Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2004, 16:53
hij&zij
hij&zij is offline
had net een poll gemaakt als we er weer klaar voor waren ja of de nee het is al weer een flinke tijd geleden.

maar Kruimel was zo aardig om hem te sluiten omdat ze er zelf tegen was?

geloof dat een poll geen kwaad kan toch om te peilen als WE
(en dus niet Kruimel alleen) er weer aan toe zijn ja of de nee.

groetjessssss

ps: kruimel mocht je er tegen zijn zou ik graag je reden horen VOOR je hem weer sluit.
Oud 16-09-2004, 16:56
Verwijderd
Er staat zo'n leuk sticky aan top van dit subforum. Lees.
Oud 16-09-2004, 16:58
hij&zij
hij&zij is offline
Dat heb ik gedaan maar niks kunnen vinden waarom een poll hierover opslot zou moeten?

of ik moet blind wezen zo ja wijs me de weg.... en dan lees ik het ffkes en knoop ik het in me oren
Oud 16-09-2004, 16:59
Verwijderd
"- Na sluiting van een gewaagd foto-topic mag er wel meteen een nieuwe komen tenzij aangegeven wordt bij sluiting dat het niet mag. "

http://forum.scholieren.com/showthre...d&pagenumber=4

Dus het maakt niet uit of wij het willen, wij wilden het ook zo graag tijden geleden, maar verneukten het ook weer met zielige spelletjes en reacties. Simpel.

Dus dan kun je wel gaan vragen 'wie wil dattie weer komt' maar je zult toch niets bereiken
Oud 16-09-2004, 17:03
hij&zij
hij&zij is offline
meesten stemmen gelden toch? als je de klant nie geeft wat ie hebben wil gaat ie weg zo simpel is het toch hahaha.

maar tsja denk dat er dan ook niet veel kans is maar tis wel duidelijk voor de modjes/admins/enz enz dat het toch leeft dat topic en lijkt me dat je juist met die info wat moet doen.
Oud 16-09-2004, 17:04
Verwijderd
Ben je erbij geweest toen de foto's misbruikt werden?
Heb je de hoeveelheid gedonder ook echt gezien of kijk je nu alleen maar naar de activiteiten in het algemeen?
Oud 16-09-2004, 17:07
bellleblaas
bellleblaas is offline
t klinkt in elk geval wel eh

gewaagd
Oud 16-09-2004, 17:11
hij&zij
hij&zij is offline
weet van het gedonder af was niet zo fraai maar elk weldenkend mens weet dat als je zulke foto's ergens plaatst er vast iemand zit die er mee wil klooien of je herkend of wat dan ook, post ze dan gewoon niet als je daar problemen mee hebt.

wij zelf dekken ons een beetje in door gewoon standaard NOOIT een gezicht op de foto te laten zien scheeld een hoop gedonder en op anonieme servers de foto's te plaatsen waar niet je hele verzameling zo maar te bekijken is.

en na het gedoner zijn volgens mij nog wel wat geslaagde foto topic's geweest toch? goed modden de hap dan moet het best kunnen als je de consequenties weet van je zelf naakt op het net plempen.

zo genoeg getypt ga pannenkoeken eten
baaaai baaaai
Oud 16-09-2004, 17:12
Verwijderd
Blijf maar zeuren, misschien krijg je het voor elkaar
Ik ben geen mod
Oud 16-09-2004, 17:14
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 16-09-2004 @ 18:04 :
Ben je erbij geweest toen de foto's misbruikt werden?
That was FUN!

Man, zeur niet zo! Denk je dat de mensen die dat overkomen is stom genoeg zijn om dat nog een keer te laten gebeuren? En de nieuwelingen.. wel, men zegt dat men van hun fouten leert hè? Het is niet verkeerd om mensen hun eigen gangetje te laten gaan, ookal gaan ze op hun bek. Immers posten ze óf ze posten niet. Je gaat niet hier iets posten als je niet wil dat anderen het toevallig zien ofwel?

Naast dat er nog een sticky staat van Koen, over hoe je niet je plaatjes moet managen kwa naamgeving en een index.htm moet toevoegen aan je map. Bla die bla, genoeg info iig.
Oud 16-09-2004, 17:16
Nona
Nona is offline
Citaat:
hij&zij schreef op 16-09-2004 @ 17:53 :
ps: kruimel mocht je er tegen zijn zou ik graag je reden horen VOOR je hem weer sluit.
Het kon niet goed gaan, dus we (de forumbazen van seksualiteit) hebben gezegd dat er geen nieuw topic kwam. En er komt pas een nieuw topic als wij het groene licht geven, niet als iemand heel irritant allerlei topics blijft openen.

Regels voor berichten