Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben t verder met de rest eens, je moet proberen er over te praten met iemand die je kan vertrouwen ofzow.. en zelfmoord is geen oplossing, hoe erg dat soms wel lijkt.. |
![]() |
||
Citaat:
Black-raven, Zoals het al is gezegd .. zelfmoord is absoluut geen oplossing .. ook al lijkt alles nu grijs, die mist klaart op. 4 maanden geleden kon ik aan niks anders dan de dood denken, wilde gewoon niet meer verder .. maar nu zie ik soms weer toekomst. Ik denk wel dat het ontzettend belangrijk is dat je praat. Over je suicidale gevoelens, over het feit dat je jezelf expres pijn doet, en ook over dat wat je dwars zit. Dat is ontzettend moeilijk, dat weet ik ook, maar als je probeert dingen alleen op te lossen is de kans groot dat dat niet lukt. Ik wens je ontzettend veel sterkte .. blijven vechten en niet opgeven. ((((((((((((Blackraven)))))))))))) Maria. ///Ik denk btw dat topics over automutilatie eigelijk niet mogen omdat het 'triggering' kan zijn? Ik heb het zelf met praten erover niet zo .. heb eerder als ik fotos/artikelen lees de neiging om zelf ook weer te si-en.
||
Citaat:
Automutilatie is iets waar niet op in mag worden gegaan omdat veel mensen dit als een trigger zien om weer te gaan snijden. In andere woorden: als mensen daar over lezen gaan ze het vaak meer doen, of er (weer) mee beginnen terwijl ze het anders wellicht hadden kunnen laten. Zelfmoord mag besproken worden, maar zelfmoordaankondigingen zijn ook niet toegestaan. Mocht je toch op het punt staan, zoek dan METEEN professionele hulp. En anders mag je me een PM sturen, via PM mag je alles vertellen wat je wilt (maar ga niet random mensen een bericht sturen). Om verdere moeilijkheden wat betreft de regels te voorkomen: hoe vertel ik dit iedereen mag gezien worden als de hoofdvraag van deze topic!!!
|
[QUOTE]Luka schreef op 20-09-2004 @ 19:52 :
Ben je ook nieuw in de nederlands les of niet? [/QUOTE hou je hoofd
||
Citaat:
![]() Allereerst wil ik je (zoals alle anderen in dit topic) er op wijzen dat Zelfmoord ab-so-luut niet de uitweg is moge dit duidelijk zijn, ten tweede moet je jezelf niet wegdrukken, jij bent jij. Je eigen probs en hoe het met jou gaat zijn belangrijk, heel belangrijk zelfs. Dus dat je jezelf snijd maakt wél veel uit. en dan zelfmoord, lekker makkelijk....Jij bent van je problemen af maar denk eens aan je ouders, vrienden/vriendinnen, andere familie, iedereen die ook maar iets om je geeft zit met een groot verlies. Want al is de wereld misschien niks voor jou, voor anderen ben jij misschien wel de wereld ![]() alles komt goed. Dikke knuffel, Jeffrey...
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat neemt natuurlijk niet weg dat Raven idd met iemand moet gaan praten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
k bedoel, de kans is groot dat je later wel gelukkig zult worden of iig genoeg dingen meemaakt later die de moeite waard zijn |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
redenen.
||
Citaat:
er zijn veel mensen die dat doen, zouden ze allemaal de zelfde rede hebben dan? denk het niet. weet het wel zeker. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe vertel ik dit aan mijn ouders ? bo1603 | 5 | 13-11-2016 08:03 | |
Liefde & Relatie |
Hoe vertel ik dit? Sven19 | 50 | 26-03-2008 20:52 | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet ik dit aanpakken? Bootleg | 9 | 09-02-2008 12:55 | |
Liefde & Relatie |
hoe moet ik dit mijn ouders vertellen????? myrtjuh13 | 28 | 04-05-2005 12:27 | |
Liefde & Relatie |
Hoe hebben jullie het je ouders verteld? Girl With Faith | 19 | 09-04-2005 22:47 | |
Liefde & Relatie |
hoe moet ik het uitmaken iamsad | 17 | 07-03-2003 21:53 |