Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kan je niet het Luzac of het Erasmus proberen?
Tenminste.. zo heet het hier in Haarlem. Site van Luzac |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien weet de TS zo te lezen nog niet wat ze wil gaan doen en kan ze met het vwo diploma gewoon alle kanten op.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat er sowieso al een overgang is van de havo naar het vwo, dus om het dan ook nog eens dubbel zo druk te gaan krijgen... @TS: ik zou gewoon je school even bellen en vragen wat de mogelijkheden zijn. Ook omdat je dingen uit de 4e klas gemist hebt en in moet halen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Met de overgang denk ik op zich ook geen problemen te krijgen, ik heb altijd vwo advies gekregen, maar er om verschillende redenen niks mee gedaan. Zelfs tijdens mn diplomauitreiking is me nog aangeraden er twee jaar vwo achter te plakken. Ik zou alleen graag van ak naar m&o overstappen (als ze dat hebben op t vwo?) daar was k op de havo al achter, maar kon toen niet meer overstappen. En twee jaar in één heb k ook nog over na zitten denken, maar ik doe het liever allemaal even rustig aan, zodat k nog even na kan denken, en op mn "gemak" mn vwo kan afronden (en het nog kan combineren met een baantje ofzo) + dat ik dit eigenlijk alleen wil doen als ik op mn oude middelbare school terecht kan.
||
Citaat:
||
Citaat:
daar stond tegenover dat ze voor sommige vakken (gs1, gym en ckv1 deels) weer vrijstelling kregen.
|
[QUOTE]pillbox tales schreef op 19-10-2004 @ 13:31
Ik zou alleen graag van ak naar m&o overstappen (als ze dat hebben op t vwo?) daar was k op de havo al achter, maar kon toen niet meer overstappen. QUOTE] Ja dat is mogelijk. In 4vwo wordt namelijk nog geen M&O gegeven, dit krijg je pas in 5vwo als je ervoor kiest in je vrije deel. Aangezien jij in 5vwo instroomt kan je dit dus gewoon als extra vak nemen, en aardrijkskunde dan (eventueel) laten vallen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Terug naar voortgezet onderwijs? egall | 17 | 13-02-2013 16:15 | |
Studeren |
Hbo gekozen terwijl VWO de beste keus was... PimP88z | 21 | 01-07-2010 18:57 | |
Algemene schoolzaken |
werkdruk Mingster | 19 | 16-11-2005 13:28 | |
Psychologie |
verandering van klas grazygirliej | 6 | 03-09-2004 09:11 | |
Algemene schoolzaken |
van de havo naar het WO xxxemmyxxx | 7 | 08-03-2002 08:08 | |
Algemene schoolzaken |
overstappen van 5vwo -> 5havo verwijderen_aub | 3 | 09-01-2002 21:48 |