Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2004, 22:41
Chaucus
Chaucus is offline
Ik heb net een paypal account geopend, maar ik kan er even neit uitkomen wat ik moet doorgeven aan degene die mij moet betalen.
Moet hij gewoon mijn mail-adres hebben?
Of heb ik even iets gemist?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2004, 22:46
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik weet niet of je het hier kunt posten, maar ik probeer je wel even te helpen. Jij moet als het ware degene die jou iets wil betalen je username (gewoonlijk je e-mail adres) geven. Je kunt ook een soort "rekening" sturen met paypal.

Maar ik snap het probleem niet zo goed.
Oud 28-04-2004, 22:49
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-04-2004 @ 23:46 :
Ik weet niet of je het hier kunt posten, maar ik probeer je wel even te helpen. Jij moet als het ware degene die jou iets wil betalen je username (gewoonlijk je e-mail adres) geven. Je kunt ook een soort "rekening" sturen met paypal.

Maar ik snap het probleem niet zo goed.
Mjah...zo'n amerikaanse get paid to read site. Alleen die betalen dus via e-gold of paypal uit
Maar dan moet ik ze wel doorgeven waar ik mn geld wil hebben. En dat moet maar niet verkeerd gaan, hoewel we t natuurlijk maar over n zakcentje hebben

maar het bijbehorende mailadres dus.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 22:51
Gimme more beer
Citaat:
Chaucus schreef op 28-04-2004 @ 23:49 :
Mjah...zo'n amerikaanse get paid to read site. Alleen die betalen dus via e-gold of paypal uit
Maar dan moet ik ze wel doorgeven waar ik mn geld wil hebben. En dat moet maar niet verkeerd gaan, hoewel we t natuurlijk maar over n zakcentje hebben

maar het bijbehorende mailadres dus.
Jep...

Maar als je het echt wil weten... Voordat je ook maar in de buurt van het minimumbedrag komt, heb je al geen zin meer om aan dit soort dingen mee te werken. Veel teveel werk voor veel te weinig geld!
Oud 28-04-2004, 22:57
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-04-2004 @ 23:51 :
Jep...

Maar als je het echt wil weten... Voordat je ook maar in de buurt van het minimumbedrag komt, heb je al geen zin meer om aan dit soort dingen mee te werken. Veel teveel werk voor veel te weinig geld!
Bedankt

Hmm, nouja ik doe t vaak onder t msn-en dus veel tijd kost t me niet echt. En deze is er al bijna ($5). Een ander via moneybookers op $10 is er bijna voor de 2e keer. In 4 maanden tijd. Nouja t is geen kapitaal, maar ach...je kunt er ns iets leuks mee doen ofzo en t kost niets.

Nee, die van $50 dollar payout hoeft niet echt zo nodig....ok, ik probeer ns eentje om te kijken hoe t lijkt.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 06:28
Verwijderd
Je moet je paypal adres geven. Zij kunnen dan geld overmaken naar jouw adres en dan heb je het direct in je account zitten.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 10:07
Boozle
Boozle is offline
Je moet je paypal adres geven. Zij kunnen dan geld overmaken naar jouw adres en dan heb je het direct in je account zitten.
Bij mij duurt het een dag of 3. Dus dat direct klopt niet.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 10:46
Verwijderd
Bij mij is het wel altijd direct, althans binnen in uurtje
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 10:56
Gimme more beer
Citaat:
Boozle schreef op 02-05-2004 @ 11:07 :
Bij mij duurt het een dag of 3. Dus dat direct klopt niet.
Jawel, direct, tenzij het nog van een rekening gehaald moet worden.
Oud 03-05-2004, 06:37
Verwijderd
Altijd direct (mits je het geld in je acocunt hebt staan). Ik heb al tig keer betaald en ontvangen dus ik wel hoe het werkt hoor.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 08:13
tandenborstel
tandenborstel is offline
Ik heb nog een ander PayPal vraagje:

