Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2003, 13:12
Jenny-B
Jenny-B is offline
wat vinden jullie van m?
Ik vind m echt een topacteur en heeeel erg cute!
Advertentie
Oud 21-09-2003, 13:13
Verwijderd
Dat kan niet tegen worden gesproken, natuurlijk.
Oud 21-09-2003, 13:13
miro
miro is offline
God ja wat zeg je dr van. Ik weet dat ik vroeger 5 x in de week cry baby keek omdat ik m zo lekker vond.

Nu is ie nog steeds knap en in Pirates acteerde hij nog goed ook! Leuke, goeie acteur dus.
Oud 21-09-2003, 13:34
Toet0r
Toet0r is offline
zie mijn sig

Johnny is geweldig! we hebben nu al 3 Johnny weekenden gehouden en Gister uiteraard Benny & Joon opgenomen
Oud 21-09-2003, 13:46
Verwijderd
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 21-09-2003 @ 14:34:
zie mijn sig

Johnny is geweldig! we hebben nu al 3 Johnny weekenden gehouden en Gister uiteraard Benny & Joon opgenomen
pubertje...
Oud 21-09-2003, 14:04
Verwijderd
Citaat:
zie mijn sig

arm kind....

maargoed, nou ik vind het een leuke acteur, daar blijft het ook wel weer bij
Oud 21-09-2003, 14:09
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Hij is hilarisch in Pirates of the Caribean. Ik heb me kapot gelachen.
Oud 21-09-2003, 14:19
Verwijderd
Citaat:
zie mijn sig

Ik wist niet dat die kwam

Maar Johnny is leuk. Heel erg leuk.
Oud 21-09-2003, 14:28
Nebula
Nebula is offline
Ik was een jaar of zes geleden nog helemaal gek op 21 Jumpstreet. Toen ik daar alle afleveringen (meerdere keren ) van had gezien keek ik er niet meer zoveel naar en ik vond het ook niet erg toen het er niet meer op kwam.

Maar ik vind Johnny Depp nog steeds wel een goede acteur.
Oud 21-09-2003, 14:40
Qimm
Qimm is offline
jaaaaah 21 jumpstreet! Toen zat ik in de eerste volgens mij! Niet dat jongens mij toen konden boeien, maar hem vond ik toch wel mooi

Nu weet ik beter en vind ik hem ongelovelijk lekker
Oud 21-09-2003, 15:08
Sangria
Sangria is offline
goede acteur maar hij ziet er echt beangstigend uit in The Pirates of the Carribean
Oud 21-09-2003, 15:49
Breg
Breg is offline
Citaat:
we hebben nu al 3 Johnny weekenden gehouden en Gister uiteraard Benny & Joon opgenomen
wij hier ook . Benny & Joon gemist
Oud 21-09-2003, 15:57
Verwijderd
Ik vind m in Donnie Brasco wel koel
Oud 21-09-2003, 15:57
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Sangria schreef op 21-09-2003 @ 15:08:
goede acteur maar hij ziet er echt beangstigend uit in The Pirates of the Carribean
beangstigent lekker ja! Mjummie, zwarte oogmake-up
Oud 21-09-2003, 15:59
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 21-09-2003 @ 14:46:
pubertje...
mwoah..valt best mee hoor

Citaat:
Pebbles schreef op 21-09-2003 @ 15:19:
Ik wist niet dat die kwam

Maar Johnny is leuk. Heel erg leuk.
jammer!
T is echt een leuke film!
Oud 21-09-2003, 16:00
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Sangria schreef op 21-09-2003 @ 16:08:
beangstigend néééh
Oud 21-09-2003, 16:05
Thomas
Thomas is offline
Gewoon nog een acteur.
Oud 21-09-2003, 16:29
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-09-2003 @ 14:13:
Dat kan niet tegen worden gesproken, natuurlijk.
idd
Oud 21-09-2003, 16:51
Violently Happy
Violently Happy is offline
Johnny =
Oud 21-09-2003, 17:59
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
hij is een hele goede acteur, en hij is een lekker ding.
Oud 21-09-2003, 18:54
Verwijderd
jammer dat sommige puberale meisjes nogal snel iemand goed vinden acteren omdat hij een 'lekker ding' is, en dus niet kijken het talent van de acteur op zich.

Afgezien daarvan kan hij wel aardig acteren...
Oud 21-09-2003, 19:11
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 21-09-2003 @ 19:54:
jammer dat sommige puberale meisjes nogal snel iemand goed vinden acteren omdat hij een 'lekker ding' is, en dus niet kijken het talent van de acteur op zich.

