippen links en rechts achterhaald, mede door Pim die niet zomaar in een categorie is te plaatsen met zijn standpunten (al doen velen dat toch onterecht). Persoonlijk vind ik de door Pim ingenomen standpunten, geanalyseerde problemen en bijbehorende oplossingen buitengewoon intelligent. En ook de kiezer die hierop stemt. |
![]() |
|
ff een voorbeeldje uit het leven gegrepen:
achter mij in de rij voor het stembureau stonden 4 mensen die luidkeels verkondigden dat ze LPF gingen stemmen. Redenen: (letterlijke quote)"jaah Paars hebt het volledig verknalt! Het land gaat naar de klote man! de LPF mot de gevestigde partijen eens een schop onder de kont geven!" <---ze zagen er anders welvarend en weldoorvoed genoeg uit ![]() En als je bij mij in de wijk woont, heb je over allochtonen ook niet zoveel te klagen.... Die mening hebben ze waarschijnlijk letterlijk overgenomen van Rob Oudkerk (ofzo, columnist Telegraaf), zelf nadenken is er niet bij..... "wie nu PvdA stemt, weet echt niet waar hij mee bezig is hoor. Nee man, die PvdA... Uit de stemwijzer kwam dat ik het het meeste met de PvdA eens ben, maar daar stem ik dus echt niet op!!!" <---dat is de lolligste... hoe bedoel je, minder intelligente telegraaf lezers? en dan nog van de TV, verkiezingsuitzending: "ja... Ik heb 4 machtigingen, van mn vrouw en wat vrienden... ja... we zijn allemaal voor Pim gegaan, als teken van respect." <---van wat Pim nou eigenlijk wou, geen idee!! Interesseert blijkbaar ook niet, teken van respect is belangrijker ![]()
Laatst gewijzigd op 17-05-2002 om 13:21. |
![]() |
||
Citaat:
Als dit een reden is dan is deze stelling toch wel een hoogtepunt van generalisering...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En waarom moet constant de LPF zo ontzettend omlaag gehaald worden? Jeez, bekijk dingen eens een keer objectief zeg! En ik bedoel, wat voor een ontzettend baggertopic is dit eigenlijk. Waarom moeten linkse mensen zo ontzettend af zitten geven op mensen die andere idealen hebben? Probeer het op argumenten te winnen, i.p.v. ze de grond in te stampen door ze te vertellen dat ze een 'lager dan gemiddelde intelligentie' hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik zeg niet dat minder slimme mensen niet goed stemmen, ik zeg niet dat ze LPF stemmen. Waarop baseer jij dat ik op rechts afgeef? Als jij inhoudelijk een discussie wil voeren over de standpunten van Pim en jij verdedigd ze en ik mag ze aanvallen daag ik je bij deze uit.............. ![]()
|
![]() |
Helemaal mee eens. Bijna de helft van mijn familie heeft er op gestemd. (ja incl. mijn neef die nu bij ons logeerd) Pim heeft perfect ingespeeld op de mensen die zich nou juist niet zo bezig houden met politiek. Die zo dom zijn dat ze niet eens willen zien wat er in Nederland nodig is. En pim heeft ongeveer alles wat fout gaat in Nederland op een rijtje gezet en heeft halve oplossingen en richtlijnen gegeven. Natuurlijk werkt dat. Uiteraard. Maar nu is ie dood en hebben al die conjo's op Lpf gestemd terweil er in die partij nou juist niemand zit die oplossingen weet. Er zijn al mensen uit de lpf gestapt omdat ze eigenlijk helemaal niet in de kamer willen zitten. De lpf kan niet regeren het zijn conjo's . Sukkels. En iedereen die op lpf gestemd heeft is er in gestonken. Heeft de lpf niet 1 dag voor de verkiezingen in elke krant een blz. opgekocht om de mensen te bedanken voor hun steun en condolances. 1 dag voor de verkiezingen Dat is gewoon propaganda. Ik denk niet dat je een hoog iq hebt als je op lpf hebt gestemd.
|
![]() |
Chimera heeft een punt. Mijn 2 zussen studeren psychologie en die kunnen het beamen dat GEMIDDELD de blanke man slimmer is dan de blanke vrouw, de zwarte vrouw en de zwarte man.
Laat wel op GEMIDDELD. Je mag van mij ook zeggen dat de GEMIDDELDE Turk dommer is dan de gemiddelde NL-er. ALS DAT IS TENMINSTE. En over het algemeen en dus GEMIDDELD zijn de Pim stemmers dommer. NIET ALLEMAAL. GEMIDDELD. |
![]() |
|
![]() |
Mijn neef heeft op lpf gestemd. Heeft daarnaast geen bal verstand van politiek. Heeft zich er nog nooit in verdiept. En hij vond het een goed idee om te laten zien dat iemand vermoorden in de politiek niet kon. Dat hij dan op lpf stemt. Het komt echt uit een goed hart.
Maar dan komt ie thuis en heeft mijn buurmeisje hem verteld waar lpf allemaal voor staat. Zegt hij. Ja ik heb er wel op gestemd maar ik was het niet echt eens met hun plannen. Dat was niet goed en daar was ik het ook niet mee eens enz enz enz. Nou, zijn iq is ook zo laag als wat. Hij ondersteund deze topic toch wel ten zeerste.
||
Citaat:
En ik heb al tig keer gezegd dat ik geen LPF stemmer ben, integendeel. Maar ik vind de manier waarop hier over een politieke partij gepraat wordt ontzettend kinderachtig. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het maakt mij ook geen zak uit of jij een Pim stemmer bent (al denk ik dat jij het gem. daar niet omlaag zult halen en eerder een heel punt zal laten stijgen ![]() Stem jij links? (ik neem aan dat jij VVD stemt, maar misschien zit ik er naast...........)
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|