Is het mogelijk dat mensen een credit-card betaling doen aan mijn paypal account zonder dat ze zich eerst moeten registreren?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 13:16
Nuck
Nuck is offline
Paypal, is dat een beetje betrouwbaar? Ik zie op ebay dat je daarmee kan betalen, maar hoe werkt dat dan precies?
Oud 26-05-2004, 14:35
ekki
ekki is offline
Citaat:
Nuck schreef op 26-05-2004 @ 14:16 :
Paypal, is dat een beetje betrouwbaar? Ik zie op ebay dat je daarmee kan betalen, maar hoe werkt dat dan precies?
ja, is zeker betrouwbaar. het is gewoon een soort van bankrekening, zo kun je het zien. je kunt er dus geld op 'storten' en er van af halen. jammer dat je moet activeren met credit card, die ik dus niet heb en niet speciaal daarvoor ga kopen (je kunt ook wel zonder creditcard, maar dan zijn er limieten).
Oud 26-05-2004, 15:32
Nuck
Nuck is offline
En je stort dan op de een of andere manier geld van je bankrekening naar je account? En dan is het een kwestie van je email doorgeven ofzo?
Oud 26-05-2004, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Nuck schreef op 26-05-2004 @ 16:32 :
En je stort dan op de een of andere manier geld van je bankrekening naar je account? En dan is het een kwestie van je email doorgeven ofzo?
Idd, van je bankrekening of dmv creditcard kan je er geld opzetten. Overschrijven is een kwestie van de ander zijn e-mailadres, het bedrag en de valuta invullen en klaar.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 21:57
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 28-04-2004 @ 23:57 :
Bedankt

Hmm, nouja ik doe t vaak onder t msn-en dus veel tijd kost t me niet echt. En deze is er al bijna ($5). Een ander via moneybookers op $10 is er bijna voor de 2e keer. In 4 maanden tijd. Nouja t is geen kapitaal, maar ach...je kunt er ns iets leuks mee doen ofzo en t kost niets.

Nee, die van $50 dollar payout hoeft niet echt zo nodig....ok, ik probeer ns eentje om te kijken hoe t lijkt.
welke site doe je dat dan, en wat moet je precies doen?
Oud 28-08-2004, 16:43
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Hoe weet je zeker dat diegene het wat jij wilt kopen naar je opstuurt nadat je hebt betaald?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 16:50
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 28-08-2004 @ 17:43 :
Hoe weet je zeker dat diegene het wat jij wilt kopen naar je opstuurt nadat je hebt betaald?
Niet, kwestie van vertrouwen & de commentaar van andere users te lezen (e-bay)

Hoe kan je van je bankrekening naar je Paypal account geld schrijven?
Oud 28-08-2004, 16:54
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Apomes schreef op 28-08-2004 @ 17:50 :
Niet, kwestie van vertrouwen & de commentaar van andere users te lezen (e-bay)
Dan koop ik toch maar niet via ebay en paypal.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 17:20
Verwijderd
Citaat:
BarbapapaX schreef op 28-08-2004 @ 17:54 :
Dan koop ik toch maar niet via ebay en paypal.
Als iemand goede feedback heeft heb je wel een zekerheid.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 17:24
Verwijderd
Add Funds by Bank Transfer

To add funds to your PayPal account, you will need to go to your bank to complete a bank transfer from your bank account to your PayPal account using the information provided below. Be sure to include your Bank Transfer ID, which is used to direct the funds into your PayPal account.

Transfer funds to the following account:

Name on Account: PayPal International Ltd

PayPal's Account Number: 266566472

Bank: Bank of America, N.A.
Amsterdam, Netherlands

Important Note: In addition to the information above, be sure to also include Your Bank Transfer ID on your bank transfer form.

Your Bank Transfer ID
You will need to include this ID on your bank transfer form:

8a64klsyevzbc

On your bank transfer form, specify the amount you would like to transfer to your PayPal account. Your transfer must be a minimum of 1 Euro.

Your deposit must be in Euros. If your deposit is not in Euros, the bank will convert the funds to Euros prior to transferring the funds to PayPal. If you have a Euro balance, your funds will be added to that balance. Otherwise, your funds will be converted to the currency of your primary balance. To calculate converted currency amounts, use the Currency Converter.