Afgezien daarvan kan hij wel aardig acteren...
Ik maak daar prima onderscheid tussen - acteurs die leuk zijn om naar te kijken omdat ze geweldig mooi zijn, en acteurs die leuk zijn om naar te kijken omdat ze zo goed spelen. Johnny is beide.
Oud 21-09-2003, 19:55
Azathoth
Azathoth is offline
Citaat:
Wawl schreef op 21-09-2003 @ 17:05:
Gewoon nog een acteur.
Oud 21-09-2003, 19:58
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-09-2003 @ 20:11:
Ik maak daar prima onderscheid tussen - acteurs die leuk zijn om naar te kijken omdat ze geweldig mooi zijn, en acteurs die leuk zijn om naar te kijken omdat ze zo goed spelen. Johnny is beide.

Idd, zelfs ik.

Jaaah, echt waar

Maar Johnny is echt goed

Vond m vooral mooi in From Hell (hoewel die film zo geweldig nog niet was)
Oud 21-09-2003, 21:17
Vash!
Vash! is offline
Blow en Fear and Loathing in Las Vegas zijn wel cool
Oud 21-09-2003, 21:37
frozenfountain
frozenfountain is offline
Na het zien van Edward Scissorhands, Chocolat en Pirates of the Caribbean, ben ik Johhny Depp-fan geworden
Oud 22-09-2003, 10:15
Verwijderd
Ik vond hem nooit zo bijzonder, had ook nooit films met hem gezien, tot ik Sleepy Hollow zag. Hij speelde zo'n sukkel en nog zag hij er leuk uit
Oud 22-09-2003, 11:36
Lady Jane
Lady Jane is offline
Hij is echt een geweldige acteur.
Oud 22-09-2003, 13:56
Verwijderd
Ik vond hem vooral uitblinken bij Donnie Brasco
Oud 22-09-2003, 15:59
Briseïs
Briseïs is offline
<----

<3
Oud 22-09-2003, 16:05
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
zie mijn sig
hijs toch van inge?

Johnny's één van m'n favoriete acteurs, en één (als niet de mooiste) van de mooiste mannen op aarde ben al sinds m'n eerste 21 Jump Street ep groot fan

Citaat:
jammer dat sommige jongens altijd meteen denken dat puberale meisjes op iemand geilen als ze het een goede acteur of zanger vinden

Laatst gewijzigd op 22-09-2003 om 16:20.
Oud 22-09-2003, 16:19
Uice
Uice is offline
Johnny Depp:

werd vermoord door Freddy Krueger in de eerste Nightmare on Elm Street

liep rond in een leren pak met scharen ipv handen

ging achter een hoofdloze geest en achter een legendarische seriemoordenaar aan

streek een boterham met kaas om een tosti te maken

speelde één van de meest roelerende piraten

Ja, das duidelijk een goede acteur
Oud 22-09-2003, 17:47
wissie
wissie is offline
Ik snap niet wat iedereen zo geweldig aan hem vindt, zowel qua acteerprestaties als qua uiterlijk.
Oud 22-09-2003, 18:04
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
wissie schreef op 22-09-2003 @ 17:47:
Ik snap niet wat iedereen zo geweldig aan hem vindt, zowel qua acteerprestaties als qua uiterlijk.
Ik vind het een goed acteur, hij zet zijn rollen geweldig neer, wat voor rol dan ook! Veelzijdig, overtuigend... ja hoor, geweldig acteur
UIterlijk is smaak Alleen valt hij bij heel veel dames in de smaak Maar bij jou dus blijkbaar niet.
Oud 22-09-2003, 18:09
wissie
wissie is offline
Citaat:
Qimm schreef op 22-09-2003 @ 19:04:
Ik vind het een goed acteur, hij zet zijn rollen geweldig neer, wat voor rol dan ook! Veelzijdig, overtuigend... ja hoor, geweldig acteur
UIterlijk is smaak Alleen valt hij bij heel veel dames in de smaak Maar bij jou dus blijkbaar niet.
Ik heb nooit gezegd dat het geen aantrekkelijke man is. Het is alleen dat iedereen zo overdreven doet, en zo geweldig vind ik 'm nou ook weer niet. Niet bijzonder iig. En in pirates of the carribean vond ik m te verwijfd doen om aantrekkelijk te zijn.

