Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2. stoken? ik ging al met haar vriendinnen om voordat we iets kregen. dus stoken is het niet. 3. beter gedragen? zoiets kan je niet zeggen je kent me niet ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maakt niet uit. Ze heeft tegen je gelogen of ze wel of niet naar de Hollywood is geweest? Liegen is ![]() Als zij zoent met haar ex, moet je haar voor haar bek slaan, en niet die ex. Eigenlijk geen van beiden, want het was 'uit'. Je rekent haar af op het feit dat ze eventueel een toekomst in een ander ziet, naast jou? Waarom, gun haar haar leven. Ze probeerd contact met je te zoeken, maar je slaat het steeds af. Waarom? Omdat het pijn doet. Alls doet pijn, en je kunt haar niet zomaar in de kou laten staan omdat je niets uit durft te leggen. Het hoeft niet goed te komen, maar zolang je haar maar verteld hoe het zit. Zij precies hetzelfde tegenover jou. Je wil geen vrienden meer zijn, je wil het niet meer opnieuw proberen. Dat is te begrijpen gezien dat best pijn kan doen en er geen toekomst in zit behalve het type wat je tot nu toe heb gehad. Ga daar dan 100% voor! Negeer haar gewoon en maak duidelijk dat je geen van beiden meer kan bieden. OF je kan in jezelf gaan zoeken en kijken of je haar echt zo graag terug wil; vraag je dan af waarom en of daar iets uit te halen valt. Ga het afwegen. Heeft het wat te bieden, kun jet het alsnog proberen. Sta nu eerst maar eens sterk in je schoenen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En zij misschien aan jou, aangezien ze je steeds mailt en belt en zo... Maar ik heb het hele verhaal dus gelezen en ik kan maar 1 ding zeggen: Wat een groot gedoe. Gewoon kappen er mee en verder met je leven. Oke, door alles wat er gebeurt gaat dat misschien moeilijk maar tis denk ik wel het beste.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Enkele reis. Last_Mohican | 61 | 25-01-2005 21:28 | |
Verhalen & Gedichten |
nieuw verhaal Roxjuh | 12 | 30-06-2004 12:31 | |
Verhalen & Gedichten |