It typically takes 3-4 business days after you initiate the transfer for the funds to appear in your PayPal account. After your funds have been successfully transferred to your PayPal account, your Sending Limit will be increased by the amount of the transfer.

alleen moet je een andere id gebruiken (naja moet niet maar anders komt het er bij mij op te staan )
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 13:10
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Is het mogelijk om met Paypal een internationale betaling te verrichten zonder creditcard? Of moet je dan een verified Paypal account hebben?
Oud 12-09-2004, 13:30
Gimme more beer
Citaat:
Carpe Diem schreef op 12-09-2004 @ 14:10 :
Is het mogelijk om met Paypal een internationale betaling te verrichten zonder creditcard? Of moet je dan een verified Paypal account hebben?
Eerst een bank transfer doen en dan naar een ander Paypal account sturen...
Oud 12-09-2004, 13:30
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Carpe Diem schreef op 12-09-2004 @ 14:10 :
Je kunt zo van de ene paypal naar de andere geld overmaken
Oud 12-09-2004, 13:34
Gimme more beer
Overigens heb ik geen credit card toegevoegd, maar ik heb wel even mooi een credit limit van $1000.-

Hoe meer je het gebruikt en hoe intensiever je grote en kleine bedragen ontvangt, hoe zekerder je CL is...

Ik kan nu ook daadwerkelijk $1000.- rood staan, als het ware
Oud 15-09-2004, 02:04
Hakuna
Hakuna is offline
Betalen via paypal doe ik zelf regelmatig, en gaat als volgd.

1) Je moet een creditcard hebben.
2) Maak een acount aan. www.paypal.com
3) Hierna krijg je een bevestigings e mail waarin je wachtwoord staat.

Nu zijn er verschillende mogelijkheden.

Als je geld wilt betalen naar een bedrijf of verkoper, dan kun je het bedrag invullen in euro's of dollars. Vervolgens type je het e mail adres van de ontvanger in. Nadat je de betaling hebt geactiveerd krijg zowel de ontvanger alsook jij een e mail dat de transactie gelukt is, en kan de ontvanger het geld op zijn creditcard nummer bijgeschreven zien. Bij jou gaat het van de creditcard af.

Deze betaling is erg veilig, temeer omdat je ALTJD moet inloggen met wachtwoord en gebruikersnaam.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 14:45
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Cornel schreef op 15-09-2004 @ 03:04 :
1) Je moet een creditcard hebben.
2) Maak een acount aan. www.paypal.com
3) Hierna krijg je een bevestigings e mail waarin je wachtwoord staat.

Nu zijn er verschillende mogelijkheden.

Als je geld wilt betalen naar een bedrijf of verkoper, dan kun je het bedrag invullen in euro's of dollars. Vervolgens type je het e mail adres van de ontvanger in. Nadat je de betaling hebt geactiveerd krijg zowel de ontvanger alsook jij een e mail dat de transactie gelukt is, en kan de ontvanger het geld op zijn creditcard nummer bijgeschreven zien. Bij jou gaat het van de creditcard af.

Deze betaling is erg veilig, temeer omdat je ALTJD moet inloggen met wachtwoord en gebruikersnaam.
Oud 17-09-2004, 16:42
Fat_Bastard
Fat_Bastard is offline
smartass
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 22:26
LB06
LB06 is offline
Nee maar hij heeft wel gelijk. Je kunt ook gewoon per bankgiro je saldo van je paypal account verhogen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 12:10
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
LB06 schreef op 17-09-2004 @ 23:26 :
Nee maar hij heeft wel gelijk. Je kunt ook gewoon per bankgiro je saldo van je paypal account verhogen.
Idd, want het eerste wat iedereen altijd roept bij Paypal is dat je een creditcard moet hebben, maar dat is dus niet zo.....
Oud 18-09-2004, 20:19
Gimme more beer
Citaat:
Chaucus schreef op 18-09-2004 @ 13:10 :
Idd, want het eerste wat iedereen altijd roept bij Paypal is dat je een creditcard moet hebben, maar dat is dus niet zo.....
Dat is wel altijd zo geweest...
Oud 18-09-2004, 20:29
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 18-09-2004 @ 21:19 :
Dat is wel altijd zo geweest...
Mjah, maar nu niet meer dus
Reageren

Regels voor berichten