Maar hier sta ik zoals ik weet alleen in

En qua acteertalent vind ik hem niet opvallend goed, maar ik heb niet al zijn films gezien. In ieder geval vond ik hem in pirates of the cariblabla niet overtuigend en ook niet grappig, zelfs neigend naar het irritante. Maar oke, ieder z'n mening he
Oud 22-09-2003, 20:23
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
FireCracker schreef op 22-09-2003 @ 17:05:
hijs toch van inge?
k heb em gejat

en ik kan ook prima onderscheid maken tussen een lekkere en goeie acteur..ik kan zet lekker acteurs die heus niet zo geweldig kunnen acteren.

Johnny is gewoon geniaal, hij speelt altijd wel een apart rolletje en hij neemt ook rollen aan die opzich gigantisch kunnen floppen

Ik heb tot nu toe geen film gezien waarin ie niet goed is..hoewel ie in 'Before Night Falls' nou ook weer biet super is..als vrouw
Oud 22-09-2003, 20:30
Verwijderd
Citaat:
wissie schreef op 22-09-2003 @ 19:09:
Ik heb nooit gezegd dat het geen aantrekkelijke man is. Het is alleen dat iedereen zo overdreven doet, en zo geweldig vind ik 'm nou ook weer niet. Niet bijzonder iig. En in pirates of the carribean vond ik m te verwijfd doen om aantrekkelijk te zijn.

Maar hier sta ik zoals ik weet alleen in

En qua acteertalent vind ik hem niet opvallend goed, maar ik heb niet al zijn films gezien. In ieder geval vond ik hem in pirates of the cariblabla niet overtuigend en ook niet grappig, zelfs neigend naar het irritante. Maar oke, ieder z'n mening he
Mja, ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik heb fases waarin ik iemand (of het nou een acteur of een rl persoon is) de mooiste figuur op aarde vind, en na een tijdje gaat dat ook weer over Zit nu in de Johnny-fase
Ik ben geen filmkenner en interesseer me eigenlijk niet echt voor het fenomeen film en zijn acteurs an sich, maar hij heeft geen standaard heldenrollen en zet zijn personages (die hij overigens veel zelf bedenkt, de uitwerking iig) goed neer... ik denk in ieder geval nooit 'Verrek, die vent kan niet acteren zeg!' (wat ik bij veel Nederlandse acteurs nogal eens heb), dus dan vind ik 'm al goed.
Oud 22-09-2003, 21:54
wissie
wissie is offline
Citaat:
Morgan schreef op 22-09-2003 @ 21:30:
Mja, ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik heb fases waarin ik iemand (of het nou een acteur of een rl persoon is) de mooiste figuur op aarde vind, en na een tijdje gaat dat ook weer over Zit nu in de Johnny-fase
Ik ben geen filmkenner en interesseer me eigenlijk niet echt voor het fenomeen film en zijn acteurs an sich, maar hij heeft geen standaard heldenrollen en zet zijn personages (die hij overigens veel zelf bedenkt, de uitwerking iig) goed neer... ik denk in ieder geval nooit 'Verrek, die vent kan niet acteren zeg!' (wat ik bij veel Nederlandse acteurs nogal eens heb), dus dan vind ik 'm al goed.
Ik moet toegeven dat ik ook nooit bij één van zijn film gedacht heb 'verrek, die vent kan niet acteren'.

En trouwens, Nederlandse 'acteurs' bestaan niet, het zijn overbetaalde tekstoplezers Zo goed als elke buitenlandse acteur die je daarmee vergelijkt komt briljant uit de vergelijking, maar dat is dus behoorlijk relatief
Oud 23-09-2003, 08:00
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik mag 'm wel, hij kiest altijd de interessante rollen uit. Vond 'm prachtig in Pirates of the Caribbean, vooral omdat hij zelf ontzettend veel plezier had in die rol, dat straalde gewoon van het scherm af.
Oud 23-09-2003, 22:44
Sqnk!
Sqnk! is offline
Erg fijne man inderdaad.

'And one for the doctor'
Oud 05-11-2004, 22:23
FayeC
FayeC is offline
Geweldige acteur!! en nog een lekker ding ook!!
In Pirates Of The Caribbean: The Curse Of The Black Pearl vind ik hem ook zo leuk!!

Maar zoals hij 'gewoon' is vind ik hem ook geweldig!

Oud 05-11-2004, 22:27
heavinly
heavinly is offline
Béetje oud topic.
Oud 05-11-2004, 22:42
FayeC
FayeC is offline
weet ik.. haha maar ik wilde er toch ff op reageren!
Oud 05-11-2004, 22:50
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
heavinly schreef op 05-11-2004 @ 23:27 :
Béetje oud topic.

Regels voor berichten