![]() |
||
Citaat:
Heb de pil denk ik zo'n twee jaar geslikt. En heb wel eens eerder gehoord dat het na het stoppen met de pil een behoorlijke tijd kan duren voordat je weer ongesteld wordt.
||
Citaat:
Andere mogelijkheid, die me overigens heel klein lijkt, is een ongemerkte aandoening aan de eierstoken oid. Of idd een zwangerschap, maar de testen wijzen uit van niet. Nogmaals, de orale pil had nu toch al overwonnen moeten zijn, het is geen nandrolone Ga naar de huisarts joh je kunt toch ook naar een huisartsenpost bellen, of een andere arts. Of desnoods gewoon naar de polikliniek gaan. Je hoeft heus niet met je billen bloot, al wat je moet doen is de situatie uitleggen en je door laten verwijzen voor een bloedtest op je hormoonwaarden. Testen op hormonen zijn duur ( voor de verzekering ) dus laat je niet met een "komt wel goed" naar huis sturen, mocht er iets anders aan de hand zijn dan kun je wel bedenken dat je er maar beter op tijd bij kan wezen. Good luck ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Advice pleaseee! (L) - ASHLEY | 20 | 01-10-2008 09:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Één nacht in Berlijn Orpheus | 32 | 25-07-2006 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Één nacht in Berlijn Verwijderd | 0 | 09-06-2006 18:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 |