Pfeiffer is al zo lang geleden, dat kan geen nasleep zijn.
In principe ben ik voldoende gerevalideerd van mijn operatie om alles aan te kunnen. Duizeligheid na opstaan en hardkloppingen kunnen nog wel voorkomen. Bij mn laatste controle (weekje of twee geleden) zeiden ze dat alles in orde was. Bloedarmoede heb ik ook niet.
Ik drink zeker voldoende! Ik heb nu denk ik al 3 liter water op, en ook nog wat melk en jus d'orange, dus dat zit wel goed. Ik eet tegenwoordig wel als ik honger heb, volgens sommige eet ik te weinig, maar zodra ik meer ga eten kom ik gigantisch aan

Ik heb het al met mn ouders erover gehad dat ik me niet zo goed voel en mn moeder maakt zich wel zorgen, maarja, ik slaap 's nachts ook niet zo goed, dus zij denkt dat het daarvan komt. Ik heb ook heel veel moeite met wakker worden.. Mn vader nam het niet zo serieus, die is altijd van het niet zeiken, als je echt ziek bent uitzieken, en anders tanden op elkaar, niet zeiken en doorgaan.
Ik heb ook een opbouwschema voor hardlopen, gekregen van mn cardioloog (die het dus een goed idee van me vond om te gaan joggen)
Eerst was het 1 week 9 keer 1 minuut hardlopen, met daartussen 1 minuut wandelen. Daarna 1 week 9 keer 2 minuten hardlopen, met daartussen 1 minuut wandelen. Daarna 1 week 7 keer 3 minuten hardlopen, met daartussen 1 minuut wandelen. Vervolgens 1 week 5 minuten hardlopen 1 minuut wandelen, 4 minuten hardlopen, dan weer 5, dan weer 4 en dan weer 5. Hierna zou je 4 keer 6 minuten moet hardlopen, met 1 minuut wandelen ertussen.
Nou ben ik al 2,5 week bezich om die 5,4,5,4,5 voor elkaar te krijgen :@...