Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik dacht altijd dat dat verhaal over die magnetron waar was ![]() heb geen favoriet verhaal ofzo.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'June 17th 1963 - The supreme court declared in inconstitutional to read the Bible and pray in schools' Durven ze te beweren in de intro dat het directe gevolg daarvan geweld, tienerzwangerschap en drugsgebruik is ![]() En die strips zijn zo héérlijk conservatief. Humor! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
het is ook zo lol hoe ze alles wat volgens hen niet klopt afdoen als leugens. Zo is bv elk bewijs voor evolutiethorie gebaseerd op smerige leugens van de "liberale media" in het stripje waarin ze beweren dat homo's kunnen "veranderen" viel ik bij de zin van de ambulanceman "when I was a homosexual 30 years ago" echt van m'n stoel
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De homosexuelen-strip had ik nog niet gelezen ![]() ![]() Wel zijn ze (gedeeltelijk) verstandig (in de rockmuziek-strip): "Not ALL secular music is bad..." |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() De koran en de torah ook. En al die lulkoek over jezus en die andere geestelijk gehandicapten uit die regio, dat waren óók broodje aap verhalen. Maar wel hele slechte.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
deze bedoeld de topicstarter: De collega's van een vrouw die op een advocatenkantoor werkt, besluiten hun collega voor haar verjaardag te verrassen met een surprise-party. Nadat een van de collega's in het geheim de voordeursleutel van de vrouw heeft gekopieerd, verlaten de collega's op de verjaardag iets eerder dan normaal het kantoor. In het huis van de vrouw verstoppen ze zich in de kelder. Om te voorkomen dat de hond van de vrouw hen verraadt, nemen ze die ook mee de kelder in. Even later komt de vrouw thuis. De collega's horen dat ze in de keuken bezig is en besluiten dat ze pas uit de kelder zullen springen als de vrouw de woonkamer inkomt. Maar opeens gaat de kelderdeur open. De vrouw loopt een paar treden naar beneden en roept haar hond. De collega's gebruiken deze gelegenheid om het licht aan te doen en naar voren te springen. "Verrassing!" De vrouw staat bovenaan de trap en kijkt haar collega's verbijsterd aan. Ze is volledig naakt, met uitzondering van wat pindakaas op bepaalde delen van haar lichaam. en deze bedoel jij: De ouders van een Spaanse tiener willen hun dochter, ter gelegenheid van haar zestiende verjaardag, op een speciale manier verrassen. Met de medewerking van een bekende televisiezender zou haar popidool zich, op een doordeweekse dag, in de kamer van het meisje verstoppen. Op het teken van iemand uit de studio zou de popster dan plots uit de kleerkast tevoorschijn komen. Enkele camera's die her en der onzichtbaar in het huis zouden worden opgesteld zouden alles registreren en de waanzinnig populaire show zou live uitgezonden worden op de Spaanse televisie. Die bewuste namiddag komt het meisje thuis van school. Samen met haar ouders volgen honderdduizenden kijkers gespannen iedere beweging van het lieve kind. In plaats dat het meisje direct naar haar slaapkamer gaat, loopt ze even langs de keuken waar ze uit de koelkast een potje creme-pate haalt. Vervolgens loopt ze de trap op naar de slaapkamer. Ze zet het potje op haar nachtkastje en begint zich vervolgens volledig uit te kleden waarna ze naakt op haar bed gaat liggen. In de studio begint men intussen zenuwachtig naar de regisseur te kijken en kruipen haar ouders bijna onder hun stoel van schaamte. Vervolgens neemt het meisje het potje pate en neemt met drie vingers een riante lik uit het potje. Dan smeert ze de pate zorgvuldig tussen haar benen en roept ze naar haar hond. De hond komt vrolijk de slaapkamer binnengelopen en weet onmiddellijk wat hem te doen staat. Net op het moment dat de hond zich aan zijn taak wil wijden wordt het scherm van de kijkers zwart en de uitzending stopgezet. De volgende dagen en weken bereikte de verkoop van creme-pate uit blik een recordcijfer. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik heb het meteen wat leesbaarder gemaakt. Alleen nu de grammatica nog.
||
Citaat:
![]() En dr was nog niet zo lang geleden een verhaal dat stelletjes werden overvallen en dat meisjes dan moesten kiezen tussen verkracht worden en de eeuwige glimlach. Ik weet niet meer precies hoe het zat maar het was iig een broodje aap verhaal. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat t gewoon een verhaal is wat al megalang bekend is en wat af en toe weer opduikt. Hier staat btw een linkje over het verhaal (en dus ook dat het broodje aap is): http://www.belg.be/index/index.php?s..._from=&ucat=9& Laatst gewijzigd op 18-09-2004 om 11:29. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Momenteel vind ik dat gezwam over de 'broncode' wel een goed verhaal, check dit topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=956018
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|