Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Idd, zelfs ik. Jaaah, echt waar ![]() Maar Johnny is echt goed Vond m vooral mooi in From Hell (hoewel die film zo geweldig nog niet was)
|||
Citaat:
![]() ![]() Johnny's één van m'n favoriete acteurs, en één (als niet de mooiste) van de mooiste mannen op aarde ![]() ![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 22-09-2003 om 16:20. |
![]() |
|
Johnny Depp:
werd vermoord door Freddy Krueger in de eerste Nightmare on Elm Street liep rond in een leren pak met scharen ipv handen ging achter een hoofdloze geest en achter een legendarische seriemoordenaar aan streek een boterham met kaas om een tosti te maken speelde één van de meest roelerende piraten Ja, das duidelijk een goede acteur ![]()
||
Citaat:
![]() UIterlijk is smaak ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar hier sta ik zoals ik weet alleen in ![]() En qua acteertalent vind ik hem niet opvallend goed, maar ik heb niet al zijn films gezien. In ieder geval vond ik hem in pirates of the cariblabla niet overtuigend en ook niet grappig, zelfs neigend naar het irritante. Maar oke, ieder z'n mening he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik kan ook prima onderscheid maken tussen een lekkere en goeie acteur..ik kan zet lekker acteurs die heus niet zo geweldig kunnen acteren. ![]() Johnny is gewoon geniaal, hij speelt altijd wel een apart rolletje en hij neemt ook rollen aan die opzich gigantisch kunnen floppen ![]() Ik heb tot nu toe geen film gezien waarin ie niet goed is..hoewel ie in 'Before Night Falls' nou ook weer biet super is..als vrouw ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ben geen filmkenner en interesseer me eigenlijk niet echt voor het fenomeen film en zijn acteurs an sich, maar hij heeft geen standaard heldenrollen en zet zijn personages (die hij overigens veel zelf bedenkt, de uitwerking iig) goed neer... ik denk in ieder geval nooit 'Verrek, die vent kan niet acteren zeg!' (wat ik bij veel Nederlandse acteurs nogal eens heb), dus dan vind ik 'm al goed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En trouwens, Nederlandse 'acteurs' bestaan niet, het zijn overbetaalde tekstoplezers ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[Fototopic] Welke bekende man/vrouw vind je heet/sexy/mooi? Missy | 500 | 29-06-2010 12:42 | |
Films, TV & Radio |
Heath Ledger overleden Breg | 123 | 07-02-2008 10:36 | |
Films, TV & Radio |
Beste Johnny Depp film? Dramaqueen | 85 | 12-07-2007 21:24 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe film Johnny Depp Verwijderd | 18 | 08-04-2005 17:13 | |
Films, TV & Radio |
Johnny depp death shadow | 46 | 27-07-2002 19:58 |