![]() |
||
![]() |
Citaat:
(verder niet vertellen aan bekenden op school ofzo) want het uis gewoon iets tussen ons! xx |
![]() |
|
ik heb het wel eens gedaan, gewoon voor de gein zoenen, met een meisje.
ik vond het wel wat hebben op zich, maar ik ben niet lesbisch ossow. maar het was wel leuk (kheb ook wel eens met een vriend gezoend voor de gein, dat was wel leuk, maar zeker niet voor herhaling vatbaar want das best sletterig vinnik)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ook in een dronken bui met m'n beste vriendin gezoend... en 2 weken later (ofzo) gebeurde het weer (en meer dan eens die avond) en gelukkig gaan we nog heel normaal (iig zoals voordat we ooit gezoend hadden) met elkaar om
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Jullie blijkbaar niet. DAT MAG! ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb ook weleens met n hele goeie vriendin gezoend... nou ja "weleens".. wel meerdere malen.. eerste keer waren we beide superlam.. maar de 2e,3e,4e,5e...of whatever niet.... Ik ken haar al iets van 6 jaar ofzo en tsja ik weet precies hoe zij is en zij weet precies hoe ik ben.. we weten wat aan elkaar hebben... we zoenen en tahts it.. gewoon als n kusje zeg maar, maar ja dan met tong.."
![]() |
![]() |
||
Citaat:
van alle meisjes die ik irl ken die wel eens met ander meisje hebben gezoend.. zeggen ze allemaal dat een meisje veel liever zoent dan een jongen.. ik vraag me af wat voor jongens. (of meisje) jij dant hebt gezoend.. ![]()
|
het lijkt me niet zo heel erg boeiend...niet vies, maar ook niet aantrekkelijk. Ik bedoel, ik geloof niet dat zoenen met vrouwen anders is dat met mannen, alleen aangezien ik op mannen val krijg in bij hun wel dat speciale gevoel. Bij vrouwen zou ik dat denk ik niet kunnen hebben...
|
heb het nog nooit gedaan, en of ik het zou doen? ik weet het niet, misschien, kan me er weinig van voorstellen.
wat ik wel vind is dat ik eerder echt sex met een meisje zou kunnen hebben dan zoenen... zoenen is op de een of andere manier toch intiemer ofzo, mee eens?
|
hmm is toch gewoon grappig als mensen dit erg vinden naja kan er niet mee zitten ik heb zelf ook wel met een paar kameraden van me gezoend en genoeg meiden die het ook met meiden deden gezien om het nou als een gay iets te zien is een beetje ver gezocht ik zou het eerder lol hebben noemen
|
![]() |
ik heb ook met meisjes gezoend en niet alleen dat
![]() ![]() en ik vind er helemaal nixx viesigs aan..mn zus is inmiddels getrouwd met een vrouw en ze zijn heel gelukkig samen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
wOoW, wat maakt het nou weer uit als je met een meid hebt gekust, <<onee! de wereld vergaat>> ik ben zelf bi maar ik heb het nog niet gedaan
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
haha
ik heb precies hetzelfde gedaan, mn vriendje zat ernaar te kijken want was met zn beste vriendin ik vind t niej erg, was gewoon als geintjuh maar sommige mensen denken nu gelijk dat ik pot ben... egt lomp ik schaam me dr dan ook niej voor hor
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Een vraag over seks johnnyruk | 72 | 09-03-2010 07:17 | |